اتو خسروانی

از گذشته های دور با شما…

مفتخریم که سالهاست موجب رضایتمندی مشتریانمان هستیم.

اتوخسروانی از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده داخلی و خارجی، آغاز نموده است. این مجموعه با مدیریت آقای علی خسروانی و با بکارگیری نیروهای متخصص در امر خرید و فروش خودرو همواره اقدام به طراحی و ارائه سرویس های مختلف و منحصر به فردی به مشتریان خود نموده است.

مشتریان اتوخسروانی Customers

مشتریان نقش اصلی را در موفقیت اتوخسروانی داشته و دارند. ما با تکیه بر اعتماد شما توانسته ایم؛ سال های طولانی در بازار خرید و فروش خودرو قدم برداریم. امید است که بتوانیم در آینده نیز رضایت و خشنودی شما عزیزان را فراهم آوریم.

سوالات متداول FAQ

تاریخچه اتوخسروانی؟

اتوخسروانی از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده داخلی و خارجی، آغاز نموده است. این مجموعه با بکارگیری نیروهای متخصص و با مدیریت آقای علی خسروانی (Ali Khosravani) در امر فروش و خدمات پس از فروش سعی در جلب نظر مشتریان خود داشته است.

چرا از اتوخسروانی خرید کنیم؟

در جهت آسایش و اطمینان خاطر بیشتر برای مشتریان، سرویس های جدیدی را عرضه می نمایم؛ نظیر یکسال گارانتی تعویض، گارانتی مغایرت یک هفته ای، گارانتی موتور و گیربکس، ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران، تخفیفات ویژه انواع بیمه و شعبه سیار از جمله خدمات منحصر به فردی است که در زمینه خرید و فروش خودرو به مشتریان این مجموعه ارائه می شود.

چه خدماتی برای خرید و فروش خودرو در اتوخسروانی ارائه می شود؟

اتوخسروانی در شهر تهران در حال حاضر در بخش خرید و فروش، خرید اقساطی و لیزینگی، معاوضه و مشاوره خرید خودرو فعال بوده و با ایجاد خدماتی نظیر گارانتی موتور و گیربکس، گارانتی مغایرت یک هفته ای و خرید و فروش امن و کارشناسی شده و … فضایی مطمئن، سالم و آسانی را در بازار خودرو ایجاد نموده اند.

چگونه از مشاوران اتوخسروانی مشاوره رایگان دریافت کنید؟

شما از طریق تماس با شماره 48421-021 می توانید مشاوره دریافت نموده و یا با تکمیل فرم درخواست مشاوره در سایت، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

مجله و اخبار اتوخسروانی Magazine

×
منو