همه چیز درباره خودرو MG 3 مدل 2022

همانطور که میدانید، 95 سال از تاسیس شرکت MG می گذرد. این شرکت انگلیسی، محصولات بسیار باکیفیت را تولید کرده است. امروزه شرکت MG را میتوان به عنوان یکی از رقیب های سرسخت شرکت های اتومبیل سازی اروپایی، آمریکایی، کره ای و ژاپنی در نظر گرفت. در واقع پیشرفت شرکت MG و تبدیل شدن آن به یک شرکت بزرگ در زمینه خودروسازی، به دلیل قرار دادن دو پارامتر “کیفیت بالا” و “هزینه پایین”، در کنار یکدیگر می باشد. در ادامه قصد داریم تا یکی از محصولات با کیفیت این شرکت، یعنی خودرو MG 3 مدل 2022 را بررسی کنیم.

قیمت ام جی 3 مدل 2022

قیمت MG 3 در امارات از 45,802 درهم معادل 12,480 دلار آمریکا خرید و فروش می شود. اما در ایران با توجه به نوسانات قیمت ارز، افزایش تعرفه 95 درصدی گمرک برای خودرو های 1500 تا 2000 سی سی و هزینه های جانبی دیگر به طور دقیق نمی‌توان قیمتی را مشخص کرد؛ اما حدود قیمت ام جی 3 با در نظر گرفتن دلار 390,000 ریالی، ممکن است در بازه 7,600,000,000 ریال تا 9,800,000,000 ریال قرار بگیرد.

بررسی مشخصات خودروی MG 3 2022

معرفی MG 3 مدل 2022

MG 3 یک خودرو هاچ بک منحصر بفرد است که از طراحی اسپرتی بهره می برد. همچنین این خودرو قیمت مناسبی دارد و راننده با آن بسیار لذت بخش میباشد. در واقع خودرو MG 3 یکی از بهترین خودرو های هاچ بک سال 2022 محسوب میشود. همچنین ویژگی و فناوری های پیشرفته موجود در این خودرو، باعث میشوند تا تجربه خوبی، در حین رانندگی با این خودرو داشته باشید.

همچنین توجه داشته باشید که کیفیت خودرو MG 3 به قدری بالا است که شرکت سازنده، برای این خودرو، 7 سال ضمانت در نظر گرفته است.

این خودرو از طراحی مناسبی بهره می برد. تمام عناصر موجود در این خودرو، همچون چراغ ها، پنجره ها و… هماهنگی خوبی با هم دارند. همچنین این خودرو چهار رنگ مختلف دارد و رینگ های 15 اینچی MG 3 نیز بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

بررسی مشخصات خودروی MG 3 2022

موتور قدرتمند و گیربکس با کیفیت

موتور خودرو MG 3 از چهار سیلندر با چیدمان خطی بهره می برد. این خودرو از نوع خودرو های FWD (فقط دو چرخ جلو متحرک است) میباشد. این موتور 1.5 لیتری میتواند 106 اسب بخار نیرو تولید کند. همچنین گیربکس موجود در این خودرو از نوع 5 سرعته دستی می باشد. طراحی شاسی نیز بسیار نوآورانه است و همین موضوع باعث میشود تا سواری این هاچ بک، تا حدودی بهتر شود (سواری خودرو های هاچ بک معمولا خشک است). همچنین توجه داشته باشید که شتاب صفر تا صد(شتاب خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت) خودرو MG 3 در 10.4 ثانیه اتفاق می افتد. همچنین موتور خودرو بسیار پر سر و صدا است و ممکن است باعث اذیت شدن سرنشینان شود.

اگر بخواهیم در این بخش به یک جمع بندی برسیم؛ باید بگوییم که قدرت تولید شده توسط موتور خودرو MG 3 بسیار ناچیز است(این موضوع را میتوان به عنوان یک نقطه ضعف در نظر گرفت).

بررسی مشخصات خودروی MG 3 2022

میزان مصرف سوخت این خودرو

بنابر اعلام شرکت ام جی، خودرو MG 3 مدل 2022 در هر 100 کیلومتر 6.7 لیتر بنزین مصرف می کند. توجه داشته باشید که این آمار، مخصوص رانندگی های آرام و بدون شتاب است. اگر بخواهید به صورت پر شتاب با این خودرو رانندگی کنید؛ مصرف سوخت این خودرو به 8 لیتر در هر 100 کیلومتر نیز افزایش میابد. از طرف دیگر میزان تولید کربن دی اکسید توسط این خودرو در سطح خوبی قرار می گیرد. در واقع این خودرو دوست دار محیط زیست است و به آن آسیبی نمی زند.

عملکرد MG 3

رانندگی با این خودرو بسیار راحت و لذت بخش است. همچنین چسبندگی خودرو در حد مناسبی قرار دارد و خودرو از سیستم تعلیق با کیفیتی نیز بهره می برد. سیستم ترمز نیز بسیار کاربردی است و در شرایط اضطراری به کمک شما می آید. در واقع خودرو MG 3 برای نیاز های درون شهری مناسب است. اما این موضوع بدان معنا نیست که شما با این خودرو، نمیتوانید در بزرگراه ها تردد کنید.

تلگرام اتوخسروانی

ایمنی خودرو

بدنه این خودرو از استحکام بالایی برخوردار است. اما پایین بودن ایمنی این خودرو، به دلیل نداشتن سیستم ترمز ضد قفل است.

طراحی داخلی MG 3 2022

طراحی داخلی خودرو MG 3 نسبتا خوب است. درون این خودرو، از صندلی های باکیفیت و راحت استفاده شده است. همچنین نمایشگر 8 اینچی موجود در این خودرو، حس خوبی به مصرف کننده القا می کند. متریال به کار رفته در کابین، از کیفیت خوبی برخوردارند. پلاستیک موجود در طراحی داخلی این خودرو، برخلاف خودرو های ارزان قیمت، خشک و بی کیفیت نیستند. همچنین فرمان این خودرو بسیار نرم است و روکش آن نیز از جنس چرم میباشد. وجود چرم بر روی فرمان، باعث میشود تا فرمان به خوبی در دست شما قرار بگیرد (به راحتی سُر نخورد).

همچنین توجه داشته باشید؛ اگرچه فضای مناسبی برای 4 نفر در این خودرو وجود دارد؛ اما وجود نفر پنجم، میتواند اذیت کننده باشد. بنابراین اگر خانواده شما 5 نفری (5 نفر بزرگسال) می باشد؛ این ماشین مناسب شما نخواهد بود.

بررسی مشخصات خودروی MG 3 2022

قابلیت های پیشرفته در این خودرو

خودرو MG 3 مدل 2022 دارای فناوری های گسترده ای همچون سنسور پارک در قسمت عقب، دوربین دنده عقب، قابلیت اتصال گوشی به خودرو از طریق بلوتوث، کروز کنترل، سیستم تهویه هوا مطلوب، سیستم صوتی خوب به همراه 4 بلندگو و… می باشد. در واقع این قابلیت ها کمک می کنند تا رانندگی با این خودرو لذت بخش تر و همچنین راحت تر شود.

ظرفیت صندوق عقب چه قدر است؟

صندوق عقب خودرو MG 3 نسبتا بزرگ است. در واقع صندوق عقب این خودرو 328 لیتر فضا در اختیار شما قرار می دهد. اما همانطور که میدانید؛ صندلی های ردیف عقب این خودرو قابلیت جمع شدن دارند. جمع شدن صندلی های عقب این خودرو باعث میشوند تا فضای تحت اختیار شما به 1262 لیتر افزایش یابد.

بررسی مشخصات خودروی MG 3 2022جمع بندی

خودرو MG 3 از طراحی بسیار زیبایی بهره میبرد. همچنین طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار خوب است. از بحث طراحی که بگذریم؛ به مشخصات فنی این خودرو میرسیم. این خودرو از قدرت نسبتا خوبی بهره می برد. اما توجه داشته باشید که عملکرد این خودرو در اتوبان و محیط های جاده ای بسیار افت می کند و ممکن است اذیت کننده باشد.

ویژگی های مثبت MG 3 2022

  • طراحی اسپرت و زیبا
  • ویژگی های پیشرفته و مطلوب
  • چسبندگی و هندلینگ خوب
  • قیمت مناسب
  • تنوع مطلوب در رنگبندی
  • فضای مناسب برای سرنشینان جلو و عقب

ویژگی های منفی  MG 3 2022

  • موتور کم توان
  • در بزرگراه ها عملکرد خودرو مناسب نیست
  • صدای موتور زیاد است

بررسی مشخصات خودروی MG 3 2022

مشاوره خرید ام جی 3 مدل 2022

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی MG 3 مدل 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو