قیمت و شرایط خرید سوبا M4

با توجه به اینکه به تازگی قیمت سوبا M4 توسط گروه خودروسازی فردا موتور اعلام شده، شما می توانید از بورس کالا اقدام به خرید این خودرو نمایید. قیمت سوبا M4 در بازه 1 میلیارد 400 میلیون تا 1 میلیارد 600 میلیون تومان اعلام شدهاست و متقاضیان می توانند اقدام به ثبت سفارش این خودرو از طریق بورس نمایند. البته لازم به ذکر است این مبلغ اعلام شده، قیمت پایه سوبا M4 می باشد که هزینه هایی همچون عوارض گمرگی، هزینه های شماره گذاری و پلاک، هزینه صدور بیمه شخص ثالث و شمار گذاری و…. به مبلغ پایه اضافه می شود.

همانطور که در خبرها آمده، در سال 1401 ورود خودروهای 10 تا 20 هزار دلار به کشورمان مجدداً آغاز شده و البته یکسری از همین محموله ها نیز هم اکنون وارد گمرک شده است. سوبا M4 یا FMC Suba M4 یکی از این خودروهای وارداتی می باشد که در سبد بورس کالا قرار گرفته و شما می توانید برای خرید آن از طریق بورس اقدام کنید. همچنین بد نیست بدانید که سوبا M4 در بازار کشور چین بین 18.500 تا 23.500 دلار قیمت دارد.

نمای جلوی سوبا M4

معرفی سوبا M4 فردا موتورز

در آبان ماه 1401 خودروی سوبا M4 توسط گروه خودروسازی فردا موتورز در نمایشگاه بین المللی خودرو اردبیل رونمایی و معرفی شد. این خودرو که در کلاسی بین مینی ون و کراس اوور قرار دارد، ظرفیت هفت نفره و لوکسی را به ارمغان آورده است. نکته جالب توجه اینکه که سوبا در زبان زرتشتیان به معنی فردا می باشد و به همین دلیل شرکت فردا موتورز نام سوبا را برای این خودرو برگزیده است.

سوبا M4 یا FMC Suba M4 دومین خودرو بعد از FMC T5 است که قرار است به زودی در بورس کالا عرضه شود. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم Suba M4 را از جوانب گوناگون بررسی کنیم تا آشنایی کاملی با این خودرو پیدا کنید.

سوبا M4 در واقع یکی از خودروهای کمپانی دانگ فنگ فورتینگ (معروف به Fengxing) می باشد که در نمایشگاه خودروی گوانگژو 2021 رونمایی شد و در سال 2022 به بازار عرضه گردید. FMC Suba M4 ظاهری شبیه به خودروهای ون یا نیمه ون دارد و از آنجایی که این مدل خودروها در آسیای شرقی استقبال زیادی دارد، کمپانی دانگ فنگ اقدام به تولید سوبا M4 کرده است.

نمای عقبی سوبا M4

مشخصات فنی سوبا M4

سوبا M4 از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره می برد که دارای توربو شارژ خطی است. این پیشرانه 197 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه یا WDCT ترکیب شده است. این موتور توسط شرکت معروف Shenyamg Mitsubishi که موتورهای بسیاری از خودروسازان چینی را تامین می کند تولید شده است. این مینی ون دیفرانسیل جلو از پیشرانه با تزریق سوخت مستقیم بهره می برد که به همین دلیل نیاز به استفاده از بنزین سوپر دارد. همچنین لازم به توضیح است پس از بررسی های انجام شده، سوبا M4 حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت را به ثبت رسانده که سرعت مناسبی می باشد.

موتور سوبا M4

طراحی ظاهری و داخلی سوبا M4

ما ابتدا از نمای جلو سوبا M4 شروع می کنیم، قسمت جلویی FMC Suba M4 ظاهری شبیه به قایق بادبانی دارد که جلو پنجره‌ای بزرگ را داراست. همچنین روی جلو پنجره خطوطی وجود دارد که تا عقب این خودرو کشیده شده است. اما طراحی عقب به زیبایی طراحی جلو نیست، در نمای عقب چراغ های بزرگ و بهم پیوسته را می بینیم.

علاوه بر این، یک چراغ مه شکن در مرکز پایین سپر وجود دارد که به نظر می رسد از ماشین های مسابقه‌ای الهام گرفته شده است. در نمای کناری نیز رینگ های 18 اینچی مشاهده می شود که با ابعاد خودرو هماهنگی ندارد.

کابین سوبا M4 دارای یک داشبورد جذاب و ساده است که با دریچه های هوای دایره‌ای و رنگ های روشن مشخص می شود. در این تریم صندلی ها به رنگ کرم و خاکستری آستر شده‌اند که فضایی مدرن و لوکس را ایجاد می کنند. تزیینات چوبی هم در کابین Suba M4 وجود دارند تا محیط روشنی را ایجاد کنند، همانطور که سانروف پانوراما سوبا M4 این کار را انجام می دهد.

یک صفحه نمایش عریض متشکل از دو صفحه، که یکی از آنها لمسی است در بالای داشبورد قرار دارد. گزینه های منو به اندازه کافی واضح به نظر می رسند اما اندازه صفحه نمایش در مقایسه با رقبای مدرن کوچک است.

تلگرام اتوخسروانی

بلندگوهای متعدد در سرتاسر کابین با واحدهای دوگانه در درب ها مستقر شده‌اند که نوید یک تجربه صدای معقول را می دهد، در حالی که تنظیم سطح و اتصال 4G نیز در دسترس است. همچنین کنترل های تهویه مطبوع نیز به صورت فیزیکی روی کنسول مرکزی با جلوه گرانیت براق با انتخابگر دنده در کنار جا لیوانی قرار دارد. نکته مثبت قابل اشاره، استفاده آزادنه از جزییات نقره‌ای روی فرمان و الگوهایی روی درب است، که جذابیت بیشتری را ایجاد می کند.

گرم کن و سرد کن صندلی گزینه‌ای برای سرنشینان ردیف جلو هستند، در حالی که علاوه بر صندلی های جلو، صندلی های عقب نیز دارای تنظیم برقی هستند. صندلی عقب به صورت 60/40 جمع می شود تا فضای ذخیره سازی بزرگی را ایجاد کند، اما فضای صندوق عقب محدودیت دارد و خیلی بزرگ نیست.

نمای داخلی سوبا M4

آپشن های و امکانات سوبا M4

ویژگی ها و آپشن هایی که سوبا M4 در اختیار شما قرار می دهد عبارتند از:

– سقف پانوراما
– کنسول مرکزی و کنسول صندلی عقب
– تنظیم برقی صندلی های جلو و عقب همراه با گرمکن و سردکن
– ماساژور صندلی راننده
– صفحه کیلومتر دیجیتالی
– صفحه نمایش لمسی
– شارژر وایرلس
– استارت دکمه‌ای و سیستم ورود بدون کلید
– سنسورهای نور و باران
– نورپردازی داخل کابین
– آینه داخلی ضد تابش نور
– سیستم کنترل هوشمند نور بالا
– ترمز پارک برقی همراه با AutoHold

سوبا M4 از لحاظ ایمنی در سطح خوبی قرار دارد که این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

– رادار هشدار وجود اجسام در نقطه کور یا همان BSD
– دوربین 360 درجه
– سیستم هشدار برخورد از جلو
– رادار بین خطوط
– دوربین ثبت وقایع
– 6 ایربگ ایمنی
– سیستم کنترل کشش و پایداری
– ترمز های جلو دیسکی تهویه شده
– ترمز عقب دیسکی

داشبورد سوبا M4

مشاوره خرید خودروی سوبا M4

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروی سوبا M4 در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو