قیمت میراژ 2022

میتسوبیشی میراژ مدل 2022 یکی از پرفروش ترین خودرو های جهان می باشد. این خودرو (نسخه هاچ بک) از ابعاد نسبتا کوچکی برخوردار است. قیمت پایه این خودرو در بازار های جهانی حدود 15 هزار دلار است و در بازار امارات با قیمت 37 هزار درهم خرید و فروش می شود. اما در بازار ایران با توجه به قیمت دلار (40.000 تومان)، هزینه های گمرکی و جانبی به حدود قیمتی 680 میلیون تومان خواهیم رسید.

امکانات سرگرمی و رفاهی موجود در این خودرو نیز متعدد و گسترده می باشند. میتسوبیشی میراژ مدل 2022 از نظر ظاهری، امکانات داخل کابین و… نسبت به مدل های گذشته، تغییرات چشمگیری داشته است. بوجود آمدن اینگونه تغییرات، باعث میشوند تا رانندگی با این ماشین، لذت بخش تر شود.

اگر قصد خرید خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022 را دارید؛ در ادامه همراه ما باشید تا این خودرو دوست داشتنی را به طور کامل بررسی کنیم

فروش میتسوبیشی میراژ 2022 در بورس کالا

همانطور که می دانید یکی از شروط فروش خودروهای وارداتی توسط شرکت ها، عرضه آنها در بورس کالا می باشد. و حالا که تعداد اندکی از این خودروهای وارداتی وارد ایران شده اند؛ قرار است این خودروها در بورس کالا عرضه شود. اما وقتی کمتر از 50 دستگاه وارد شده است قطعا با یک بازار پر تقاضا روبه رو خواهیم شد که نه تنها باعث شفاف شازی قیمت ها نمی شود بلکه باعث 3 قیمتی (قیمت محصول، قیمت بورس، قیمت بازار) شدن خودروها شده است. از دیگر معضلات به وجود آمده فروش خودرو در بورس کالا افزایش قابل توجه قیمت واقعی خودرو است. حال براساس اعلام وزارت صمت و شرکت کوشا خودرو نگین خودروی میراژ 2022 در صف عرضه خودرو قرار گرفته است اما هنوز تاریخ و قیمت مشخصی برای این مدل به طور رسمی اعلام نشده است.

مشخصات Mirage 2022

در سال 2022، جایگزین مدل carbonite Edition(که پارسال از آن رونمایی شد)، با نام مشابهی (Black Edition) وارد بازار شده است. اگرچه نام این دو مدل تاحدودی یکسان است؛ اما تغییرات چشمگیری در مدل جدید (Black Edition) به وجود آمده است که می توان به لاستیک های 15 اینچی، نوار های قرمز موجود در قسمت جلو پنجره و نوار های قرمز موجود بر روی در ها(داخل کابین خودرو) اشاره کرد. همچنین تغییراتی در چراغ های این خودرو (Black Edition) بوجود آمده است که نه تنها روشنایی بهتری در اختیار راننده قرار می دهند؛ بلکه ظاهر خودرو را نیز زیباتر می کنند.

طراحی و فضای صندوق عقب میراژ

در طراحی داخلی میتسوبیشی میراژ مدل 2022 از پلاستیک های خشک و سخت استفاده شده است. با این وجود، فضای داخل کابین حس خوبی را به شما منتقل می کند. در قسمت جلوی خودرو، فضای مناسبی برای پا ها وجود دارد؛ اما در قسمت عقب این خودرو، فضا نسبتا کم و محدود است. صندوق عقب این خودرو نیز فضای 17 فوت مکعب را در اختیار شما قرار می دهد. اما اگر صندلی های ردیف عقب را جمع کنید؛ فضای تحت اختیار شما به 47 فوت مکعب افزایش میابد.

ویژگی ها و قابلیت های میتسوبیشی میراژ 2022

خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022 به یک صفحه نمایش 7 اینچی مجهز می باشد. همچنین سیستم صوتی این خودرو از چهار بلندگو بهره می برد. توجه داشته باشید که این خودرو بوسیله دکمه روشن میشود(خبری از سوییچ نیست).

همچنین این خودرو به سیستم هایی همچون ترمز اضطراری، رادار بین خطوط، چراغ های اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده و دوربین دنده عقب مجهز می باشد.

ابعاد خودرو Mirag 2022

طول خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022، 12.6 فوت می باشد(در مدل سدان طول ماشین 14.1 فوت می باشد). همچنین وزن این خودرو در بازه 2040 الی 2194 پوند قرار می گیرد.

موتور، گیربکس و عملکرد میتسوبیشی میراژ 2022

تمام هاچ بک های خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022 از یک پیشرانه 1.2 لیتری بهره می برند. این موتور سه سیلندری قادر است تا قدرت 78 اسب بخاری را تولید کند. همچنین پیشرانه این خودرو گشتاور 74 پوند فوت را در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که مشاهده می کنید؛ قدرت این موتور تا حدودی پایین است(شتاب صفر تا صد این خودرو 10.6 ثانیه است). بنابراین ممکن است این خودرو در بزرگراه ها و جاده ها، عملکرد ضعیفی را در اختیار شما قرار دهد.

مدل پایه میتسوبیشی میراژ با یک گیربکس 5 سرعته دستی عرضه میشود. اما در دیگر مدل های این خودرو، از یک گیربکس CVT استفاده می شود که عملکرد قابل قبولی دارد. همچنین توجه داشته باشید که این خودرو محور جلو(FWD) می باشد.

انواع تیپ های میراژ

خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022 در دو نوع سدان و هاچ بک به بازار عرضه میشود. همچنین این خودرو به چهار تیپ مختلف تقسیم بندی می شود(همه تیپ ها از موتور 1.2 لیتری 3 سیلندری بهره می برند) که در ادامه به مشخصات و قیمت هر کدام از تیپ ها می پردازیم.

تیپ ES

قیمت مدل هاچ بک این تیپ، حدود 15 هزار دلار است و مدل سدان آن نیز حدود 16 هزار دلار قیمت دارد. هر دو مدل، دارای گیربکس 5 سرعته دستی می باشند. همچنین این تیپ، قابلیت هایی همچون صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، دوربین دنده عقب، سیستم صوتی مناسب و… را دارا می باشد.

تیپ LE

قیمت مدل هاچ بک این تیپ حدود 17 هزار دلار است و مدل سدان آن حدود 18 هزار دلار قیمت دارد.

تیپ Black

طراحی داخلی این تیپ بسیار زیبا است و برف پاک کن های موجود در این مدل، دارای سنسور حساس به باران میباشند. همچنین فرمان و دسته دنده این خودرو با روکش چرمی عرضه میشوند.

تیپ SE

قیمت مدل هاچ بک این تیپ حدود 18 هزار دلار قیمت دارد و مدل سدان آن نیز حدود 19 دلار قیمت گذاری شده است. چراغ های جلو این خودرو از نوع LED می باشند. همچنین چراغ های جلو اتوماتیک هستند و صندلی ها مجهز به گرمکن صندلی میباشند. روکش صندلی ها از جنس چرم مصنوعی میباشند.

تلگرام اتوخسروانی

ویژگی های مثبت و منفی میراژ 2022

ویژگی های مثبت

  • ظاهر جدید و زیبا
  • طراحی داخلی مدرن و شیک
  • سیستم تعلیق با کیفیت
  • امکانات رفاهی متعدد
  • تیپ بندی متنوع
  • فضای کافی برای سرنشین و راننده در قسمت جلو

ویژگی های منفی

  • عملکرد موتور در جاده و بزرگراه ها افت پیدا می کند.
  • صدای تولید شده توسط موتور تا حدودی زیاد است.
  • صندلی های عقب، فضای محدودی در اختیار سرنشینان قرار می دهند.

جمع بندی

خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022 از ظاهر زیبایی برخوردار است. نه تنها ظاهر بیرونی خودرو زیبا است؛ بلکه داخل خودرو نیز از طراحی خوبی برخوردار می باشد. موتور این خودرو تا حدودی ضعیف است؛ اما برای تردد های درون شهری، هیچ گونه مشکلی برای شما بوجود نخواهد آورد. مصرف سوخت این خودرو نیز در حد خوبی قرار دارد؛ اما تا حدودی محیط زیست را آلوده می کند. همچنین رانندگی با این خودرو بسیار خوب است و خودرو از سیستم تعلیق مناسبی نیز برخوردار می باشد.

خودرو میتسوبیشی میراژ مدل 2022 تیپ بندی های مختلفی دارد که در بالا به آنها اشاره کردیم. تیپ های مختلف را بررسی کنید و متناسب با نیاز خود، یکی از آنها را خریداری کنید.

مشاوره خرید میتسوبیشی میراژ مدل 2022

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی میتسوبیشی میراژ 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو