تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت

تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت

توصیف میتسوبیشی اوتلندر 2022 جدید این است که یک کودک 2 ساله از آن لذت می برد. این شرکت می گوید، که این محصولی است که معنای “اصیل و با شکوه” را تداعی می کند.

مطمئن نیستم که آیا آزمایش اوتلندر SEL 2.5 S-AWC، یک خودروی سه ردیفه کراس اوور اسپرت کاربردی، باشکوه است یا خیر. اما هدف این مدل جذاب از میتسوبیشی، ارائه کیفیت، قدرت و اطمینان است.

ژاپنی‌ها برخی از بهترین وسایل نقلیه موتوری را تولید می‌کنند، هرچند که توسط کره‌ جنوبی، آمریکا و اروپایی‌ها به چالش کشیده می‌شوند.

مفاهیم برای طراحان و مهندسان خودرو مهم است، کسانی که تمام تجربیات خود را صرف می کنند تا آنچه را که مشتریان در آینده از آن استقبال خواهند کرد، بیاموزند.

به عنوان یک مدل جدید از خودروی پرچمدار میتسوبیشی، این شرکت تمام تلاش خود را کرد تا همه چیزهایی را که هر کسی در یک خودروی مدرن انتظار داشت، و حتی مواردی را که به ندرت کسی انتظارش را داشت، در آن به گنجاند.

به عنوان مثال، علاوه بر مجموعه ای از اقدامات مهندسی و عایق طراحی شده برای کاهش صدای لاستیک و ارائه یک سواری آرام و راحت، مهندسان میتسوبیشی همچنین سیستمی برای سرکوب لرزش های فرمان ابداع کردند.

تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت

با توجه به قیمت اوتلندر به هر طرفش که نگاه کنید، ویژگی های غیرمنتظره ای  دارد. برای مثال شش حالت رانندگی قابل انتخاب در مدل‌های چهارچرخ محرک – Eco، Normal، Tarmac، Gravel، Snow و Mud.
تعبیه شارژ گوشی برای هر صندلی. سایه بان پنجره کناری برای صندلی ردیف دوم. آینه های بیرونی با سیستم اتوماتیک پارک که به طور خودکار به سمت پایین متمایل می شوند. داشتن یک اپلیکیشن برای جا دادن اوتلندر در یک پارکینگ شلوغ.

در مقایسه با هیوندای و کیا کره جنوبی، اوتلندر دارای بهترین گارانتی و مقام دوم برای گارانتی موتور است: پنج سال و 60000 مایل گارانتی محدود کلی و 10 سال و 100000 مایل برای موتور و گیربکس.

تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت

اوتلندر در کلاس کامپکت با کراس اوورهای ارزشمندی مانند هوندا CR-V، فولکس واگن تیگوان، فورد اسکیپ و تویوتا راو 4 رقابت می کند. اما از نظر طراحی خارجی بزرگ‌تر به نظر می‌رسد، با جلو پنجره‌ای برجسته و چراغ‌های جلوی سه‌تایی در هر دو طرف، یک درب عقب شش‌ ضلعی جدید با چراغ‌های عقب افقی T شکل .

اوتلندر SEL 2.5 S-AWC آزمایش شده با سیستم چهار چرخ متحرک و موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر 181 اسب بخاری عرضه می شود که 181 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با بیش از 3800 پوند برای جابه‌جایی، در مسابقه با سرعت نور سریع‌ترین حرکت نیست، اما در جاده‌های عملکرد خوبی دارد.

قدرت اوتلندر از طریق یک گیربکس اتوماتیک تامین میشود. یک حالت تعویض دستی هشت سرعته نیز وجود دارد که توسط پدال های فرمان کنترل می شود.
هندلینگ و سواری این مدل درجه یک هستند، با ردیابی مرکب در اطراف منحنی های کوهستانی .صندلی های جلو تکیه گاه و راحتی زیادی را ارائه می دهند.

تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت
صندلی‌های ردیف دوم از صندلی‌های جلو تقلید می‌کنند، و حتی موقعیت وسط به اندازه بسیاری از وسایل نقلیه دیگر وحشتناک نیست. هنوز یک بالشتک بلند و سخت وجود دارد، اما قوز کف کم عمق است، بنابراین فضایی برای پاها وجود دارد.

ردیف سوم باید برای موارد اضطراری یا وسایل کوچک مانند حیوانات خانگی ذخیره شود. خوشبختانه صندلی‌های ردیف دوم دارای حرکت مناسب در جلو و عقب هستند و همچنین ردیف سوم کمی فضای پا دارد.

تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت

قدیمی ها به یاد می آورند که میتسوبیشی هواپیمای جنگنده ژاپنی A6M Zero را تولید کرد که در جنگ جهانی دوم با هواپیماهای آمریکایی در اقیانوس آرام جنگید. اکنون ژاپن یک متحد سرسخت و میزبان المپیک است و این شرکت به مجموعه ای تبدیل شده است که کالاهای با کیفیت را برای جهان تولید می کند، از جمله اوتلندر.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مشخصات فنی

تست درایو میتسوبیشی اوتلندر 2022، جذاب، پرقدرت و راحت

  • مدل: میتسوبیشی اوتلندر SEL 2.5 S-AWC چهار درب خودروی کاربردی اسپرت کراس اوور 2022
  • موتور: 2.5 لیتری تزریق مستقیم چهار سیلندر، 181 اسب بخار، 181 پوند فوت گشتاور
  • گیربکس: اتوماتیک متغیر پیوسته با حالت دنده دستی هشت سرعته و تمام چرخ متحرک
  • طول کلی: 15 فوت، 4 اینچ
  • ارتفاع: 5 فوت، 9 اینچ
  • حجم مسافر/بار: 121/12 فوت مکعب (34، 78، صندلی ها تا شده)
  • وزن: 3803 پوند
  • قابلیت بکسل: 2000 پوند
  • مصرف سوخت ترکیبی شهر/بزرگراه/: 24/30/26mpg
  • قیمت پایه با احتساب هزینه مقصد: 34940 دلار
  • قیمت تست شده: 37995 دلار

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو