سیتروئن C3 مدل 2022 هاچبک جمع و جور با شخصیت، یکی از خودروهای وارداتی

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با خودرو سیتروئن C3 2022 صحبت کنیم. این خودرو جزو یکی از خودروهای بسیار پرطرفدار در بین تمام مردم دنیا می باشد. علاوه بر امکانات زیادی که دارد؛ دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب نیز می باشد. به دلیل ظاهر کوچک آن اکثر خانم ها به دنبال استفاده از این خودرو می باشند. همچنین ویژگی های فنی این خودرو یک موضوع بسیار عالی برای بحث می باشد. پس اگر می خواهید در رابطه با این خودرو اطلاعات مفیدی به دست آورید و یا قصد خرید این اتومبیل زیبا را دارید. بهتر است تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. زیرا قصد داریم شما را با چند امکان بسیار عالی و منحصر به فرد سیتروئن C3 آشنا کنیم. تا بتوانید درست و آگاهانه تصمیم بگیرید.

سیتروئن C3-XR به زودی وارد ایران خواهد شد

شرکت سایپا در سال آینده قصد دارد بعد از ۶ ماه برای بار دوم خودرو سیتروئن C3-XR را وارد ایران کند. این خودرو که ۶ سرعته AT و ۱۰۸ تا ۱۱۳ اسب بخار است به زودی وارد ایران خواهد شد.

بعد از دو خودروی پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 قرار بود وارد ایران شود. البته قرار بر این بود واردات آن بعد از برجام انجام شود. شرکت ساپیا نیز در نمایشگاه خودروی مشهد که در سال ۹۵ برگزار شد از این خودرو رونمایی کرده بود. اما بعد اینکه برجام برقرار نشد، این پروژه نیز به حالت تعلیق درآمد.

اما با گذشت ۶ سال شرایط برای ورود این خودرو به ایران برقرار شده است. به همین دلیل ساپیا قصد دارد پروژه واردات سیتروئن C3-XR را مجددا در سال آتی پیگیری کند. گزارشات ارسال شده از این حکایت دارند که سایپا با شرکت دانگ فنگ چین قرارداد نهایی را امضا کرده است و و داخلی سازی ۴۵ درصدی این محصول به وقوع پیوسته است.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

شرکت سیتروئن

اگر با شرکت سیتروئن آشنایی داشته باشید می توان گفت از موسسات بسیار نوآور در طراحی انواع اتومبیل می باشد. شما در خودرو سیتروئن C3 می ‌توانید این نوآوری را بسیار مشاهده نمایید. تضاد رنگ این خود رو نشان دهنده شجاعت و تصمیم های جسورانه طراحان این شرکت می باشد. همچنین در طراحی اتومبیل، طراحان آن علاقه‌ای به پیروی از طراحان دیگر شرکت ها ندارند. کشور فرانسه سازنده این خودرو می باشد. این کشور جزو یکی از کشور های پیشتاز در تولید و عرضه خودرو های بسیار با کیفیت در سطح دنیا است.

افرادی که این خودرو را خریداری می کنند می توانند از امکانات بی شمار آن بهره ببرند. این خودرو جزو خودرو های میان رده در بازار اروپا می باشد ولی به این معنا نیست که دارای کیفیت پایین یا آپشن های کمی می باشد. خودرو سیتروئن C3 توانسته است در بین خودرو های هم رده خود حرفی برای گفتن داشته باشد و بسیار عالی عمل کند.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

زندگی زیبا با استفاده از خودرو سیتروئن C3 2022

خودرو سیتروئن C3 در نگاه اول ظاهری بسیار مدرن و جمع و جور دارد. علاوه بر ظاهر زیبا، این خودرو دارای امکانات بسیار عالی نیز می باشد. در این خودرو چراغ های LED سبب می‌ شوند تا خودرو از عرض برجسته تر نشان داده شود‌. وجود همین چراغ های LED نیز یک آپشن و ویژگی بی نظیر است؛ که توانسته است ظاهر این خودرو را از دیگر خودرو ها متمایز سازد.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

C3 در زیر خطوط ظریف خود قدرت و پویایی را نشان می دهد. کاپوت بلند و افقی آن، روی چرخ‌های با قطر وسیع، جلوه‌ای از اعتماد به نفس به آن می‌دهد و Air bump (نوارهای جانبی) آن از بدنه محافظت می‌کند و در عین حال به سبک منحصر به فرد آن می‌افزاید.

صندلی های راحت در این خودرو یک آپشن بسیار عالی

خودرو سیتروئن C3 دارای امکانات بسیار عالی و پیشرفته می باشد. یکی از امکانات این اتومبیل صندلی های راحت پیشرفته و جدید آن می باشد‌. صندلی های این خود از نظر راحتی بی رقیب است. با اطمینان می توان‌ گفت که این خودرو دارای راحت ترین نوع صندلی در بین دیگر خودرو ها می باشد. می توان گفت این خودرو طبق برنامه Citroën Advanced Comfort طراحی شده است. در این خودرو برای رفاه بیشتر افراد از صندلی هایی با بالشتک های پهن و بزرگ استفاده کرده است. ممکن است افراد مدت زمان طولانی را بخواهند در این خود را سپری کنند. پس  استفاده از این بالشتک های بزرگ و پهن سبب می‌ شود آن ها در مدت زمان طولانی نیز احساس راحتی و آرامش نمایند و از نشستن مداوم بر روی صندلی های خودرو خسته نشوند.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

همین یک ویژگی باعث می شود که افراد لحظات بسیار عالی و دلنشینی را در این مدل خودرو تجربه نمایند. یکی از مشخصه های عالی این خودرو وجود همین صندلی های نرم و راحت است. اگر شما قصد خرید این خودرو را دارید دیگر نگرانی در رابطه با صندلی های این خودرو نخواهید داشت و راحتی و آرامش را با صندلی های سیتروئن C3 احساس خواهید کرد.

سیتروئن C3 2022 می‌تواند بخشی از هر کاری باشد که انجام می‌دهید، با حجم صندوق بار سخاوتمندانه 300 لیتری، ایده‌آل برای حمل تمام چمدان‌های شما. و برای آسان‌تر کردن زندگی، سیتروئن C3 از زندگی روزمره شما الهام گرفته است: محفظه‌های ذخیره‌سازی تا حد امکان کاربردی طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، محفظه های ذخیره سازی مفید در داخل و اطراف کنسول مرکزی تا حد امکان فضای بیشتری را آزاد می کنند.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

 

تلگرام اتوخسروانی

فناوری های مفید در این خودرو

در طراحی خودرو سیتروئن C3 از فناوری های مفید استفاده شده است. این فناوری ها به رانندگی راحت تر بسیار کمک می کند. علاوه بر این خودرو سیتروئن به کنترل های ارگونومیک و فناوری های سریع مجهز است. اتومبیل سیتروئن دارای ۱۲ ویژگی بسیار عالی برای کمک راننده می باشد که این ویژگی ها می‌ توانند این خودرو را بسیار خاص و پر قدرت در بین خودرو های دیگر کنند. یکی از این فناوری ها خدمات اتصال می باشد. شما با کمک sos می توانید دو تماس اضطراری رایگان  انجام دهید. همچنین می توانید از خدمات کمک محلی در دسترس نیز استفاده نمایید.

برخی از آپشنهای سیتروئن C3 2022

آپشنهای سیتروئن C3 

کروز کنترل با نقطه تنظیم محدودیت سرعت: این ابزار به شما اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی سرعت کروز کنترل را برای مطابقت با محدودیت سرعت تنظیم کنید.

هشدار coffee break: پس از چند ساعت رانندگی، یک استراحت کوتاه در دستور کار است. Coffee Break Alert وجود دارد تا به شما یادآوری کند که استراحت کنید و ایمن برانید.

اتو پارک جلو: این سیستم با شش سنسور پارک جلو به شما کمک می کند تا نزدیک وسایل نقلیه یا اشیا بدون آسیب پارک کنید.

هشدار خروج از خط: اگر بدون راهنما به خط نزدیک شوید، فرمان به تدریج به سمت مخالف هدایت می‌شود تا خودرو را در خط اصلی خود نگه دارد.

سیستم مانیتورینگ نقطه کور: یک نور نارنجی در جلوی آینه ها ظاهر می شود و نشان دهنده وجود یک وسیله نقلیه در نقاط کور است.

آپشنهای سیتروئن C3 

ورود و استارت بدون کلید: آپشنی که به شما این امکان را می دهد در حالی که کلید را در جیب خود دارید، وسیله نقلیه خود را قفل، باز و روشن کنید.

چراغ های جلو با پرتو هوشمند خودکار: یک سیستم ایده آل برای رانندگی در شب. به محض شناسایی خودروها، سیستم بین نور بالا و پایین سوئیچ می شود.

هشدار توجه راننده: این هشدار با شناسایی انحرافات در جهت های خط کشی جاده، وضعیت هوشیاری شما را ارزیابی می کند.(عملکردی مناسب برای بزرگراه ها)

ترمز ایمنی فعال: این ابزار زمانی که موانعی در مقابل شما تشخیص داده می شود به شما هشدار می دهد؛ و بدون هیچ واکنشی از سوی شما، به طور خودکار خودرو را متوقف می کند.

تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی: این ویژگی علائم محدودیت سرعت را تشخیص می دهد و این اطلاعات را در صفحه نمایش به راننده نشان می دهد.

آپشنهای سیتروئن C3 

دوربین دنده عقب: نمای عقب را روی صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با نقاط عطف رنگی نمایش می دهد بدین معنا که نزدیک بودن به هر مانعی را نشان می دهد.

کنترل حرکت در سربالایی: این آپشن از حرکت ناخواسته وسیله نقلیه در سربالایی هنگام رها شدن پدال ترمز جلوگیری می کند. بنابراین راننده می تواند بدون نگرانی از پدال ترمز به پدال گاز سوئیچ کند.

این امکانات سبب می شوند تا شما رانندگی ایمن و مطمئنی را تجربه نمایید. همچنین اگر می خواهید ایمنی را در هنگام حرکت و رانندگی حفظ نمایید می توانید به Nav  وصل شوید. این فناوری سبب می شود که شما از ترافیک و شرایط آب و هوایی مطلع شوید. این فناوری باعث شده است که افراد لحظات بسیار راحت و عالی سپری کنند. اگر شما از شرایط آب و هوای مطلع باشید می توانید برای شروع سفر خود تصمیم گیری درست انجام نمایید. همچنین دیگر نگرانی در رابطه با هوای طوفانی در حین رانندگی نخواهید داشت. همچنین اگر از شرایط ترافیک مطلع باشید می توانید مسیر های کم ترافیک تر را انتخاب نمایید.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

صفحه لمسی 7 اینچی

تلفن هوشمند خود را با استفاده از Mirror Screen به صفحه نمایش سیتروئن وصل کنید تا تمام محتوای آن را روی صفحه نمایش لمسی C3 مشاهده نمایید. و از امکانات گوشی همراه خود به صورت کامل و دقیق استفاده نمایید.

دیگر رانندگی کردن سبب نمی شود که شما نتوانید از امکانات گوشی خود استفاده کنید. این صفحه لمسی به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه از وقایع رخ داده در گوشی خود مطلع شوید.

Checking-the-characteristics-of-the-Citroen-C3-4

از دیگر امکانات رفاهی این خودرو می توان به: ۶ عدد کیسه هوا، محدود کننده سرعت، فرمان کمکی برقی، دوربین سنسور عقب، سیستم تهویه خودکار، بلوتوث، روشنایی مخصوص روز، تریم داخلی پارچه ای و … می باشند. تمام این امکانات توانسته است این خودرو را به یک خودرو پرطرفدار در بین مردم تبدیل کند.

موتور هایی با راندمان بالا در خودرو سیتروئن C3 مدل 2022

یکی دیگر از ویژگی های عالی خودرو سیتروئن C3 موتور های با کارایی بالا می باشد. موتور این خودرو آخرین نسل از موتور های کارآمد می باشد که مطابق با استاندارد های آلایندگی یورو ۶ تایید شده اند. موتور این خودرو از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به طوری که شما در حین رانندگی احساس وصف ناپذیری را تجربه خواهید کرد. موتور یک خودرو حرف اول را در کیفیت آن میزند. کیفیت موتور این خود بسیار بالا می باشد و دارای تاییدیه های معتبر نیز هست. همچنین در این خودرو برای اینکه چرخ ها انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند از گیربکس ETA6 استفاده شده است.

بررسی مشخصات خودروی سیتروئن C3

مشاوره خرید سیتروئن C3

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی سیتروئن C3 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو