فروش اقساطی ام جی ( mg )

برند ام جی یک برند قدیمی انگلیسی است که در حال حاظر در چین تولید و در انگلستان طراحی می شود. فروش برند MG در سراسر جهان، به خصوص در چین بهترین سودهی را دارد، اما در استرالیا، نیوزلند و هند نیز محبوبیت دارد. این برند در برخی از کشورهای اروپایی مانند هلند نیز جذاب است و در آمریکای جنوبی و خاورمیانه در حال افزایش است. شرکت امروزی ام‌جی موتور متعلق به شرکت SAIC Motor Corporation چینی است، زیر مجموعه‌ای از تولیدکننده انبوه چینی با هفت میلیون فروش در سال. در ایران نیز برند ام جی حضور گسترده ای داشته است. در سال های گذشته اولین مدلی که وارد ایران شد ام جی B و برخی مدلهای دیگر بوده است. و از سال 1388 ایران توانست به واسطه شرکت مدیاموتورز نمایندگی این برند را دریافت نمایید.

مدل های وارداتی برند ام جی عبارت اند از: ام جی 3، ام جی 6، ام جی 360، ام جی 360، ام جی 550، ام جی GS، ام جی GT و ام جی RX5 که در حال حاظر تنها مدل های GS و GT به بازار عرضه می شوند. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی ام جی فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اتوخسروانی در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. پیش از ادامه، راهنمای زیر را مطالعه کنید.


آگاهی از قیمت روز انواع ام جی

قیمت ام جی (همه مدل های ام‌جی)

سایر اقساطی های ام جی

خرید اقساطی ام جی GS

خرید اقساطی ام‌جی 6


فرم درخواست خرید اقساطی ام جی

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان و متخصصین ما با شما تماس بگیرند.

ام جی 6 اقساطی

فروش اقساطی ام جی 6

ام جی 6 در سه تیپ مگنت، GT و نیوفیس در سالهای 2010 تا 2016 به بازار عرضه شده اند. ام جی 6 دارای موتور 4 سیلندر خطی 1.8 لیتری 16 سوپاپ است؛ و 160 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور در 1750 الی 4500 دور موتور این مدل می باشد. محور محرک این مدل دیفرانسیل جلو و دارای گیربکس 6 دنده اتوماتیک می باشد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک‌فرسون و عقب چندگانه مولتی‌لینک است. ام جی 6 دارای ابعاد 4653 طول، 1827 عرض، 1480 ارتفاع میلی متر و وزن 1450 کیلوگرم است. سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این مدل 9.8 ثانیه است که نسبت به رقبا عدد مناسبی را دارا می باشد. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

ام جی GS

فروش اقساطی ام جی GS

ام جی GS با دو موتور بنزینی و دیزلی به بازار عرضه شده است. ام جی GS بنزینی در دو نوع 2 لیتری و 1.5 لیتری توربوشارژ که به تازگی ساخته و روانه بازار شده است. ولی در ایران فقط مدل ام جی GS بنزینی 2 لیتری توربوشارژ وارد شده است و خرید و فروش می شود. GS دارای قدرت ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن می باشد. گیربکس GS از نوع ۶ سرعته‌ی اتوماتیکDCT  و 2کلاچه است. محور محرک این مدل دیفرانسیل جلو و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۸.۵ ثانیه را دارا می باشد. ابعاد ام جی GS 4500 طول، 1855 عرض، 1675 ارتفاع و وزن 1642 کیلوگرمی می باشد. مصرف سوخت ترکیبی این مدل حدود ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

×
منو