خرید اقساطی دیگنیتی

خرید اقساطی دیگنیتی (Dignity)

SUV China
پرچم چین

حجم موتور1500 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر توربوشارژ (SFG15T)

مصرف سوخت7.3 لیتر ترکیبی

معرفی دیگنیتی

دیگنیتی یک کراس اور سایز متوسط است که می توان گفت در دسته کراس اور های کوپه نیز قرار میگیرد. این خودرو در سال 2018 در نمایشگاه پکن رونمای شد و 2 سال بعد در خط تولید بهمن موتور مونتاژ آن آغاز شد. دیگنیتی هم در بخش فنی و هم در بخش طراحی از کیفیت خوبی برخوردار است. و از پیشتاز ترین رقبای آن می توان به چری تیگو 7 اشاره کرد. از جمله نکات مثبت این مدل طراحی ظاهری، فضای داخلی راحت و جذاب و همچنین امکانات و آپشنهای فراوانی است که در این مدل فراهم شده است.


آگاهی از قیمت روز محصولات بهمن موتور

قیمت دیگنیتی

قیمت فیدلیتی

قیمت مزدا 3


خرید دیگنیتی از بورس کالا

شرکت خودروسازی بهمن موتور برای چهارمین مرحله ثبت نام فروش فوری خودرو، محصولات دیگنیتی (پرایم و پرستیژ) در بورس کالا عرضه میکند و برای نخستین بار است شاهد عرضه خودروی دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا هستیم. اما نحوه و روش خرید خودرو از بورس کالا با توجه به شرایط پیچیده فعلی، برای بسیاری از افراد، بسیار سخت و گیج کننده تعریف شده است.

مشخصات عرضه دیگنیتی در بورس کالا

این مرحله از ثبت نام در تاریخ 22 و 23 آذر ماه 1401 آغاز می شود؛ و براساس اعلام وزارت صمت و اخبار عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، 320 دستگاه دیگنیتی (4 نوع تیرم مختلف) روز دوشنبه ۲۳ آذر در سایت بورس عرضه می شود. موعد تحویل این خودرو ۲۳ بهمن 1401 اعلام شده است.

ظرفیت عرضه دیگنیتی در بورس کالا

نحوه ثبت نام

ثبت نام خودرو در بورس کالا به‌صورت رقابتی صورت می گیرد و متقاضیان با توجه به قیمت پایه هر خودرو، باید یک روز قبل از تاریخ ثبت سفارش، مبلغ پیشنهادی خود را جهت خرید خودرو، از طریق سامانه خرید آنلاین بورس کالا ارسال نمایند.

  1. ثبت نام در سامانه سجام (جهت احراز حویت اشخاص)
  2. دریافت کد بورسی از طریق سامانه آنلاین اوراق بهادار و یا کارگزاری ها، که این فرآیند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری امکان‌پذیر است.
  3. 1. روش حضوری، متقاضی با مراجعه به دفاتر کارگزاران بورس و ارائه مدارک لازم، کد بورسی خود را دریافت می کند.
  4. 2. روش غیر حضوری، با داشتن کد سجام و مراجعه به سامانه آنلاین کارگزاران بورس و انجام مراحل ثبت نام می توانید کد بورسی خود را دریافت کنید.
  5. قبل از تاریخ عرضه محصول با ورود به سامانه معاملاتی آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید و قیمت پایه خودروی مد نظر خود را به حساب بورس واریز نمایید. (مبلغ پیش پرداخت شما همان مبلغ پایه‌ای خودرو می باشد.)
  6. ثبت سفارش خرید خودرو در سامانه کارگزاری در تاریخ تعیین شده عرضه محصول

نحوه ای ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی

مرحله ای اول

برای ثبت نام در این سامانه باید به سایت www.sejam.ir مراجعه نمایید. ابتدا با درج شماره موبایل خود و کد امنیتی یک پیامک حاوی کد تایید دریافت می‌نمایید. (لازم به ذکر است که مالکیت شماره تماس حتما باید با کد ملی ثبت نام کننده مطابقت داشته باشد)

سپس با درج کد تایید، نوع مشتری، کدملی و کد امنیتی وارد مرحله بعد می‌شوید که پرداخت کارمزد (100،000 ریال) می‌باشد. این مبلغ به منظور تخصیص کد سهامداری و بروز‌رسانی و ثبت دارایی شما به طور خودکار در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه اخذ می‌گردد.

پس از واریز این مبلغ، باید تعدادی فرم که شامل پرسش‌هایی در خصوص اطلاعات هویتی، ارتباطی، شغلی، بانکی را تکمیل نمود. اگر شخصی از قبل کد سهامداری دارد، درج آن الزامیست زیرا در غیر این صورت سهامدار دو کدی می‌شود و تا برطرف نشدن آن معاملات سهامدار تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

در آخر پس از قبول تعهدات، مرحله اول ثبت نام در سامانه سجام تکمیل می‌گردد. پس از تایید اطلاعات ثبت شده در سامانه، پیامکی حاوی یک کد پیگیری 10 رقمی برای شخص ارسال می‌گردد. برای مرحله دوم، داشتن این کد الزامیست. در صورت فراموشی و یا گم کردن کد پیگیری خود، می‌توانید مجدداً آن را از قسمت بازیابی کد پیگیری در سامانه سجام دریافت نمایید.

مرحله دوم

در این مرحله، با مراجعه به یکی از سایت های کارگزاران بورس و یا به صورت حضوری مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک، احراز هویت خود را انجام دهید تا اطلاعات ثبت شده در سامانه با مدارک هویتی شخص مطابقت یافته و راستی آزمایی شود. مراحل آنلاین این فرآیند به شرح زیر است:

  • درج کد ملی و کد پیگیری 10 رقمی سجام
  • درج کد تایید 5 رقمی ارسال شده به شماره همراه ثبت شده در سجام
  • درج مشخصات فردی کاربر، اطلاعات نشانی، اطلاعات شغلی، اطلاعات مالی و اطلاعات حساب بانکی کاربر که برای شما به نمایش در می‌آید. (دقت کنید که در صفحه مربوط به اطلاعات شغلی و در بخش «نوع فعالیت» از گزینه «خرید خودرو» استفاده کنید.)
  • آپلود تصویر امضا فقط در صفحه‌ای سفید
  • تکمیل فرم «نوع درخواست کد» با توجه به اهداف مالی (توجه داشته باشید که برای خرید خودرو از بورس کالا باید گزینه «بازار فیزیکی بورس کالا» را تایید کنید.)
  • انتخاب نام بانک و دریافت فرم حساب وکالتی (معرفی‌نامه کارگزاری به یکی از بانک‌های منتخب جهت کسر وجه به حساب کارگزاری، توجه داشته باشید که افراد دارای چک برگشتی امکان افتتاح حساب وکالتی را ندارند.)
  • دریافت کد بورسی به صورت پیامک

شرایط ثبت نام و تحویل دیگنیتی

  • خریداران ملزم به واریز وجه هزینه های زیر همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی می باشند که شامل هزینه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش، سایر هزینه ها جمعا ۳۹۴.۴۱۹.۰۲۷ریال، شامل: مالیات و عوارض شماره گذاری353.500.000 ریال، هوشمندسازی کارت خودرو 435،000ریال، هزینه خدمات پست 500،000 ریال، تولید پلاک و شماره گذاری2،800،000 ریال، بیمه شخص ثالث 37.184.027 ریال و واریز آن به شماره حساب 296916013 نزد بانک تجارت شعبه آزادی کد 336 به شماره شبا IR060180000000000296916013 به نام شرکت بهمن موتور می باشند. (کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت بهمن موتور واریز گردد.)

هزینه های جانبی خرید دیگنیتی

  • فقط اشخاص حقیقی مجاز به ثبت سفارش هستند و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.
  • اشخاصی که پیش‌تر در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • هر کد ملی فقط مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و فقط برای یک دستگاه خودرو است.
  • درصد پیش پرداخت سفارش خرید 30 درصد قیمت کل خودرو می باشد.
  • در این روش عرضه حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هرشکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط گردیده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید معتبر نمی‌باشد.
  • صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدارخواهد بود.
  • جهت تحویل خودرو میبایست یکی از نمایندگی های مجاز شرکت به شرح لیست پیوست را از طریق پورتال فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com انتخاب نمایید.

سامانه ثبت نام دیگنیتی

پس از ورد به سایت سجام (sejam.ir) و دریافت کد پیگیری 10 رقمی و سپس با دریافت کد بورسی از کارگزارن بورس می توانید در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) متعلق به وزارت صمت سفارش خود را همان طور که در بالا مطالعه کردید، ثبت نمایید.

مدارک لازم جهت خرید دیگنیتی

مدارک مورد نیاز گرفتن کد پیگیری سجام

  • اصل و فتوکپی کارت ملی
  • اصل و فتوکپی شناسنامه
  • فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی
  • شماره حساب و اطلاعات بانکی ثبت‌نام‌کننده
  • آدرس و مشخصات پستی ثبت‌نام‌کننده

مدارک مورد نیاز گرفتن کد بورسی

  • تصویر امضا فقط در زمینه سفید (الزامی)
  • صفحه اول، دوم  و آخر شناسنامه (اختیاری)
  • تصویر پشت و روی کارت ملی (در صورت عدم اخذ کارت ملی جدید از کارت ملی قدیم و یا از رسید ثبت نام کارت ملی استفاده کنید) (اختیاری)
  • مجوز فعالیت (اختیاری)
  • مدارک ثبت نام در سامانه امور مالیاتی (اختیاری)
  • مدارک ثبت نام در سامانه جامع انبارها (اختیاری)
  • سایر مدارک در صورت لزوم (اختیاری)

مدارک مورد نیاز برای تحویل خودرو

خریدار با در دست داشتن اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه، مدارک احراز محل سکونت و ارائه شماره شبا با تاییدیه بانک می‌تواند خودرو خریداری شده را تحویل بگیرد.

همچنین متقاضیان پس از قطعیت خرید در بورس کالا و واریز وجه کامل، می بایست ظرف ده روز نسبت به تحویل مدارک خود به صورت کامل و صحیح مطابق دستورالعمل‌های شرکت بهمن موتور به عامل محل تحویل (انتخاب شده در هنگام عرضه) اقدام نمایند و مسئولیت تاخیر از این محل بر عهده خریدار بوده و فروشنده مسئولیتی در این موارد ندارد. بدیهی است زمان تحویل خودرو به همین نسبت تغییر خواهد کرد. در این صورت بروز تاخیر در تحویل، موجب تعلق سود مشارکت و جریمه دیرکرد نخواهد شد.

مزایا و معایب خرید دیگنیتی از بورس کالا

معایب

  • خرید ماشین در بورس به صورت مزایده ای است و ممکن است پیشنهاد شما برنده این مزایده نباشد.
  • هزینه‌های برای کارمزد کارگزاری
  • مراحل طولانی، گیج کننده و پیچیده

مزایا

  • قیمت پایه پایین تر نسبت به بازار
  • حذف واسطه گری و سفته بازی

خرید دیگنیتی در بازار آزاد

این روزها دیگنیتی در بازار آزاد نیز به فروش می‌رسد. گروه بهمن موتور اعلام کرده بود که فروش نقدی به همراه تحویل فوری خودروهای خود را در دستور کار قرار داده است. در این طرح خودروهای دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ نیز حضور داشتند. از تاریخ ۱ آذر تا ۴ آذر افراد می‌توانستند از طریق پرتال جامع ایرانی کار ثبت نام کنند. این کمپانی اعلام کرده بود اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو در بازار آزاد بیش از ظرفیت شرکت باشد، خودروها به صورت قرعه کشی در اختیار افراد گذاشته می‌شود. قیمت دیگنیتی پرایم در این طرح ۹.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و قیمت دیگنیتی پرستیژ ۱۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اعلام شده بود.

مزایا و معایب خرید دیگنیتی در بازار آزاد

یکی از مزایای خرید خودرو به این صورت این است که شما می‌توانید خودرو خود را در مدت زمان کوتاهی پس از ثبت نام و واریز وجه تحویل بگیرید. البته بالاتر ذکر کردیم که اگر متقاضیان زیاد باشند، از طریق قرعه کشی اعلام نتیجه خواهد شد.

از معایب این روش نیز فقط افراد بالای ۱۸ سال که هیچ پلاک فعال انتظامی ندارند می‌توانند برای خرید خودرو ثبت نام کنند. هر کد ملی و یا شماره شناسنامه مجاز است فقط برای یک دستگاه ثبت نام کند. البته این به شرطی است که تا ۴۸ ماه گذشته از هیچ خودروسازی دیگری خرید نکرده باشد.

خرید دیگنیتی در قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو

خودرو دیگنیتی به صورت قرعه کشی نیز به بازار تقاضا وارد شد. یعنی طبق همان ثبت نام خرید فوری خودرو، اگر تعداد متقاضیان ثبت نام بیشتر از تعداد ماشین های موجود باشد، برای اعطای آن به ثبت نام کنندگان، قرعه کشی میشود. این اتفاق در آذر ۱۴۰۱ رخ داد.

طبیعی است در این روش شما ممکن است زودتر به خودرو خریداری کرده خود برسید. ولی باید توجه داشته باشید امکان در نیامدن اسم شما در قرعه کشی نیز وجود دارد. همچنین باید بدانید هر فرد میتواند فقط برای یک خودرو ثبت نام کند و به هر کد ملی یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت. همچنین شما نمی‌توانید در این زمان، در سامانه خودروسازی‌های دیگر برای خرید خودرو ثبت نام کنید.

خرید حواله دیگنیتی

حواله قراردادی است که بین فرد خریدار خودرو و شرکت خودروسازی نوشته می‌شود. در این حواله ذکر می‌شود که در ازای پولی که خریدار طبق قرارداد به شرکت پرداخت می‌کند، شرکت نیز خودرو را در زمان مشخص به او تحویل می‌دهد.

یکی از راه‌های خرید خودرو در کشور ما نیز همین حواله است. البته حواله در صورتی قانونی به حساب می‌آید که در آن امکان صلح نوشته باشد. برخی از شرکت‌های خودروسازی ممکن است فروش حواله را قانونی قلمداد نکنند.

این روزها خرید و فروش حواله خودروهای مونتاژی مانند دیگنیتی نیز به چشم می‌خورد. گاهی این حواله‌ها با قیمت‌های بسیار بالاتر از قیمت اصلی خودرو دیگنیتی نیز به فروش می‌رسند.

در کل باید توجه داشت که خرید حواله (به غیر از موردی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم) قانونی نیست و دلال‌های بسیاری در این کار دست دارند تا حواله خودروها را با قیمت‌های عجیب و بدون هیچ منطقی به شما بفروشند.

خرید اقساطی دیگنیتی

یکی از روش‌های مرسوم خرید خودرو، خرید به صورت اقساطی است. دیگنیتی در بازار فروش به صورت اقساطی نیز عرضه می‌گردد. ما در اتو خسروانی شرایط خرید آسان و مطمئن دیگنیتی را برای شما فراهم کرده ایم. شما پس از خرید تا یک سال گارانتی تعویض، ۸۰ درصد تخفیف بیمه بدنه، امکان تعویض پلاک غیر حضوری را در کنار ما تجربه خواهید کرد. برای خرید اقساطی دیگنیتی و یا مشاوره، با ما در ارتباط باشید.

به همین دلایل و شرایط پیچیده خرید خودرو، ما می‌توانیم تمام این مراحل را برای شما تحصیل کنیم تا با خیال راحت و بدون دغدغه بتوانید خودرو دیگنیتی خود را خریداری کنید و در زمان بسیار کوتاه خودروی خود را تحویل بگیرید. ما سعی داریم روند خرید خودرو را برای شما راحت کنیم تا بدون دردسر و پیگیری کم‌تر به خودروی مورد نظر خود برسید.

جهت مشاوره رایگان برای خرید این خودرو با ما در تماس باشید.

02148421

مزایای خرید خودرو از اتوخسروانی

فرم فروش اقساطی دیگنیتی

در صورتی که قصد خرید Dignity را به صورت اقساطی دارید، لطفا فرم زیر را پر کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در خصوص این محصول موارد را به صورت تقریبی پر کنید. مشاوران ما در اتوخسروانی در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

مشخصات فنی Dignity

  • حجم موتور

    1500 cc

  • حداکثر سرعت

    160 کیلومتر بر ساعت

  • شتاب

    13 ثانیه

  • تعداد سیلندر

    4 سیلندر توربوشارژ (SFG15T)

  • حداکثر قدرت

    148 اسب بخار

  • حداکثر گشتاور

    220 نیوتن‌متر

  • سیستم انتقال قدرت

    دیفرانسیل جلو

  • استاندارد آلایندگی

    یورو 5

  • گیربکس

    CVT با حالت زمستانی و اسپرت

  • مصرف بنزین

    7.3 لیتر

مشخصات ظاهری Dignity

  • طول خودرو

    4685

  • عرض خودرو

    1865

  • ارتفاع خودرو

    1645

امکانات رفاهی Dignity

  • همه امکانات

    کروز کنترل

    کنترل ایستایی در سربالایی

    کنترل سرعت در سرازیری

    کنترل کشش

    کنترل پایداری

    سنسور جلو

    سنسور عقب

    سنسور باران

    سنسور فشار باد تایر

    توزیع نیرو ترمز

    ترمز ضدقفل

    ترمز کمکی

    ترمز پارک برقی

    اتوهلد

    دی‌لایت و اتولایت

    ارتفاع نور اتومات

    چراغ مه‌شکن جلو و عقب

    چراغ جلو LED

    چراغ خوش ‌آمد گویی

    چراغ بدرقه

    فرمان نیروی کمکی برقی

    فرمان با تنظیم موقعیت و 2 حالته

    فرمان با روکش چرم

    دکمه‌ های کنترلی

    فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت – نرمال – اسپرت)

    سیستم صوتی با 6 اسپیکر

    مانیتور 10.25 اینچی لمسی

    نویگیشن

    دوربین عقب

    دوربین جانبی

    دوربین 360

    Bluetooth – USB – MP3 – MirrorLink – AUX

    دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا

    6 عدد ایربگ‌

    ورود بدون کلید

    استارت دکمه‌ای

    سیستم تهویه اتومات با دریچه تهویه عقب

    صندلی‌ راننده 6 حالته برقی

    صندلی سرنشین جلو با تنظیم دستی (سری اول) و 4 حالته برقی (سری دوم)

    صندلی عقب تاشو دوتکه با کنسول تاشو

    گرمکن صندلی جلو (سری دوم)

    روکش چرم صندلی

    ایزوفیکس صندلی

    خروجی 12 ولت

    صندوق برقی با جک

    آینه جانبی تاشو برقی با گرمکن

    سقف پانوراما

    سانروف

    شیشه دودی عقب

    سانروف

    شیشه بالا بر آنتی ‌ترپ

گالری تصاویر و عکس دیگنیتی (Dignity)

×
منو