قیمت خودرو
از
تا

قیمت فیدلیتی

Fidelity
فیدلیتی یکی از زیر مجموعه های لوکس چری است که بر خلاف محصولات گذشته شرکت خودروسازی بهمن آن را در کشور ما عرضه می کند. در ادامه با بررسی دقیق تر متوجه خواهید شد که با خودروی نسبتا جذابی طرف هستیم.

راهنمای دسترسی سریع به سایر محصولات:
قیمت محصولات بهمن موتور
قیمت دیگنیتی
قیمت مزدا 3
قیمت اچ سی کراس

معرفی فیدلیتی
کاملا طبیعی است که نام برند جتور که در سال 2018 تازه در کشور چین معرفی شده است به گوشتان نخورده باشد و نامی کاملا جدید و نا اشنا باشد. اما یک برند معتبر و تقریبا قدیمی به نام چری است که سابقه طولانی ای نیز در عرضه محصولاتش به کشورمان داشته است و آن را می شناسید. جتور را در کشور ایران با نام فیدیلیتی می شناسند و می توان گفت که در حقیقت جتور یکی از زیر مجموعه های لوکس چری به حساب می اید. پس اگر قبلا سابقه استفاده و یا اشنایی با خودروی چری تیگو 7 را داشته اید می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که فیدلیتی نیز محصول خوب و با کیفیتی است. به دلیل مشکلات اقتصادی و ممنوعیت واردات خودرو به بازار ایران خودروساز های داخلی در تلاشند که محصولات مونتاژی را به بازار وارد کنند و این خلا و کمبود خودروهای خارجی در بازار خودرو را پر و جبران کنند. فیدلیتی نیز توسط شرکت خودروسازی بهمن به کشورمان عرضه می شود. فیدلیتی یک خودروی کراس اوور نسبتا بزرگ است که اگر بخواهیم مقایسه کنیم باید بگوییم جثه ای بزرگ تر از چری تیگو 7 دارد. شاید از نظر فنی و توانایی های حرکتی نکته قابل توجه مهم و هیجان انگیزی در این خودرو پیدا نکنید اما به دلیل بهره مندی از گشتاور کافی، گیربکس 6 سرعته و پیشرانه توربو می توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که برای استفاده های معمولی و خانوادگی و سبقت در جاده با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید بود.
طراحی فیدلیتی
از نظر طراحی و ظاهر و بدنه فیدلیتی به صورت کاملا مدبرانه و عالی طراحی شده است و خودروی بسیار جذاب با ظاهر عالی و دوست داشتنی است. نکته ای که در مورد خودرو های چینی صدق می کند این است که چینی ها اصولا از قطعات زیبایی برای محصولاتشان استفاده می کنند شاید در یک دوره زمانی به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانستند خوب و با کیفیت عمل کنند اما رفته رفته سعی کردند که محصولات خود را نسبت به نسخه های قبلی به روز رسانی کنند، ایرادات و کاستی ها را رفع کنند و خودرویی زیبا با طراحی عالی به بازار و خریداران عرضه کنند. برای مثال در طراحی همین خودرو فیدلیتی تمامی خطوط موجود بر روی بدنه خودرو با هدف مشخص ترسیم شده اند و قطعات با هماهنگی و دقیق در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. یک فکر خلاقانه دیگر طراح این خودرو این بوده است که با استفاده از رینگ های جذاب، جلو پنجره بزرگ و سپرهای اسپرت سعی کرده است یک خودروی با ابهت و اصیل که در عین حال مورد پسند جوانان است طراحی کند. در طراحی بخش داخلی و کابین خودرو نیز از خطوط ساده به صورت منطقی استفاده شده است نه حجم دهی های اغراق امیز و نا هماهنگ. منتقدان معتقدند که طراحی داخلی این خودرو از محصولات المانی الهام گرفته شده است. در قسمت بالای کنسول مرکزی یک نمایشگر تبلتی موجود است. از نظر کیفیت قطعات نیز اگر بررسی کنیم از قطعات با کیفیتی نسبت به رقبا و قیمت استفاده کرده است، کاستی و کمبودی ندارد و در کل در داخل ماشین لذت بصری مطلوبی را می توان تجربه کرد.
مشخصات فنی فیدلیتی
فیدلیتی یک کراس اوور نسبتا بزرگ است که در سال 2018 طراحی و توسط کشور چین ساخته شده است. از نظر عملکرد فنی موتور این خودرو 4 سیلندر و 16 عدد سوپاپ دارد. حجم موتور این خودرو 1498 سی سی گزارش شده است و تنفس موتور آن نیز توربوشارژ است که این نکته مهمی است و می تواند بر مزیت آن بی افزاید. دیفرانسیل آن در قسمت جلو قرار دارد و بررسی ها نشان داده اند که از نظر قدرت حداکثر 155 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری آن 230 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه است. جعبه دنده آن از نوع 6 سرعته و دو کلاچه است، این خودروی نسبتا بزرگ کراس اوور دارای وزن 1575 کیلوگرم است و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 آن 10 ثانیه گزارش شده است. مصرف سوخت فیدلیتی در داخل شهر 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر، در خارج از شهر 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر و مصرف ترکیبی ان نیز 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر است. باک خودروی فیدلیتی 55 لیتر ظرفیت دارد و استاندارد الایندگی آن 5 یورو است. از نظر ابعادی نیز دارای طول 4735 میلی متر، عرض 1900 میلی متر، و ارتفاع 1710 میلی متر است.
آپشن های فیدلیتی
فیدلیتی یک محصول چینی است. خودرو های چینی نیز همیشه از اپشن ها و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به سایر رقبای خود برخوردار بوده اند و شاید به همین دلیل است که از محبوبیت بالایی برخوردارند. فیدلیتی یکی از کامل ترین ماشین ها از نظر قیمت در رده رقیبان خود محسوب می شود. این خودرو دارای کیسه های هوا و از نوع جانبی برای راننده و سرنشین است. سیستم صوتی آن قوی است، یک صفحه نمایشگر لمس 10.25 اینچی به همراه بلوتوث و 8 عدد بلندگو دارد. از نظر سیستم ترمز و پایداری خوب عمل کرده است. سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها دارد و فرمان آن برقی است. همچنین از دیگر امکانات رفاهی آن می توان به پوشش چرمی صندلی ها، فرمان چرمی مجهز به کلید های دستررسی به سیستم مولتی مدیا، برف پاک کن با سنسور باران، دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و داشتن سانروف پانوراما اشاره کرد.
جمع بندی Fidelity
فیدلیتی یک خودروی چینی است که یکی از زیر مجموعه های خودرو لوکس چری به حساب می اید و توسط شرکت بهمن به بازار کشور ما عرضه شده است. این خودرو که یک کراس اوور نسبتا بزرگ است خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی و سبقت های جاده ای است زیرا از نظر کیفیت نسبت به قیمت خود از کیفیت بالایی برخوردار است و ظاهری زیبا و جذاب نیز دارد که خریداران را مجذوب خود می کند.

×
منو