فروش اقساطی دانگ فنگ ( Dong Feng )

دانگ فنگ یک کمپانی چینی که در ساخت خودرو و قطعات خودرو جز شرکت های رده اول چینی است. این شرکت خودرو سازی که به دولت چین تعلق دارد توانسته است با کمک کمپانی ولوو به عنوان اولین شرکت چینی به بازار فروش اروپا راه پیدا کند. دانگ فنگ نه تنها در ساخت خودروهای شهری فعالیت می کند بلکه در ساخت کامیون و اتوبوس نیز پیشتاز است. البرز و کاوه از جمله کامیون های دانگ فنگ موجود در ایران هستند که با شراکت شرکت سایپا دیزل خرید و فروش می شوند. و همچنین محصولات شهری همچون H30 کراس و دیگنیتی را در بازار ایران تولید و عرضه می کنند. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی دانگ فنگ فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در اتوخسروانی در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند. پیش از ادامه، راهنمای زیر را مطالعه کنید.


آگاهی از قیمت روز انواع ام جی

قیمت دانگ فنگ (همه مدل های دانگ فنگ)

سایر اقساطی های دانگ فنگ

خرید اقساطی دانگ فنگ اچ سی کراس

خرید اقساطی دانگ فنگ دیگنیتی


فرم درخواست خرید اقساطی دانگ فنگ

فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان و متخصصین ما با شما تماس بگیرند.

اچ سی کراس اقساطی

فروش اقساطی دانگ فنگ اچ سی کراس

H30 کراس یکی دیگر از مونتاژهای ایران خودرو با مشارکت شرکت چینی دانگ فنگ است. این خودروی چینی که در دسته کراس اورر آمده است خیلی شباهتی با این کلاس بدنه ندارد و بشتر بین هاچبک و استیشن واگن است. از لحاظ ظاهری از کارشناس خودرو نتوانسته است نمره قبولی بگیرد ولی در داخل خودرو فضای سرنشینان و طراحی داخلی بهتری را شاهد هستیم. همچنین امکانات رفاهی و آپشن های بیشتری را نسبت به رقبای هم رده ای قیمتی خود دارد. ایمنی که این خودرو از شرکت CNCAP توانسته است کسب کند فقط 3 ستاره ای ایمنی است. این درحالی است که لیفان و چری توانسته اند 5 ستاره ایمنی کسب کنند. در کل می توان گفت اچ سی کراس یک خودروی نچندان ایده آل است که ممکن است در دارز مدت بیشتر از انتظار شما فرسوده  شود.

دیگنیتی اقساطی

فروش اقساطی دانگ فنگ دیگنیتی

اولین کراس اور کوپه داخلی که توسط گروه بهمن موتور مونتاژ و در بازار داخلی طرفداران زیادی را پیدا کرده است. این محصول مشترک شرکت چینی دانگ فنگ و بهمن موتور که با نام فنگون ix5 شناخته می شود ابتدا در نمایشگاه خودروی پکن 2018 در چین رونمای شد. از لحاظ طراحی ظاهری خودرویی نسبتا متفاوت است زیرا در کنار هم قرار گرفتن قوس ها و خطوط کناری، شیب ملایم سقف، حالت برگی شکل پنجره ها و طرح دو رنگ سپر عقب همه و همه باعث شده اند که حالتی جذاب و چشم نواز را شاهد باشیم. فضای داخلی و طراحی آن نیز از دیگر نقاط قوت این مدل محسوب می شود. از لحاظ فنی دیگنیتی در سطح متوسط قرار میگیرد و می‌توان گفت عمکرد قابل قبولی را برای خانواده‌ها فراهم می آورد.

×
منو