جیلی امگرند X7 مدل 2014

کارکرد 157.000 کیلومتر
  • شتاب 12 ثانیه
  • پیشرانه ۴ سیلندر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
  • مصرف ترکیبی 10.5 لیتر در صد کیلومتر

جیلی امگرند X7 مدل 2014

آپشن ها و مشخصات کارشناسی  :   گرمکن صندلی – صندلی برقی – مانیتور – کروز کنترل – دی لایت – سانروف سه حالته – آینه ها برقی – 9 ایربگ و… // رنگ شدگی سپر جلو و عقب و قسمتی از درب جلو چپ و درب جلو راست

ما در کنار شما هستیم تا به صورت کاملا رایگان بهترین گزینه خرید را به شما پیشنهاد بدهیم تا شما بتوانید خودروی مناسب روحیات، علایق، انتظارات و بودجه خود را تهیه کنید.

برای مشاوره رایگان با شماره 48421-021 تماس حاصل فرمایید.

گارانتی مغایرت گارانتی موتور و گیربکس کارت VIP خدمات
تماس درخواست مشاوره
خرید اقساطی
این امکان را برای شما فراهم می آورد تا خودروی صفر یا کارکرده مورد نظر خود اعم از خودروهای وارداتی، چینی و ایرانی را با اقساط کوتاه مدت حداکثر 12 ماه و بدون ضوابط دست و پا گیر نظیر ضامن و… خریداری نماید.
اطلاعات بیشتر
خرید لیزینگی
در راستای ایجاد سهولت در خرید خودروی صفر و کارکرده – داخلی و خارجی امکان استفاده از خدمات لیزینگ را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است تا با شرایط متنوع در پیش پرداخت و اقساط (با اقساط بلند مدت) امکان خرید خودروی مورد نظر خود را داشته باشند
اطلاعات بیشتر
معاوضه خودرو
این امکان را فراهم می آورد تا در سریع ترین زمان ممکن خودروی فعلی خود را با خودروی مورد نظر معاوضه نمایید. کارشناسان ما می توانند انواع خودروی خارجی و داخلی و یا صفر و کارکرده را برای خریدار تامین نمایند.
اطلاعات بیشتر
کارشناسان اتوخسروانی همواره به عنوان یک مشاور در کنار شما هستند، تا شما را به سمت مسیری مطمئن و آسان راهنمایی کنند، که در نهایت شما بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. تیم مشاوره اتوخسروانی متشکل از کارشناسان و متخصصین حوزه خودرو با شناخت کامل به بازار خودرو و دانش و تجربیاتشان می توانند در سریعترین زمان ممکن، آنچه که در نظر دارید را فراهم آورند. کافی است با تکمیل کردن فرم روبرو و یا تماس با شماره 48421-021 خود را چند قدم به خواسته هایتان نزدیکتر کنید.

شاید از این خودرو ها خوشتان بیاید

×
منو