قیمت خودرو
از
تا

قیمت سورنتو

قیمت سورنتو (Sorento)

آگهی های درج شده در اتوخسروانی مورد تائید ماست. در صورتی که به هر دلیلی سورنتو مورد نظر خود را در بین آگهی ها مشاهده نکردید و یا قیمت در آگهی درج نشده بود،  از طریق شماره 48421-021 با کارشناسان اتوخسروانی تماس حاصل نمائید و یا از طریق فرم قرار گرفته در صفحه ” تماس با ما “ درخواست خود را ثبت نمائید.


برای مشاهده قیمت سایر سورنتوها از راهنمای زیر کمک بگیرید:

قیمت سورنتو 2014

قیمت سورنتو 2015

قیمت سورنتو 2016

قیمت سورنتو 2017

قیمت سورنتو 2018


سورنتو 2014

کیا سورنتو ۲۰۱۴ یکی از کمیاب ترین مدلهای سورنتو در بازار ایران به حساب می‌آید. زیرا در آن سالها به ناگهان محدودیت واردات ماشین های ۶ سیلندر اعمال شد و از طرفی بیشتر طرفداران سورنتو در بازار ایران خواستار مدلهای ۶ سیلندر این خودرو بودند و بازار دچار یک سردرگمی شدید شده بود. با این حساب تعداد مدل های ۲۰۱۴ این خودرو در ایران بسیار کمتر از تولیدات سالهای دیگر سورنتو است. کیا سورنتو ۲۰۱۴ از لحاظ ظاهری نسخه فیس لیفت شده نسل دوم این ماشین است که نسبت به نسخه های قبل از فیس لیفت تغییرات ناچیزی داشته است.

سورنتو 2015

کیا سورنتو و هیوندای سانتافه همیشه رقبای جدی و مهم یکدیگر به حساب می آمده اند. بعد از معرفی نسل جدید سانتافه در سال ۲۰۱۲، سورنتو به شدت بازار را از دست داد و خریداران با اختلاف زیاد سانتافه را گزینه جذاب تری می دانستند. اما در سال ۲۰۱۵ با معرفی نسل جدید سورنتو همه چیز تغییر کرد و کیا با دست پر وارد بازار شد. کیا سورنتو ۲۰۱۵ نسل سوم از این خودرو به حساب می‌آید که البته از اواسط سال ۲۰۱۴ رونمایی شد اما از سال ۲۰۱۵ وارد بازار ایران شد. طراحی فوق العاده جذاب با ابعاد بزرگ و ظاهر قدرتمند موجب شده عده زیادی آن را جذاب تر از سانتافه خطاب کنند.

سورنتو 2016

کیا سورنتو را میشود یکی از بهترین نمونه های پیشرفت در نسل های مختلف خطاب کرد. نسل های اول این ماشین از لحاظ طراحی مدل های بسیار معمولی و حتی ضعیف تر از معمولی به حساب می آمدند در صورتی که نسل های جدید یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین شاسی‌بلندهای موجود در بازار هستند. در ابتدای تولید سورنتو به عنوان شاسی بلند سایز متوسط و نیمه اقتصادی وارد بازار شد اما بعد از حذف موهاوی از خط تولید، سورنتو به عنوان پرچم‌دار شاسی بلندهای کیا شناخته می شود به همین دلیل وظیفه سنگینی بر عهده دارد و لازم است در برابر شاسی‌بلندهای پرچمدار بایستد.

سورنتو 2017

ماشین های دو کمپانی کیا و هیوندای در بازار ایران، جزء محبوبترین و پرفروشترین گزینه ها به حساب می آیند. بعضی از گزینه ها در این بین به طرفدار های بیشتری دارد و به شدت پر مخاطب هستند. برای مثال هیوندای سانتافه چندین سال عنوان پرفروش ترین ماشین وارداتی ایران را از آن خود کرده است. کیا سورنتو نیز در بین ماشین های کیا چنین ویژگی مهمی دارد و نسبت به بیشتر محصولات این شرکت طرفدار های بیشتری دارد. البته پرفروش ترین مدل کیا در بازار ایران اپتیما است اما قطعاً سورنتو نیز در لیست محبوب ترین ماشین های کیا رتبه بالایی دارد. سورنتو و هیوندای سانتافه از پلتفرم یکسان استفاده می کنند و کیفیت بالای این پلتفرم موجب شده هر دو خودرو تا این اندازه عالی باشند.

سورنتو 2018

انبوهی از ویژگی های مثبت در کنار هم یک شاسی بلند فوق العاده و تمام عیار را ساخته اند. کیا برای این شاسی بلند عالی و همه چیز تمام، نام سورنتو را انتخاب کرده است. سورنتو به دلیل طراحی ظاهری جذاب و کابین جادار 7 نفره یکی از بهترین گزینه ها برای یک شاسی بلند شهری به حساب می آید. البته ناگفته نماند از لحاظ آفرودی نیز حرف هایی برای گفتن دارد و نسبت به خیلی از ماشین های هم کلاس خودش در زمینه آفرود بهتر ظاهر شده.

×
منو