بررسی خودرو MG 6 مدل 2022

خودرو MG 6 مدل 2022 طراحی زیبایی دارد و از موتور قدرتمندی نیز بهره میبرد. همچنین خودرو MG 6 مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز دنیا می باشد و سطح ایمنی آن نیز در حد بالایی قرار دارد. در کنار این ویژگی های کاربردی، توجه داشته باشید که قیمت این خودرو بسیار معقول و مناسب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا این خودرو را به صورت کامل بررسی کنیم.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

طراحی فضای خارجی خودرو MG 6

اگر از بیرون به خودرو MG 6 نگاه کنید؛ یک خودرو زیبا با طراحی منحصر بفرد را می بینید. چراغ های LED موجود در قسمت جلو و عقب خودرو، زیبایی MG 6 را افزایش داده اند و جلوه خاصی به اتومبیل بخشیده اند. از طرف دیگر، جلو پنجره بکار رفته در این خودرو نسبتا بزرگ است. اما توجه داشته باشید که بزرگ بودن جلو پنجره نقصی در ظاهر خودرو بوجود نیاورده است بلکه زیبایی آن را افزایش داده است. همچنین MG 6 از رینگ های دو رنگ 18 اینچی زیبایی نیز بهره میبرد.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

از قسمت جانبی که به خودرو MG 6 نگاه کنیم؛ متوجه یکپارچگی سقف با صندوق عقب میشویم. در واقع سقف اتومبیل به گونه ای طراحی شده است که امتداد آن، مستقیما به صندوق عقب متصل میشود. همین امر باعث میشود تا بسیاری از افراد تصور کنند که با یک ماشین هاچ بک مواجه هستند. اما اینگونه نیست و این ماشین، جز خودرو های سدان(سدان کامپکت) طبقه بندی میشود.

طراحی داخلی خودرو MG 6

در قسمت طراحی داخلی خودرو MG 6، هیچ نقطه ضعفی وجود ندارد و با یک طراحی منحصر بفرد مواجه هستیم. متریال به کار رفته در این خودرو با کیفیت هستند و اجزای داخلی این خودرو اکثرا از جنس چرم می باشد. در بخش هایی از فضای داخلی خودرو نیز از فیبر کربن استفاده شده است که حس بسیار خوبی به شما می دهد. در کل اجزای داخلی خودرو هماهنگی خوبی با هم دارند.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

فضای صندوق عقب

صندوق عقب خودرو MG 6 بسیار جادار است و فضای 424 لیتری را در اختیار شما قرار میدهد. همچنین توجه داشته باشید که با جمع کردن صندلی های ردیف عقب این خودرو نیز میتوانید فضای صندوق عقب را افزایش دهید. با جمع کردن صندلی های عقب فضای 1170 لیتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

تلگرام اتوخسروانی

قلب تپنده و مشخصات فنی خودرو MG 6

خودرو MG 6 از یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ بهره میبرد. این موتور، 164 اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین این خودرو گشتاور 250 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد. توجه داشته باشید که حداکثر سرعت این خودرو 210 کیلومتر بر ساعت است. همچنین موتور این خودرو میتواند در عرض 7 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

گیربکس خودرو MG 6 نیز از نوع 7 سرعته دو کلاچه (فناوری DCT) می باشد. عملکرد این سیستم بسیار مطلوب است و باعث میشود تا رانندگی یکنواختی را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که تعداد سیلندر های این خودرو 4 عدد است و چیدمان آنها به صورت خطی می باشد. همچنین این خودرو چهار چرخ متحرک(4WD) است و نوع سوخت این خودرو نیز، بنزین میباشد.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

سیستم تعلیق و فرمان پذیری خودرو

خودرو MG 6 نه تنها در شهر، بلکه در جاده نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین سیستم تعلیق این خودرو بسیار پیشرفته است و کوچکترین ضربه ای به اتاق وارد نمیشود. فرمان پذیری و هندلینگ این خودرو در پیچ ها بسیار خوب است و خودرو از چسبندگی قابل قبولی بهره می برد. در کل این خودرو در حین رانندگی در شهر و همچنین در جاده، میتواند بهترین عملکرد را در اختیار شما قرار دهد.

سیستم ترمز

چهار چرخ این خودرو به ترمز ها دیسکی مجهز هستند و همین امر سبب میشود تا عملکرد سیستم ترمز در حد عالی قرار بگیرد. همچنین این خودرو از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) نیز بهره میبرد.

امکانات موجود در کابین خودرو MG 6

خودرو MG 6 امکانات بسیار پیشرفته و گسترده ای را دارا میباشد. به محض نشستن درون خودرو، صفحه نمایش 8 اینچی MG 6 توجه شما را به خود، جلب می کند. این پنل از سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می کند. شما میتوانید گوشی هوشمند خود را به راحتی به آن متصل کنید. سپس قسمت فیبر کربن داشبورد را مشاهده می کنید که تا دریچه های اصلی تهویه هوا، امتداد یافته اند. همچنین دریچه های دایره ای شکل تهویه هوا (دریچه های تهویه هوای جانبی) را مشاهده می کنید که جلوه ویژه ای به کابین خودرو MG 6 بخشیده است.

فرمان این خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل طراحی عالی، در رانندگی های طولانی مدت، موجب اذیت شدن دست کاربر(راننده) نخواهد شد. همچنین صفحه کیلومتر، دیجیتالی است و جزئیات را به خوبی نمایش می دهد. سیستم صوتی این خودرو نیز بسیار با کیفیت است و صدا را به بهترین صورت پخش می کند.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

ویژگی های رفاهی خودرو MG 6

خودرو MG 6 اگرچه قیمت مناسبی دارد؛ اما امکانات و قابلیت هایی دارد که بسیار کاربردی می باشند و رفاه کاربر را به صورت کامل، به ارمغان می آورند. برای مثال کروز کنترل، استارت دکمه ای، تنظیم برقی صندلی ها، تهویه هوا دوال، سنسور عقب، دوربین دنده عقب و… در این خودرو موجود می باشند.

از طرف دیگر صندلی های این خودرو به گونه ای طراحی شده است که راحتی و رضایت کاربر را به همراه داشته باشند. کیفیت این صندلی ها بسیار خوب است و میتوانید ساعت ها بر روی آن بنشینید. در واقع اگر قصد نشستن های طولانی مدت بر روی این صندلی را دارید؛ نگران نباشد! چرا که صندلی ها بسیار راحت هستند.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

قیمت انواع مدل های برند ام جی 

ایمنی خودرو

خودرو MG 6 یکی از ایمن ترین سدان ها موجود در سال 2022 به شمار میرود. این خودرو از 6 عدد ایربگ بهره میبرد که در حین تصادف، میتوانند از وارد آمدن صدمات و جراحات، به سرنشینان، جلوگیری کنند. همچنین این خودرو به قفل کودک، سیستم کنترل خودرو در سربالایی و… مجهز است. علاوه بر این، وجود کمربند های ایمنی مطلوب، باعث میشوند تا سلامت سرنشینان به خوبی حفظ شود. همچنین مقاومت خودرو در برابر تصادف در سطح بسیار خوبی قرار می گیرد(بدنه ماشین از استحکام بالایی برخوردار است).

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

جمع بندی

خودرو MG 6 طراحی بی نظیری دارد و کابین خودرو نیز بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. در کنار طراحی زیبا، این خودرو از نظر فنی نیز بسیار مطلوب است. همچنین سیستم تعلیق، پایداری خودرو در پیچ ها، چسبندگی خودرو به جاده، توان موتور و … از جمله مهمترین ویژگی های مثبت این خودرو به شمار می روند.

بررسی مشخصات خودروی خودرو MG 6 مدل 2022

مشاوره خرید MG 6

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی ام جی 6 مدل 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو