اتوخسروانی نمایندگی فروش کد 129 مینی پرشیا خودرو

مینی کانتری من

مینی کانتری من

کانتری من خودرویی با ظاهری جدید که در زمره ی کراس اوور های جمع و جور قرار دارد، اگر چه که هنوز نتوانسته است به جایگاه مناسبی برسد اما هر فردی با یک بار استفاده متوجه خواهد شد که این مینی ماشین یکی از با کیفیت ترین خودروها محسوب میشود.

حجم موتور این خودرو 2 لیتر است و قادر است 192 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور خود را به 280 نیوتون بر متر برساند. این خودرو قادر است در 7.2 ثانیه شتاب خود را از صفر کیلومتر به صد کیلومتر برساند. حجم مخزن بنزین این مینی شاسی برابر با 51 لیتر است و در هر صد کیلومتر 6.4 لیتر بنزین مصرف میکند.

از سیستم های کمک راننده ی تعبیه شده در این خودرو میتوان به مواردی چون کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری اشاره کرد. از دیگر امکانات رفاهی این خودرو میتوان به سه حالت رانندگی، سنسورهای عقب و جلو، سنسور باران، سنسور فشار بادتایر ، رادار تصادف جلو، فرمان برقی، دوربین عقب، 6 ایربگ اشاره کرد.

مینی کلاب من

مینی کلاب من

مینی کلاب من که برای اولین بار در سال 2018 به ایران آمد از سری خودروهایی است که در هر کلاس بدنه ای میتواند خود را جای دهد یعنی هم میتوان آن را جزو سدان ها محسوب کرد و هم جزو کراس اوور ها، همین موضوع باعث شده است این خودرو کمی عجیب به نظر برسد.

در بخش فنی، این خودرو مجهز به موتوری با حجم 2 لیتر است و قادر است 192 اسب بخار قدرت تولید کند و بیشترین گشتاور تولیدی این خودرو 280 نیوتون بر متر است. همچنین این خودرو قادر است در 7.2 ثانیه، شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر برساند. حجم مخزن بنزین این مینی شاسی برابر با 48 لیتر است و در هر صد کیلومتر 5.8 لیتر بنزین مصرف میکند. درنتیجه می توان این مدل را جز خودروهای کم مصرف قرارداد.

این خودرو در بخش امکانات رفاهی هم بسیار خوب عمل کرده است؛ از جمله آنها می توان به سیستم کروز کنترل هوشمند، فرمان برقی، سنسور جلو و عقب، حسگر باران، حسگر فشار باد تایر، حسگر تصادف جلو و عقب و سیستم کیلس استارتر اشاره کرد.

مینی کوپر

مینی کوپر

مینی کوپر نه تنهای یک خودروی لوکس محوب می شود بلکه در دسته ای خودروهای اسپرت هم قرلر می گیرد. این خودروی فانتزی اگر چه با ابعاد کوچکی که دارد، نمیتوان آن را به عنوان خودروی خانوادگی معرفی کرد اما بسیاری از خانواده های علاقمند به خودروهای لوکس کوچک نیز این خودرو را می پسندند. مدل 2018 این خودرو در دو مدل استاندارد و تیپ S به کشور ما وارد شده است.

در بخش فنی این خودرو با موتوری به حجم 2 لیتر قادر است 192 اسب بخار قدرت تولید کند و بیشترین گشتاور تولیدی این خودرو 280 نیوتون بر متر است. این مدل قادر است در 6.8 ثانیه شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر برساند. حجم مخزن باک این مینی شاسی برابر با 44 لیتر است و در هر صد کیلومتر 5.4 لیتر بنزین مصرف میکند. بیشترین سرعتی که این خودرو قادر است تولید کند برابر با 230 کیلومتر بر ساعت است.

این خودرو با وجود حسگر های جلو و عقب، حسگرهای باران، فشار باد تایر، تصادف جلو و عقب، سیستم کیلس استارتر که سبب ورود و استارت بدون کلید میشود، کروز کنترل، سیستم های ترمزی همچون ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، سیستم توزیع نیروی ترمز، چراغ های مه شکن، چراغ های چرخشی، فرمان برقی، پدال شیفتر، دوربین عقب و هدآپ از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

اتوخسروانی نمایندگی فروش کد 129 ب‌ ام و پرشیا خودرو

شرایط فروش خودروی بی ام و (BMW) سری 7 صفر کیلومتر

در طرح جدید فروش خودروی BMW شما می توانید خودروی بی ام و کارکرده خود را با یک خودروی BMW سری 7 صفر خشک تعویض نماید. متقاضیان و دارندگان انواع خودروهای ب ام و کارکرده می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ اتوخسروانی برای بهره‌مندی از این خدمات اقدام نمایند. BMW 730li فول چهار نفره در تنوع رنگی متنوع (کربن بلک، سفید، سنگاپور گری و مشکی) با سند دست اول و همچنین یک سال گارانتی تعویض اتوخسروانی ارائه می شود؛ شما می توانید ب ام و 730 را طی 30 روز کاری تحویل بگیرید. توجه داشته باشید این طرح فروش بی ام و به صورت محدود در دسترس متقاضیان خواهد بود.

طرح جدید فروش بی ام و

ب ام و سری 1 پنج در

BMW سری 1 پنج در

در سال 2014 نسل جدیدی از خودروهای BMW پا به عرصه گذاشتند در این نسخه از BMW که سری 1 پنج در نام دارد برخلاف جثه ی کوچکی اما قدرت بسیار زیادی را تولید می کند و توانسه است لذت رانندگی را برای راننده به ارمغان بیاورد. استفاده از هواکش های بزرگ به همراه  چراغ های نسبتاً بزرگ ظاهری با اصالت و ابهت را برای این خودرو ساخته است.

BMW سری 1 پنج در دارای مشخصات فنی بسیار مناسبی است از جمله مشخصات فنی این خودرو میتوان به موتوری با حجم 1998 سی سی که میتواند 224 اسب بخار قدرت تولید کند اشاره کرد، بیشترین گشتاوری که میتواند تولید کند برابر با 310 نیوتون بر متر است، این خودرو با 4 سیلندر و 16 سوپاپ عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این خودرو به حدی قدرتمند است که میتواند در عرض 6.1 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر برساند.

از امکانات رفاهی این خودرو میتوان به باز کردن درب و روشن کردن بدون کلید یا سیستم Keyless، دوربین عقب، سانروف، حسگر جلو حسگر تغییر خطوط و عابر پیاده، صندلی های اسپرت، کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور نور، سنسور باران، چراغ های LED ، فنر بندی اسپرت اشاره کرد.

 

ب ام و ‏سری 2 اکتیوتورر

BMW ‏سری 2 اکتیوتورر

با حضور اکتیو ترور شما شاهد ظاهری جدید از سازنده ی آلمانی هستید که خیلی جذاب نمی باشد، به همین دلیل می توان گفت این مدل بیشتر یک خودروی خانوادگی است تا یک خودروی اسپرتِ جوان پسند. این خودرو مانند محصولات شرکت BMW دارای پنجره های پهن و چراغ های کشیده ای بزرگ است، ولی در کل شباهت زیادی با دیگر محصولات BMW ندارد. اما طراحی داخلی این مدل به شکلی است که همان حس لوکس بودن یک BMW را به شما القا می کند.

در بخش فنی این مینی ون دارای موتوری 1.4 سی سی که قدرتی معادل 136 اسب بخار را تولید میکند، این خودرو میتواند گشتاوری برابر با 220 نیوتون بر متر را تولید کند، بیشترین سرعتی که این خودرو قادر است به آن برسد برابر با 205 کیلومتر بر ساعت که در 9.2 ثانیه میتواند شتاب خود را از صفر کیلومتر به صد کیلومتر برساند.

این خودرو در بخش رفاهی دارای فرمان چند منظوره ای است که لذت رانندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد از دیگر امکانات رفاهی لوکس این خودرو میتوان به 3 حالت رانندگی (اکو – کامفورت – اسپرت)، بازیابی انرژی ترمز، کنترل ترمزها در پیچ (CBC)، مانیتور 6.5 اینچی با کنترلر و نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان، روکش صندلی ها چرم داکوت، سقف پانوراما با سانروف و آینه های ضد انعکاس نور اشاره کرد.

 

ب ام و ‏سری 2 کانورتیبل

BMW ‏سری 2 کانورتیبل

این خودرو که با فیس لیفت خود در سال 2018 توانست طراحی جدیدی را از خود به نمایش بگذارد با سقف متحرک یا کروک خود زیبایی را در عین ابهت برای رانندگان به ارمغان می آورد. اگر چه  این خودرو جثه ای کوچک دارد اما استفاده از خطوط عضلانی و همچنین سقف کروک آن سبب شده است که طویل تر به نظر بیاید.

این خودرو دارای موتوری به حجم 1998 سی سی از نوع توربو شارژ است و حداکثر قدرت تولیدی این خودرو 184 اسب بخار میباشد، بیشترین سرعتی که این خودروی زیبا می تواند تولید کند برابر با 226 کیلومتر بر ساعت است، کانورتیبل در زمانی معادل 77.7 ثانیه میتواند شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر برساند.

از جمله امکانات رفاهی تعبیه شده در BMW سری 2 کانورتیبل میتوان سقف کروک، صندلی های برقی مجهز به گرمکن و حافظه، کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور نور، سنسور باران، چراغ های زنون، فنر بندی اسپرت، بال عقب، سیستم خاموش و روشن شدن اتوماتیک و سیستم Keyless یا بدون کیلد را نام برد.

ب ام و ‏سری 2 کوپه

BMW ‏سری 2 کوپه

در سال 2013 کمپانی آلمانی خودروهای BMW با ایجاد تغییرات در خودروهای خود و طراحی سری های کوپه و کانورتیبل (canvartible) سری دوم خودروهای خود را معرفی کردند. که این سری از خودروهای خود را اسپرت با جثه ی ریز طراحی کرد. سری 2 توانس هیجان و سرعت بیشتری را برای راننده به ارمغان آورد. خطوط برجسته  روی بدنه ی این خودرو و فضایی که برای 4 سرنشین کافی است این خودرو را منحصر به فرد کرده است.

این خودرو در بخش فنی مجهز به گیربکس 8 دنده ای اتومات است و حجم موتور این مدل 2 لیتر است و توانایی تولید 184 اسب بخار را دارد و گشتاورری برابر با 270 نیوتون بر متر را تولید میکند. این خودروی قدرتمند در 7.3 ثانیه میتواند شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر برساند و در هر صد کیلومتر 5.9 لیتر بنزین مصرف کند.

در بخش تجهیزات رفاهی این خودرو مجهز به فرمان هیدرولیکی، ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل کشش (TRC) ، سیستم کنترل پایداری (VSC)، توزیع نیروی ترمز(EBD)، دوربین عقب و حسگر های پارک در بخش جلو و عقب، حسگرهای نقطه کور و عابر پیاده و صندلی های مجهز به گرمکن و… میباشد.

ب ام و ‏سری 3 سدان

BMW ‏سری 3 سدان

این نسخه از خودروهای BMW در سال 95 با فیس لیفت جدیدی عرضه شده اند؛ و برای اولین بار در سال 96 به کشور ما وارد شدند، در این فیس لیفت چراغ های جلو و عقب با طراحی های جدید عرضه شدند و به جای چراغ های زنون از چراغ های LED استفاده شده است.

این خودرو با موتوری به حجم 2 لیتر و سیستم تعلیقی که بهبود یافته است از عملکرد مناسبی برخوردار است، این خودرو 184 اسب بخار قدرت تولید میکند و بالاترین میزان گشتاور آن 290 نیوتون بر متر است، در جعبه دنده این خودرو از 8 دنده ی اتومات هوشمند استفاده شده است و سیستم کنترل پایداری به سیستم جدید DSC جدید مجهز شده است.

از امکانات ویژه ی این سری از خودروهای BMW میتوان به کروز کنترل ، 4 حالت رانندگی، کنترل ترمز ها در پیچ CBC، سیستم صوتی که مجهز به نمایشگری 6.5 اینچی به همراه موس است و دارای 9 اسپیکر میباشد، 8 ایربگ ،سیستم تهویه دوگانه به همراه دریچه تهویه عقبی، سانروف و شیشه دودی عقب اشاره کرد.

 

ب ام و ‏سری 5 سدان

BMW ‏سری 5 سدان

این غول آلمانی یکی از محبوب ترین خودروهای کمپانی BMW میباشد، این خودرو با کیفیت ساخت فوق العاده و فرمان پذیری منحصر  به فرد و عملکرد فنی مناسب توانسته است به جایگاه خوبی در میان رقبا برسد.

موتوری با حجم 2 لیتر و گیربکسی 8 دنده ای میتواند قدرتی برابر با 252 اسب بخار را تولید کند، از طرف دیگر بیشترین میزان گشتاور این خودرو 350 نیوتون بر متر است، این سدان متوسط لوکس در عرض 6.2 ثانیه میتواند شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر برساند.

این خودروی پرقدرت مجهز به امکانات رفاهی نظیر: کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیر، اتو پارک، 3 حالت رانندگی، سیستم تعلیق هوشمند، سیستم های هشداردهنده ی نظیر (سنسور جلو و عقب، حسگر باران، حسگر فشار باد تایر، رادار نقطه ی کور، حسگر تصادف جلو و عقب، حسگر تغییر لاین) میباشد.

ب ام و ‏سری 7

BMW ‏سری 7

این سدان فوق لوکس با ظاهر منحصر به فرد خود توانسته است واژه ی لوکس و اصالت را به خوبی معنا ببخشد، در بخش جلوی این خودرو از چراغ های کیشده با حالتی اخمو استفاده شده است و خطوط برجسته ای که بر روی بدنه ی این خودرو تعبیه شده است زیبایی این خودرو را دو چندان کرده است.

این خودرو علی رغم موتور دو لیتری که دارد قادر است 258 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور خود را به 400 نیوتون بر متر برساند، بیشترین سرعتی که این خودرو میتواند به آن دست پیدا کند برابر با  250 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو با 78 لیتر حجم مخزن بنزین در هر صد کیلو متر 6.2 لیتر مصرف بنزین دارد.

از امکانات ویژه ی این سدان لوکس میتوان به کروز کنترل هوشمند، 5 حالت رانندگی، فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، رادار تابلوخ وان، رادار تغییر لاین، بازیابی انرژی ترمز، کنترل ترمزها در پیچ، چراغ جلو لیزری، فرمان جمع شونده به هنگام ورود و خروج، مانیتور 10.2 اینچی لمسی با کنترلر  و کنترل اشاره‌ای و مانیتورو تبلت ردیف عقب اشاره کرد.

ب ام و ‏ایکس 1

BMW X1

این خودرو که نسل جدید کمپانی بی ام و است با طراحی زیباتر پا به عرصه گذاشته است در طراحی این خودرو از خطوط نرم بر روی بدنه استفاده شده است، اگر چه طراحی این خودرو بروز شده است اما همچنان اصالت خودرو های BMW را حفظ کرده است.

در بخش فنی این خودرو دارای موتوی 1998 سی سی میباشد که قادر است قدرتی معادل 231 اسب بخار را تولید کند. این خودرو میتواند در عرض 6.3 شتاب خود را از  صفر به صد کیلومتر برساند. بیشترین سرعتی که این خودرو قادر است به آن برسد برابر با 235 کیلومتر بر ساعت است.

در بخش تجهیزات رفاهی این خودرو همچون دیگر خودروهای شرکت BMW عالی عمل کرده است و مجهز به امکانات رفاهی همچون: صندلی های جلو با قابلیت تنظیم گودی کمر، سیستم هوشمند پایداری ، فرمان چرمی هوشمند M، لاستیک Run Flat، درب صندوق برقی، باز کردن درب و روشن کردن بدون سوئیچ، دوربین عقب، سقف پانوراما، رادار جلو، رادار تغییر خطوط، رادار عابر پیاده، سیستم شوینده چراغ ها، سیستم هوشمند فنر بندی، آینه داخلی ضد انعکاس نور میباشد.

ب ام و ‏ایکس 3

BMW X3

BMW X3 نهایت لذت رانندگی را به شما تقدیم میکند. در طراحی این خودرو از دانش آئرودینامیک استفاده شده است که خودرو در مقابل هوا کمترین مقاومت را داشته باشد و سبب شده است مصرف سوخت این خودرو به حداقل برسد.

بخش فنی این خودرو همچون نسخه های پیشین میباشد؛ از جمله این که موتور آن حجمی معادل 1997 سی سی دارد و 4 سیلندر به صورت خطی در آن تعبیه شده است. حداکثر قدرت تولیدی این خودرو 245 اسب بخار میباشد و حداکثر گشتاور تولیدی آن 350 نیوتون بر متر میباشد. مصرف بنزین این خودرو به صروت ترکیبی 7.7 لیتر میباشد.

در بخش رفاهی این خودرو مجهز به دوربین عقب، سقف پانوراما ، اتو پارک، کروز کنترل هوشمند، آینه های ضد انعکاس نور می باشد و از جمله حسگر های این خودرو میتوان به سنسور جلو و عقب، حسگر باران، حسگر فشار باد تایر، رادار نقطه ی کور، حسگر تصادف جلو و عقب، حسگر تغییر لاین اشاره کرد.

ب ام و X4

BMW X4

BMW X4 پرقدرت در کلاس خودروهای شاسی بلند اسپرت قرار میگیرد. اگر چه این خودرو جزو خودروهای جمع و جور محسوب میشود اما فضای کافی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

موتور این خودرو که همچون نسل های پیشین 1997 سی سی میباشد و قدرتی معادل 245 اسب بخار تولید میکند. سرعت نهایی این خودرو برابر با 232 کیلومتر بر ساعت میباشد. گیربکس این خودرو از نوع 8 سرعته اتوماتیک با حالت دستی میباشد.

از سری امکانات رفاهی این خودرو پکیج M Sport، فنر بندی هوشمند، درب صندوق برقی، دوربین عقب، سانروف، کروز کنترل هوشمند، حسگر تغییر خطوط و دیگر امکانات نسل های پیشین اشاره کرد.

مشاوره خرید MINI & BMW

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش مدل های مینی و ب‌ ام و با شماره 48421-021 تماس حاصل فرمایید؛ و یا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو