قیمت چانگان CS35 Plus

خودرو چانگان CS35 Plus یکی از مقرون به صرفه ترین، زیباترین و باکیفیت ترین خودرو های کراس اوور چینی به شمار میرود. چانگان CS35 Plus جز خودرو های سدان سوپر مینی(ساب کامپکت) دسته بندی میشود.

قیمت احتمالی سی اس35 پلاس

قیمت چانگان CS35 در امارات در نسخه پلاس از 75,000 درهم بدون احتساب مالیات شروع می شود که معادل  21,000 دلار آمریکا است. البته در ایران با احتساب تعرفه گمرکی 130 درصدی برای واردات خودروهای 2000 تا 2500 سی سی، هزینه دلاری خرید خودروی چانگان CS35 Plus (با قیمت دلار 393,000 ریال)، عوارض و ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری و هزینه ثبت سفارش، حمل، بیمه، انتقال و گارانتی شرکتی با قیمت حدودی 9,000,000,000 ریال به بالا در ایران ارزش گذاری میشود.

طبق اخبار به دست آمده سایپا می خواهد تا ۱۹ هزار دستگاه خودروی چانگان CS35 را به بازار عرضه کند و فردا 4 بهمن 1401 با قیمت قطعی بر روی تابلوی بازار بورس کالا قرار خواهد گرفت. سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد این خودرو با قیمتی مناسب در بورس کالا عرضه میشود اما کارشناسان صنعت خودرو معتقدند نمی توان قیمت مقرون به صرفه برای این مدل در نظر گرفت و احتمالا با قیمتی نزدیک به قیمت خودروهای هم ترازش در بازار آزاد به فروش برسد.

طرح فروش چانگان CS35 در اسفند 1401

شرکت سایپا اعلام کرده است که 2000 دستگاه چانگان CS35 پلاس برای فروش به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ارائه خواهد کرد. متقاضیان که در مدت زمان مشخص شده از طرف وزارت صمت در سامانه خرید خودروی وارداتی ثبت نام کرده اند می توانند در این قرعه کشی شرکت کنند. با توجه به شرایط عرضه این خودروها و زمان بر بودن فرآیند واردات خودرو، به احتمال فراوان پلاک‌ گذاری و تحویل خودروها در سال 1402 انجام خواهد شد و شما باید به این نکته توجه نمایید.

قیمت قطعی چانگان CS35 در بهمن 1401

وزارت صمت اعلام کرد، قیمت پایه چانگان CS35 پلاس۵۸۳ میلیون تومان در نظر گرفته شود؛ قیمتی که برای این مدل بر روی تابلوی بورس کالا میرود نسبت به خودروهای مونتاژی چینی بازار ارزانتر اعلام شده است. البته نباید انتظار داشته باشید که بتوانید با این قیمت این کراس اوور سایپا را تهیه نماید زیرا در بورس کالا معامله ها به صورت مزایده یا حراج انجام می‌شود و احتمال می رود CS35 تا 2 میلیارد قیمت گذاری شود.

معرفی CS35 پلاس

این خودرو شامل 38 ویژگی و قابلیت پیشرفته می باشد. همانطور که میدانید؛ این قابلیت ها، رانندگی را لذت بخش تر می کنند. همچنین جالب است بدانید؛ این خودرو، رقیب سرسختی برای خودرو های اروپایی، ژاپنی و کره ای محسوب می شود. در واقع این خودرو به دلیل طراحی زیبا، موتور قدرتمند، امکانات رفاهی خوب و…، در بین طرفداران و علاقه مندان به خودرو، بسیار محبوب شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا این خودرو جدید را بهتر بشناسیم.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

ظاهر بیرونی چانگان CS35 Plus 2022

ظاهر بیرونی این خودرو از جذابیت خاصی بهره میبرد. در واقع شرکت های چینی تمام تلاش خود را کرده اند تا طراحی این خودرو را به سمت و سوی خودرو های مدرن و جذاب اروپایی بکشانند. نکته جالب اینجاست که شرکت های چینی در این زمینه موفق نیز شده اند و محصولاتی تولید می کنند که بسیار خوب و مطلوب می باشند. همین ویژگی هاست که باعث میشود تا یک خودرو چینی، رقیب سرسختی برای خودرو های اروپایی محسوب شود.

در جلوی خودرو چانگان CS35 Plus شاهد یک جلو پنجره نسبتا بزرگ هستیم که به جذابیت خودرو افزوده است. چراغ های اصلی خودرو(چراغ های جلو خودرو) به وسیله یک نوار نازک و باریک، به یکدیگر متصل شده اند. همچنین شراط در عقب خودرو نیز به همین شکل می باشد. چراغ های اصلی به وسیله یک نوار نازک، به یکدیگر متصل شده اند و ظاهر یکپارچه ای به چراغ ها داده اند. در کل ظاهر این خودرو زیبا است و چراغ ها، جذابیت خاصی به خودرو بخشیده اند.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

طراحی داخلی چانگان سی اس 35 مدل 2022

هنگامی که در های خودرو چانگان 2022 را باز میکنید؛ زیبایی درون کابین، شما را مجذوب خود می کند. توجه داشته باشید که این کابین نه تنها زیبا است؛ بلکه مملو از امکانات و قابلیت های پیشرفته نیز می باشد.

صندلی های این خودرو بسیار با کیفیت و زیبا هستند. روکش صندلی ها از جنس چرم می باشند و رنگ بندی منحصر بفردی(ترکیب رنگ قرمز و مشکی) نیز دارند. همچنین طراحی صندلی ها بسیار خوب می باشند(در نشستن های طولانی مدت فرد احساس ناراحتی نمی کند).

تعداد سرنشینان این خودرو حداکثر 5 نفر میباشد. فضای خوبی برای سرنشینان(چه در جلو و چه در عقب خودرو) مهیا شده است. از طرف دیگر این خودرو دارای سانروف پانوراما می باشد.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

قابلیت ها و فناوری های موجود سی اس 35 پلاس

همانطور که گفته شد؛ قابلیت و فناوری های متعددی در این خودرو وجود دارند. برای مثال میتوان به صفحه نمایش 10 اینچی این خودرو اشاره کرد که بسیار کاربردی است. این خودرو امکان شارژ بی سیم را برای گوشی موبایل شما نیز فراهم می کند. همچنین متریال بکار رفته شده در این خودرو بسیار باکیفیت هستند. دکمه های بکار رفته در این خودرو از رنگ بندی های جذاب و مسحور کننده ای بهره می برند.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

پیشرانه و گیربکس چانگان جدید سایپا

همانطور که میدانید؛ این خودرو در سه نوع مختلف(Lite، Hype و Luxe) وارد بازار میشود. همه ی این مدل ها از یک پیشرانه 1.4 لیتری استفاده می کنند. توجه داشته باشید که این موتور از سیستم توربوشارژ نیز بهره می برد و حداکثر میتواند 158 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین این خودرو گشتاور 260 نیوتن متری را در اختیار شما قرار میدهد. این خودرو از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه(کلاچ DCT) استفاده می کند. عملکرد این گیربکس بسیار خوب است.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

ایمنی CS35 Plus

خودرو چانگان CS35 Plus از ایمنی خوبی برخوردار است. سیستم هایی همچون کروز کنترل، ترمز اضطراری، هشدار برخورد با موانع و… در این خودرو موجود می باشند. همچنین این خودرو از 6 عدد ایربگ بهره می برد. چانگان CS35 Plus دارای سیستم ترمز ضد قفل(ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیرو ترمز(EBD)، سیستم ضد سرقت(ایموبلایزر)، سیستم تصویربرداری پانوراما 360 درجه ای، کنترل پایداری خودرو و… نیز می باشد. تمام این ویژگی ها سبب میشوند تا رانندگی ایمن و مطمئنی را با این خودرو تجربه کنید.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

صدای موتور وارد کابین خودرو میشود؟

یکی از مواردی که به خوبی در این خودرو رعایت شده است؛ عدم نفوذ صدای موتور به داخل کابین میباشد. در واقع در سرعت های پایین و همچنین در سرعت های نسبتا بالا، صدای موتور تنها به مقدار ناچیز وارد کابین میشود(طبیعی است).

عملکرد کراوس اور 2022 سایپا

خودرو چانگان CS35 Plus نه تنها در شهر عملکرد مطلوبی دارد؛ بلکه موتور قدرتمند این ماشین، در جاده و بزرگراه ها هم به خوبی وظایف خود را انجام می دهد. همچنین سیستم تعلیق این خودرو بسیار با کیفیت و مطلوب است. از طرف دیگر، چسبندگی این خودرو در پیچ ها بسیار خوب است. همچنین هندلینگ و فرمان پذیری این خودرو رضایت بخش است.

 

تلگرام اتوخسروانی

بسیاری از افراد در حین خرید خودرو، سردرگم میشوند. در واقع آنها به دنبال خودرویی هستند که در کنار زیبا بودن، قدرتمند بودن و باکیفیت بودن، مقرون به صرفه و ارزان قیمت نیز باشد. خودرو چانگان CS35 Plus از آن دسته اتومبیل هایی است که نه تنها با کیفیت و زیبا می باشد؛ بلکه از قدرت موتوری خوبی بهره می برد و از همه مهمتر، ارزان قیمت نیز می باشد.

جمع بندی

خودرو چانگان 2022 از طراحی زیبایی برخوردار می باشد. در واقع ظاهر این خودرو مانند خودرو های لوکس اروپایی است. اما نه تنها ظاهر، بلکه ویژگی ها و قابلیت های بکار رفته در این خودرو، مانند امکانات موجود در خودرو های لوکس اروپایی می باشند. در واقع شما با صرف هزینه ای کمتر، میتوانید از ویژگی های موجود در خودرو های لوکس اروپایی بهره مند شوید.

از طرف دیگر، این خودرو از مشخصات فنی خوبی بهره میبرد. موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، استحکام شاسی و…. این خودرو بسیار با کیفیت و مطلوب هستند. ویژگی های مثبت این خودرو عباتند از:

  • ظاهر خودرو و همچنین طراحی داخل کابین بسیار زیبا و مجذوب کننده هستند.
  • موتور خودرو در جاده و همچنین محیط های شهری عملکرد خوبی دارد.
  • ایمنی خودرو در حد مطلوبی قرار دارد.
  • فضای مناسبی برای سرنشینان جلو و عقب خودرو در نظر گرفته شده است.

بررسی مشخصات خودروی چانگان CS35 Plus

مشاوره خرید چانگان CS35 Plus 2022

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی چانگان CS35 Plus مدل 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو