قیمت هایما S8

هایما اس8 (Haima S8) یکی از کراس اوور های نیمه لوکس است؛ این خودرو به صورت اسپرت طراحی شده است و جوانان بسیاری را مجذوب خود خواهد کرد. هایما اس 8 دارای کابین جاداری است که برای خانواده ها نیز مناسب است.

قیمت اردیبهشت 1402 هایما S8

ایران خودرو قیمت قطعی این کراس اوور چینی را امروز اعلام کرد. هایما اس 8 که در آبان 1401 در نمایشگاه خودرو رونمای شد به زودی در بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت این خودرو در اردیبهشت ماه 1402 مربوط به تعهدات بورسی 1 میلیارد و 550 میلیون تومان مشخص شده است. که از قیمت قبلی خود یعنی 1 میلیارد و 47 میلیون تومان، 503 میلیون تومان گران تر شده است.

قیمت احتمالی و شرایط فروش هایما اس8

در رابطه با قیمت و شرایط فروش این خودرو می توان گفت، قیمت این خودرو بسته به آپشن های آن متغیر است؛ این خودرو در بازار چین از حدود 80/000 یوآن شروع می شود و تا حدود 137/000 یوآن هم در چین موجود می باشد. در واقع در بازه 14/110 الی 19/770 هزار دلاری خرید و فروش می شود.

هایما اس 8 در کشور ایران توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ می شود و به گفته کارشناسان در بازار های داخلی با قیمت حدودی 900 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش برسد. البته عواملی هم مانند قیمت ارز وجود دارد که در زمان عرضه می تواند روی قیمت این خودرو بسیار تاثیر گذار باشد.

در نهایت باید گفت که خودرو  کراس اوور هایما اس 8، به دلایلی نظیر ظاهری مدرن و جذاب، کابین منحصر به فرد و با کیفیت و همین طور عملکرد فنی مناسب و مطلوب، شتاب بالا و امکانات و آپشن های بسیار، سبب خریدی سودآور خواهد شد.

قیمت و مشخصات هایما S8  

فروش هایما S8 در بورس کالا

طبق اعلام شرکت بورس کالای ایران 500 دستگاه هایما S8 در روز 11 دی ماه 1401 در بورس کالا عرضه می شود. قیمت پایه این مدل معادل 934 میلیون تومان و زمان تحویل خودرو 25 فروردین سال آینده تعیین شده است. طبق نامه مدیر بازرسی و امور اعضاء بورس کالای ایران شرایط خرید این خودرو به شرح زیر است:

  • حداقل سن خریدار باید ۱۸ سال تمام باشد.
  • ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی باشد.
  • هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.
  • اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودروی سواری شده اند امکان ثبت نخواهند داشت.

همچنین جهت ثبت سفارش خودروی هایما S8 فقط تا روز 10 دی ماه 1401، ساعت 17 مهلت دارید که می توانید از طریق سامانه ebgo با پرداخت 50 درصد پیش دریافت خرید خود را انجام دهید.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند و مهلت انجام این اقدامات نیز حداکثر تا ۳ روز کاری بعد از انجام معامله می باشد.

هزینه‌های جانبی هایما S8 شامل هزینه ثابت، شماره گذاری و بیمه جمعا به مبلغ 4,371,310 تومان به علاوه 12 درصد بابت عوارض قانونی و مالیات است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت گردد.

قیمت و مشخصات هایما S8  

معرفی هایما اس8

برند هایما در واقع جز برند های محبوب در میان ماشین های مونتاژی می باشد. هایما اس 8 از نوع خودرو های پرطرفدار در کشور چین است. این خودرو از گشتاور و توان بالایی برخوردار است و می توان گفت تولید کنندگان قوای محرکه را با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا عرضه کرده اند. علاوه بر این باید گفت، موتور خودرو هایما اس 8 جز ده موتور برتر سال های اخیر در کشور چین می باشد.

به طور کلی این خودرو از طراحی زیبا و مدرن و همین طور فضای داخلی راحت و شیک بهرمند است. همچنین از ایمنی بالایی نیز برخوردار است و رانندگی لذت بخشی را برای سرنشینان فراهم میکند. این خودرو در واقع یکی از محصولات 2019 می باشد که با تاخیر در سال 2022 به کشور ایران راه پیدا کرد.

مشخصات فنی هایما اس 8

موتور یکی از اصلی ترین تجهیزات تشکیل دهند خودرو می باشد. نوع موتور خودرو هایما اس 8 HMA GA16 YF1 می باشد. حجم این موتور معادل 1594 سی سی و حداکثر توان موتور 192 اسب بخار می باشد که در هر دقیقه 5000 دور می چرخد. گشتاور این خودرو، 293 نیوتن متر در 1500 تا 4500 دور در دقیقه است. تعداد سوپاپ های هایما  16 عدد و نوع سوختی که این خودرو با آن سازگار است بنزین است؛ و یک گانه سوز می باشد. خودرو هایما از حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برخوردار است و سیستم انتقال دهنده این مدل به صورت 6 دنده ای اتوماتیک طراحی شده است.

این کراس اوور نسبتا بزرگ دارای پیشرانه ای 1.6 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر است که به صورت مستقیم سوخت ماشین را به سیستم آن انتقال می دهد با موتوری که در این خودرو تعبیه شده است، می توان آن را یکی از برترین و قدرتمند ترین کراس اوور های بازار دانست.

قیمت و مشخصات هایما S8  

طراحی داخلی و ظاهری هایما S8

طراحی داخلی و ظاهری خودرو یکی از مهم ترین بخش های خودرو برای جلب نظر مشتریان می باشد. نمای جلویی ماشین با جلو پنجره نگینی طراحی شده است که با چراغ های روز نازک ال ای دی و تریم کرومی برگرفته شده اند.  سیستم های روشنایی اصلی اتومبیل در دو گوشه سپر ماشین و همچنین در شکاف مثلثی شکل واقع شده اند. می توان گفت که این نوع سبک طراحی از محبوبیت خوبی برخوردار است.

فاصله محوری 2700 میلی متری که در این خودرو وجود دارد فضای کابین را برای سرنشینان تضمین می کند. در نمای کلی بدنه خودرو، دو خط بیرون زده نیمه کاره وجود دارد که جلوه پیچیده ای را به خودرو داده است.  در قسمت انتهایی خودرو چراغ های تمام ال ای دی قرار گرفته شده، که در تاریکی جلوه زیبا و جذابی را به ماشین می بخشد.

همچنین در قسمت عقبی شکافت هایی وجود دارد که با پیروی کردن از سبک طراحی، بخش جلویی خودرو را به نمایش گذاشته است و با بخش ستودنی میانی، همخوانی دارند.

آپشن و امکانات کراس اوور S8

طبق بررسی های کلی و تمامی گزارشات، این خودرو از امکانات و آپشن های بسیاری برخوردار است، که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد. آپشن و امکاناتی که این خودرو دارد شامل: سانروف برقی پانورامیک، 6 عدد کیسه هوای ایمنی، صندلی های هشت حرکته برقی برای راننده و 4 حرکته برقی مخصوص سرنشین ها که به راحتی گرم و سرد می شوند، دارای دکمه روشن و خاموش شدن و ورود بدون نیاز به کلید، همچنین دارای صفحه نمایش لمسی به همراه پورت یو اس بی و امکان پخش ام پی فایو میرور لینک، دوربین 360 درجه، سنسور جلو و سیستم کمکی حرکت میان خطوط و برخورداری از ترمز کمکی اضطراری و همین طور سیستم ترمز اتوماتیک و… می باشد.

قیمت و مشخصات هایما S8  

مشاوره خرید هایما S8  

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروی هایما S8 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو