قیمت خودرو
از
تا

قیمت هایما اس 7 (S7)

هایما اس7 (Haima)
آگهی های درج شده در اتوخسروانی مورد تائید ماست. در صورتی که به هر دلیلی هایما مورد نظر خود را در بین آگهی ها مشاهده نکردید و یا قیمت در آگهی درج نشده بود،  از طریق شماره 48421-021 با کارشناسان اتوخسروانی تماس حاصل نمائید و یا از طریق فرم قرار گرفته در صفحه ” تماس با ما “ درخواست خود را ثبت نمائید.
قیمت هایما صفر و کارکرده
در اتوخسروانی امکان خرید همه مدل های برند هایما ( Haima ) به صورت نقدی و اقساط وجود دارد.

قیمت روز انواع اس7:
قیمت هایما اس 5 (همه مدل های S5)
قیمت s7 97
قیمت s7 98
قیمت s7 99
قیمت s7 1400

خودرو هایما s7 در سال ۱۳۹۷ به وسیله شرکت ایران خودرو و طی همکاری با کشور چین که از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی فاو به حساب می‌آید وارد بازار داخلی شد. در ابتدای همکاری شرکت‌های ایران خودرو و هایما، دو خودرو هایما ۷S و ۷S توربو به بازار عرضه شد. این دو مدل خودرو در ایران بدلیل قیمت کمتر نسبت به باقی شاسی بلندها و امکانات خوب با استقبال روبه‌رو شدند.

خودرویی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، هایما ۷S مدل ۹۸ است. این خودرو در کشور چین تولید می‌شود اما انحصار ساخت آن در کشور ما در دست شرکت ایران خودرو است. این خودرو از سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شده است و در سال‌های مختلف وارد بازار فروش شد. مهم‌ترین و اساسی‌ترین تغییر این خودرو از سال ۹۶ به بعد، موتور توربو آن است. این خودرو به صورت کلی نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده بود. به همین دلیل سازندگان آن سعی کردند با اعمال تغییرات مثبتی در مدل‌های جدیدتر آن، بتوانند همچنان بازار را در دست داشته باشند و محصول با کیفیتی تولید کنند.

سازندگان این خودرو سعی کردند بعد از تجربه موفق خود در سال‌های گذشته، با اصلاحاتی در بخش فنی و دیگر بخش‌های خودرو، کیفیت این خودرو را بهتر کنند و آن را وارد بازار فروش کنند.

×
منو