قیمت خودرو
از
تا

قیمت النترا

قیمت انواع هیوندای النترا
قیمت هیوندای النترا در ایران طبعا بواساطه تحریم ها و نوسانات دلار و در کنار آن خودتحریمی و ممنوعیت واردات، دچار تغییرات زیادی شد است ولی در تمامی دوره ها همواره به عنوان یک خودروی کم هزینه و کم دردسر و اقتصادی شناخته شده است. در ادامه معرفی درباره النترا و اطلاعاتی درباره خرید این خودرو به شماره ارائه می دهیم.
معرفی النترا
هیوندای النترا (نسل های قدیمی تر النترا با عنوان آوانته وارد ایران شد) در اکثر کشورهای دنیا به عنوان یک خودروی اقتصادی و حتی شاید فوق اقتصادی شناخته می‌شود. اما متاسفانه در ایران به دلایل مختلف قیمت نسبتاً بالایی پیدا کرده و به هیچ عنوان نمی توان آن را اقتصادی خطاب کرد. النترا بعد از هیوندای اکسنت به عنوان دومین سواری ارزان قیمت هیوندای در بازارهای جهانی محسوب می‌شود و همین موضوع نشان دهنده اقتصادی بودن خودرو است. اولین نسل هیوندای النترا در سال ۱۹۹۰ وارد بازارهای جهانی شد و تا به حال ۷ نسل مختلف از این ماشین در بازار عرضه شده که به دلایل مختلف شاهد حضور نسل هفتم در ایران نیستیم.
نسل چهارم النترا
درباره نسل چهارم این خودرو توضیحات زیادی ارائه نمی‌دهیم زیرا خارج از موضوع خواهد شد ولی در همین حد بد نیست بدانیم که این نسل از النترا با نام آوانته در ایران حضور دارد و آوانته های موجود در ایران حتی الان که کیلومترهای بالای 200 هزار تا تجربه می‌کنند، هنوز هم بسیار با کیفیت و نرم و بی دردسر هستند.
نسل پنجم النترا
نسل پنجم این ماشین از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ روی خط تولید قرار داشت و در بازار ایران پرفروش ترین نسل از هیوندای النترا محسوب می شود. در مدت زمان ۵ سال تغییرات جزئی در طراحی چراغها، سپرها و بعضی بخش‌های دیگر ماشین به وجود آمد اما می توان گفت از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ تمام مدلهای النترا از مشخصات فنی و طراحی ظاهری یکسانی برخوردار هستند و فیس لیفت جدی و مهمی روی آن صورت نگرفته.
نسل ششم النترا
نسل ششم از سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد اما ممنوعیت‌های وارداتی ایران موجب شد به اندازه نسل های قبلی در خیابانها جولان ندهد. طراحی خوب ، کیفیت قابل قبول و امکانات و آپشن های نسبتا سطح بالا در کنار قیمت مناسب از مهمترین و اصلی‌ ترین برتری های این سدان محبوب می شوند. هر چند در بازار ایران مزیت قیمت اقتصادی وجود ندارد اما ویژگی های دیگر  و همچنین رقبای قیمتی نه چندان قدرتمند موجب شده النترا فروش بسیار خوبی در ایران تجربه کند.
نتیجه گیری درباره النترا
قطعاً مهمترین ویژگی موجود در الانترا قیمت مناسب در کنار طراحی خوب و امکانات بالا است و این کمپانی به بهترین شکل ممکن توانسته این هدف را دنبال کنند و النترا را به یکی از بهترین ماشین های اقتصادی دنیا تبدیل کند. النترا در کنار گزینه هایی مانند سراتو و اکسنت در دسته ارزان ترین ماشین های وارداتی ایران قرار می گیرد. چه در بخش خارجی و چه داخلی این ماشین یکی از گزینه های زیبای بازار محسوب می شود و ویژگی های دیگری مثل آپشن های سطح بالا و مصرف مناسب بنزین و همچنین قدرت قابل قبول به عنوان یک خودروی شهری و رانندگی نرم و راحت از جمله نکات مثبت هیوندای النترا به حساب می آید. در مقابل مواردی مثل کیفیت نه چندان بالای قطعات مصرفی، سرعت و شتاب معمولی و فضای نه چندان مناسب سرنشینان عقب از نکات منفی این سدان جذاب محسوب می‌شوند.

لینک های بخش های مهم مرتبط به النترا
قیمت النترا 2014
قیمت النترا 2015
قیمت النترا 2016
قیمت النترا 2017
قیمت النترا 2018

×
منو