خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

چانگان CS35

چانگان CS35 بدون شک یکی از بهترین ها در بازار خودروهای جهانی است. هر چیزی را که در یک وسیله نقلیه می خواهید از جمله: ظاهری جذاب، فضای داخلی مدرن، موتور قدرتمند و رانندگی راحت و ایمن را در این خودرو می توانید تجربه کنید.

خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

معرفی چانگان سی اس 35

در این مقاله می خواهیم یکی از برندهای تولید کننده خودرو در یکی از کشور های شرق قاره کهن، یعنی آسیا را به شما معرفی کنیم. این شرکت خودرو سازی چینی که محصولاتش از کیفیت نسبتاً قابل قبولی در بازار های جهانی برخوردار است؛ توانسته است در اقصی نقاط جهان مشتریان زیادی را جذب کند. این شرکت، خودرو سازی چانگان چین می باشد که  یکی از خوشنام ترین و با کیفیت ترین شرکت های خودرو سازی در آسیا محسوب می شود.

در حدود یکی دو دهه قبل بود که پای محصولات چینی به کشور ما ایران باز شد و در بسیاری از موارد محصولات با کیفیتی از این کشور یعنی چین روانه بازار ایران شد که صنعت خودرو سازی هم از این امر مستثنی نبود و طی سال های اخیر خودرو های ساخته شده توسط شرکت های خودرو سازی چینی سهم بسزایی از بازار خودرو ایران را به خود اختصاص داده اند که در ادامه مقاله می خواهیم به معرفی یکی از محبوب ترین تولیدات این شرکت یعنی چانگان سی اس 35 بپردازیم.

سی اس 35  که جزء خودرو های کراس اور ( شاسی بلند ) پر مشتری در ایران محسوب می شود و توانست طی مدت کوتاهی که در بازار ایران حضور داشته، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. چانگان سی اس 35 یک کراس اوور ساب کامپکت است که توسط Changan Automobile از سال 2018 با معرفی نسل اول تولید و عرضه شد. در سال 2021، سی اس 35 از نظر ظاهری، داخلی و پیکربندی ارتقا یافت؛ ولی مدل 2021 فقط در فیس لیفت آن تغییراتی ایجاد گردید.

مشخصات فنی چانگان CS35

خودروی CS35 دارای ۴ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک بوده و اهرم تعویض دنده در کنسول میانی خودرو جا گذاری شده شده است این خودرو از نوع گیربکس دیفرانسیل جلو می باشد. در این مدل ۴ سیلندر با آرایش خورجینی قرار گرفته است و این خودرو شاسی بلند نسبتاً جمع و جور با حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی و با توان ۱۲۳ اسب بخار قدرت قابل قبولی را تولید می کند؛ همچنین این مدل با استفاده از ۱۶ سوپاپ عملکرد نسبتاً خوبی را از خود ارائه می دهد.

خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

چانگان نیز همچون بسیاری از خودرو های جهان بنزین سوز بوده و سوخت مورد نیاز خودرو به وسیله انژکتور و  به صورت تزریق مستقیم  وارد موتور خودرو می شود همچنین موتور خودرو نیز مانند خیلی از خودرو های جهان در قسمت جلو خودرو قرار گرفته است. این شاسی بلند چینی در شتاب گیری عملکرد نسبتاً ضعیفی نسبت به سایر رقبای خود داشته و در ظرف مدت ۱۵ ثانیه از شتاب صفر به شتاب صد می رسد. همچنین ظرفیت باک این مدل ۵۲ لیتر بوده که برای طی مسافت های طولانی با توجه به میزان مصرف سوخت نسبتاً مناسب می باشد.

مشخصات بدنه چانگان سی اس 35

چانگان در کلاس خودرو های کراس اور ( شاسی بلند ) و خانوادگی نسبتاً کوچک دسته بندی می شود و وزن آن ۱۲۹۰ کیلو گرم می باشد که در این کلاس خودرو نسبتاً سبک محسوب می شود و از ابعاد نسبتاً جمع و جوری برخوردار است به طوری که طول آن ۴۱۶۰ میلی متر، عرض آن ۱۸۱۰ و ارتفاع آن ۱۶۷۰ میلی متر می باشد و تعداد سرنشینان این خودرو خانوادگی  ۴ نفر می باشد.

خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

عملکرد چانگان CS35

حداکثر سرعت در این خودرو ۱۸۰ کیلو متر در ساعت بوده که با مصرف میانگین ۷/۲  لیتر در هر صد کیلو متر موجب شده که این خودرو در دسته خودرو های نسبتاً کم مصرف محسوب شود؛ این خودرو از نظر آلایندگی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بوده که از کیفیت نسبتاً قابل قبولی برخوردار است و  این نشان می‌دهد که این مدل دوست دار محیط زیست است.

سایر امکانات رفاهی چانگان سی اس 35

فرمان CS35 با قابلیت تنظیم برقی و دکمه های کنترل سیستم صوتی عرضه می شود. همچنین سیستم فرمان این خودرو هیدرولیک بوده و  قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که رانندگی همراه با آرامش و اطمینان را برای راننده فراهم می کند.

سی اس 35 در مجموع دارای ۴ عدد کیسه هوا بوده که شامل: کیسه هوا برای راننده، کیسه هوا برای سرنشین جلو و کیسه هوای جانبی نیز می باشد که ایمنی نسبتاً قابل قبولی را برای سرنشینان این خودرو فراهم کرده است.

خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

از لحاظ امنیتی و حفاظتی نیز امکانات خوبی در چانگان وجود دارد که این خودرو را جز خودرو های با کیفیت قرار داده است. امکاناتی نظیر سیستم قفل مرکزی، ریموت کنترل هشدار دهنده همراه با آژیر، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و سیستم قلاب های ISOFIX .

چانگان سی اس 35 که از جمله خودروهای مطلوب به حساب می آید دارای سیستم تهویه مطبوع نیز میباشد.

در بخش سیستم های صوتی دارای رادیو و قابلیت پخش CD می باشد و همچنین دارای ۶ بلندگو و پورت های ورودی USB ,MP3 player نیز می باشد.

در چانگان صندلی راننده قابلیت تنظیم در ۶ جهت را به صورت دستی دارد و روکش تمام صندلی ها از جنس چرم می باشد. کمربند های ایمنی با قابلیت پیش کشنده و تنظیم ارتفاع می باشند.

سیستم شیشه ها در جلو و عقب این مدل به صورتی برقی بوده و شیشه عقب دارای گرمکن می باشد.

سی اس 35 دارای آینه ها برقی با قابلیت تاشوندگی و چراغ های راهنما بر روی آینه می باشد.

در این خودرو چراغ های جلو از نوع هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و همچنین چراغ های جلو و عقب دارای مه شکن نیز می باشند.

خودروی جدید سایپا، چانگان CS35 پلاس | معرفی و بررسی مشخصات

ترمز چانگان سی اس 35 جلو و عقب از نوع دیسکی خنک شونده با هوا می باشد و همچنین از سیستم های ترمز پایدار ABS-ESP-EBD-HBA-TCS استفاده می کند که باعث ایمنی بالای این خودرو شده و کیفیت عملکرد ترمز ها را بسیار بالا برده است و موجب اطمینان خاطر راننده در هنگام سواری با این محصول چینی شده است.

از دیگر امکانات این مدل می توان به: سیستم کروز کنترل، سنسور پارک عقب، برف پاک کن عقب، سقف کشویی و شیشه ای (سانروف)، زیر آرنجی مرکزی عقب، چراغ مطالعه و کامپیوتر اطلاعات سفر اشاره کرد.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو