تحویل خودروی لاماری ایما زودتر از موعد مقرر

اتوخسروانی خودرو لاماری ایما را زودتر از موعد مقرر، که به خریداران وعده داده بود، تحویل داد.

همانطور که می‌دانیم شرکت «آرین پارس موتور» بعد از خودروهای جک JAC مانند کامیونت جک، ون جک سانری، خودروی سواری جدیدی به نام لاماری ایما را وارد بازار کرد. این خودرو که متعلق به شرکت دانگ فنگ چین است تحت عنوان فورتینگ FOTTHING به فروش می‌رسد. نام چینی این خودرو دانگ فنگ EVO۵T است. شرکت آرین پارس موتور نام ایما EAMA را برای آن برگزیده است و با برند لاماری LAMARI وارد بازار فروش کرده است. طراحی این خودرو به قدری جذاب، شیک و با ابهت است که به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و می‌توان گفت جز یکی از زیباترین کراس اوورهای چینی در حال حاظر بازار داخلی به شمار می‌رود.

تحویل خودروی لاماری ایما زودتر از موعد مقرر

مشخصات فنی و امکانات خودرو لاماری ایما

بدون شک بخش مهمی از نقطه قوت این خودرو را می‌توان در مشخصات فنی آن خلاصه کرد. بخش اصلی این خودرو پیشرانه آن است که از نوع ۱.۵ لیتری توربو است و توسط شرکت میتسوبیشی ساخته و عرضه می شود. قدرت این خودرو ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۲۸۵ نیوتون متر را می تواند تولید کند. جعبه دنده‌ی این خودرو از نوع دو کلاچه ۷ سرعته است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۶ لیتر برآورد شده است.

نوع بدنه لاماری ایما شاسی بلند جمع و جور محسوب می شود. از امکانات و آپشن های لاماری ایما می توان به: سیستم کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در سرازیری (DAC)، کنترل کشش (TCS) و کنترل پایداری (ESP) از جمله ویژگی‌های دیگر این خودرو است.

فرمان این مدل حساس به سرعت طراحی شده است و ۳ حالت رانندگی استاندارد، کامفورت و اسپرت مجهز است.

سیستم‌های ترمز در این خودرو به صورت سیستم ترمز ضد قفل و ترمز کمکی است

مانیتور این خودرو ۱۰.۲۵ اینچی لمسی است و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و USB را دارا می باشد. همچنین سیستم صوتی لاماری ایما مجز به ۶ اسپیکر قوی است.

تحویل خودروی لاماری ایما زودتر از موعد مقرر

در بخش ایمنی خودرو شما با ۶ کیسه هوا مواجه خواهید شد که برای راننده و سرنشین جلو طراحی شده است. این ایربگ‌ها به صورت پرده‌ای و جانبی جلو تعبیه شده‌اند.

تمام آینه‌های جانبی خودرو برقی و تاشو هستند و از سیستم گرمکن برای روزهای سرد سال برخوردارند.

سقف ایما پانوراما و دارای سانروف نیز می باشد.

همچنین در این خودرو دوربینی تعبیه شده است که تمام وقایع رانندگی را برای شما ثبت خواهد کرد.

مجموعه ویژگی‌های این کراس اوور جدید باعث شده است تا همین لحظه طرفداران زیادی پیدا کند. در کنار تمام ویژگی‌های فنی و تجهیزات رفاهی، نباید طراحی ظاهری این خودرو را نادیده بگیرم زیرا یکی از نقاط قوت این خودرو می باشد. استفاده از طرح‌های ساده و در عین حال شیک و رسمی در طراحی لاماری ایما طیف عظیمی از نظرات را به خود جذب کرده است.

تحویل خودروی لاماری ایما زودتر از موعد مقرر

 

زودتر از موعد مقرر خودروی خود را از ما تحویل بگیرید

اتوخسروانی در اولین مرحله‌ی فروش خودرو لاماری ایما توانست زودتر از موعد مقرر، خودرو را به خریداران آن تحویل دهد. گرچه برای تحویل خودرو لاماری ایما زمان خاصی مقرر شده بود، اما بخش فروش اتوخسروانی توانستند با تلاش روز افزون این بازه‌ی زمانی را کوتاه‌تر کنند و خودرو لاماری ایما را زودتر از موعد مقرر به خریدارن تحویل دهند. همکاران ما  همه روزه در تلاش هستند تا بتواند این روند را همچنان حفظ کنند تا خریداران با خیالی آسوده خودرو لاماری ایما را تحویل بگیرند.

تحویل خودروی لاماری ایما زودتر از موعد مقرر

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو