معرفی فولکس واگن تیگوان 2022

فولکس واگن تیگوان 2022، یک خودرو SUV با کیفیت است که از سواری خوب، هندلینگ مطلوب، صندوق عقب بزرگ و امکانات فراوان دیگر، بهره مند می باشد. همچنین طراحی خارجی و داخلی این خودرو بسیار زیبا است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این خودرو بر خلاف دیگر خودرو های SUV، دارای 3 ردیف(توجه داشته باشید که در برخی مدل ها نیز تنها 2 ردیف صندلی موجود میباشند) صندلی می باشد. همچنین قدرت موتور این خودرو، کیفیت گیربکس، سیستم تعلیق و… در حد بسیار خوبی قرار دارند و لذت رانندگی با این خودرو را افزایش می دهند.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

فضای داخلی فولکس واگن تیگوان 2022

طراحی فضای داخلی خودرو فولکس واگن تیگوان 2022 بسیار خوب و دلپذیر است. همچنین بین اجزای بکار رفته در این خودرو، تناسب و هماهنگی مطلوبی برقرار است. در واقع طراحی داخلی این خودرو بسیار لوکس نیست اما متریال بکار رفته در این ماشین از کیفیت خوبی بهره می برند. توجه داشته باشید که این خودرو فاقد سوییچ است و روشن شدن ماشین تنها با فشردن یک دکمه انجام میشود.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

صندوق عقب فولکس واگن تیگوان 2022

فولکس واگن تیگوان 2022 از نظر تعداد ردیف های صندلی، به دو مدل(دو ردیف صندلی و سه ردیف صندلی) تقسیم میشود. مدل هایی که از دو ردیف صندلی بهره میبرند؛ فضا صندوق عقب 37.6 فوت مکعبی را در اختیار شما قرار میدهند. اگر صندلی های ردیف عقب را نیز جمع کنید، این فضا به 73.4 فوت مکعب افزایش میابد. اما در مدل هایی که از سه ردیف صندلی بهره میبرند؛ فضای صندوق عقب 33 فوت مکعب است. با جمع کردن صندلی های ردیف سوم این فضا به 37.6 فوت مکعب افزایش میابد. همچنین اگر صندلی های ردیف دو را نیز جمع کنید؛ فضای تحت اختیار شما 73.4 فوت مکعب خواهد بود.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

تلگرام اتوخسروانی

ابعاد و وزن این خودرو

طول فولکس واگن تیگوان مدل 2022، 4.7 متر است. وزن این خودرو 3765 الی 3856 پوند می باشد.

کیفیت ساخت صندلی های فولکس واگن تیگوان 2022

صندلی های بکار رفته در خودرو فولکس واگن تیگوان 2022 بسیار باکیفیت هستند. صندلی ها به گرمکن صندلی مجهز می باشند و از روکش های چرمی با کیفیتی نیز بهره میبرند. همچنین توجه داشته باشید که فضای کافی برای سرنشینان عقب و جلو وجود دارد.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

موتور و گیربکس خودرو فولکس واگن تیگوان 2022

خودرو فولکس واگن تیگوان 2022 از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر بهره می برد. این موتور حداکثر قدرت 184 اسب بخاری را تولید می کند. همچنین این موتور قادر است تا گشتاور 221 پوند در فوت را در اختیار شما قرار دهد. موتور این خودرو در دور موتور های پایین، کاملا بی سر و صدا می باشد؛ اما در دور موتور های بالا، صدای موتور(صدای بسیار کم) و همچنین صدای توربو شارژ، شنیده میشود. همچنین توجه داشته باشید که این خودرو علاوه بر خود، میتواند جسمی به وزن 1500 پوند را نیز یدک بکشد.

گیربکس این خودرو نیز از نوع 8 سرعته اتوماتیک میباشد. از ویژگی های این گیربکس، میتوان به تعویض دنده در زمان مناسب اشاره کرد که یکنواختی در رانندگی را به دنبال خواهد داشت.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

هندلینگ و سیستم تعلیق خودرو

هندلینگ و سیستم تعلیق خودرو فولکس واگن تیگوان مدل 2022 واقعا خوب است. به جرات میتوان گفت که هندلینگ و سیستم تعلیق فولکس واگن تیگوان 2022 از خودروهایی همچون بی ام دبلیو ایکس وان و جگوار E-Pace نیز بهتر است.

فرمان پذیری این خودرو بی نظیر است. در واقع زمانی این موضوع را درک می کنید که با این خودرو، در جاده های پر پیچ و خم و یا درون پارکینگ، رانندگی کرده باشید. در واقع فرمان کوچک و راحت این خودرو، باعث میشود تا شما یک ماشین 3765 پوندی را به خوبی تحت کنترل داشته باشید.

تست تصادف و ایمنی خودرو

در تست تصادف های جانبی، به این خودرو 5 ستاره(از 5 ستاره) تعلق گرفته است. همچنین در تست واژگونی، این خودرو توانسته است 4 ستاره(از 5 ستاره) را از آن خود بکند.

این خودرو به سیستم و قابلیت های زیر مجهز می باشد:

  • هشدار برخورد با مانع
  • ترمز اضطراری اتوماتیک
  • سیستم تشخیص عابر پیاده
  • دوربین عقب
  • سنسور پارک در قسمت جلو و عقب
  • سیستم رادار بین خطوط
  • کروز کنترل
  • تشخیص علائم رانندگی

<<مقایسه نیسان ایکس تریل و فولکس تیگوان>>

 

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

تیپ بندی فولکس واگن تیگوان 2022

همانطور که میدانید؛ خودرو فولکس واگن تیگوان 2022 در چهار تیپ مختلف(S، SE، SE R-Line Black و SEL R-Line) وارد بازار شده است. توجه داشته باشید که هر چهار تیپ این خودرو، از موتور 2 لیتری(4 سیلندر خطی) توربو شارژ و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک بهره می برند.

تیپ S

قیمت پایه این تیپ حدود 26 هزار دلار است. درون کابین این مدل، از صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی استفاده شده است که از Apple CarPlay، Android Auto، Mirror Link، اتصال wi fi و بلوتوث پشتیبانی میکند. همچنین دو پورت USB، سیستم صوتی استریو با 6 بلندگو، سیستم گرمایشی برای صندلی های جلو، دوربین عقب، سنسور پارک و… در این تیپ وجود دارند.

تیپ SE

قیمت پایه این تیپ حدود 25 هزار دلار است. این تیپ به سیستم راه اندازی خودرو از راه دور مجهز می باشد. همچنین روکش صندلی ها از جنس چرم مصنوعی میباشند و صندلی راننده نیز برقی میباشد. صفحه نمایش موجود در این خودرو 8 اینچی است. در این خودرو دو درگاه USB، شارژر بی سیم، رادیو و… نیز وجود دارد.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

تیپ SE R-Line Black

قیمت پایه این تیپ، 32 هزار دلار میباشد. تیپ SE R-Line Black دارای سانروف پانوراما، سنسور پارک عقب و جلو و ترمز های اضطراری می باشد.

تیپ SEL R-Line

قیمت پایه این تیپ نیز 36.6 هزار دلار است. روکش صندلی های این تیپ، از جنس چرم میباشند. همچنین صندلی های جلو به صورت برقی تنظیم میشوند. فرمان از گرمکن بهره می برد و دوربین دنده عقب از نوع دوربین عریض یا واید می باشد. این تیپ از خودرو، توانایی خوانش علائم راهنمایی و رانندگی را دارد و از 9 عدد بلندگو نیز بهره میبرد.

جمع بندی

فولکس واگن تیگوان مدل 2022 یکی از بهترین SUV های جهان است که طراحی زیبایی دارد. همچنین این خودرو از موتور توربوشارژ قدرتمندی نیز بهره میبرد. از طرف دیگر این خودرو به قابلیت های متعدد و کاربردی مجهز است که رانندگی را لذت بخش تر و ایمن تر می کنند.

بررسی مشخصات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022

مشاوره خرید فولکس واگن تیگوان

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی فولکس واگن تیگوان 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو