واردات خودروی فاو بستون T77 پرو

خودروی فاو بستون T77 پرو یک خودروی شاسی بلند کامپکت (Compact SUV) است که از سال 2019 توسط برند Bestune تولید می‌شود. نسل فعلی این خودرو مدل 2023 است که در 4 تریم Premium، Premium Pro، Limo و Luxury عرضه می‌شود و به بازار کشورهایی مانند امارات، عربستان و روسیه نیز عرضه می‌شود. فاو بستون T77 پرو از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو شارژ برخوردار است و در بخش قابلیت‌های ایمنی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. خبرهایی از عرضه این خودرو به بازار ایران به صورت وارداتی شنیده می‌شود و شرکت‌ مکث موتور قصد واردات این خودرو را دارد.

قیمت و زمان عرضه فاو بستون T77 پرو

قیمت این خودرو در بازار ایران، با توجه به نهایی نشدن واردات آن هنوز مشخص نیست. اما از طریق قیمت این خودرو در کشورهای دیگر و همچنین قیمت ارز، می‌توان دیدی کلی نسبت به قیمت فاو بستون T77 پرو در بازار ایران پیدا کرد. در بازار امارات متحده عربی مدل‌های مختلف این خودرو، قیمتی بین 80500 تا 101500 درهم امارات دارند. این قیمت در بازار ایران بین 1 میلیارد و 80 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 370 میلیون تومان خواهد بود. البته باید در نظر داشت که هزینه‌های گمرک و سایر هزینه‌های مرتبط با واردات، بر قیمت این خودرو تاثیر زیادی خواهد گذاشت و احتمالا باید قیمتی حدود 2 میلیارد تومان را برای این خودرو در بازار ایران در نظر گرفت.

نمای جلوی فاو بستون T77

معرفی شرکت فاو

گروه خودروسازی فاو (FAW Group Corp LTD) یک خودروساز دولتی چینی است که دفتر مرکزی آن در چانگچون جیلین قرار دارد. این شرکت در سال 1953 تأسیس شد و در حال حاضر دومین شرکت بزرگ از چهار خودروساز بزرگ دولت چین به شمار می‌آید.

برند Bestune که قبلا با عنوان Besturn شناخته می‌شد، یک برند خودرو متعلق به گروه خودروساز چینی FAW است. این برند با عرضه محصولات مبتنی بر سدان‌های قدیمی مزدا، خودروهایی مدرن را برای مشتریان طبقه متوسط تولید می‌کند. برند بستون علاوه بر خودروهای بازار جهانی، از هر خودرو نسخه اختصاصی بازار چین را نیز تولید می‌کند.

نسخه اولیه کراس اوور کامپکت Bestune T77 برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن در آوریل 2018 به عنوان بهترین مدل T-Concept رونمایی شد. این مدل تولیدی در نمایشگاه خودرو گوانگژو در نوامبر همان سال به نمایش درآمد. مدل نهایی فاو بستون تی 77 از سال 2019 تا کنون در چین تحت برند Besturn فروخته می‌شود. اکنون در خبرها آمده است که یکی از شرکت‌های ایرانی، برنامه واردات این خودرو و عرضه آن به بازار ایران را دارد.

مشخصات فنی خودروی فاو بستون T77 پرو

مشخصات فنی و موتورهای فاو بستون T77 پرو گزینه‌های زیادی را شامل نمی شوند و مشخصات موتور و گیربکس، در هر 4 مدل این خودرو تقریبا یکسان است. یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو شارژ با قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 238 نیوتن متر نیروی مورد نیاز این خودرو را تامین می‌کند. این موتور به یک گیربکس 7 سرعته DCT متصل است و گیربکس نیرو را به چرخ‌های جلو (FWD) منتقل می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر خودرو 9 ثانیه و حداکثر سرعت 192 کیلومتر در ساعت است. مخزن سوخت این خودرو نیز ظرفیت نگهداری 45 لیتر سوخت را دارد که برای این خودرو کافی به نظر می‌رسد.

نمای کناری فاو بستون T77

طراحی و فضای داخلی Bestune T77

خودروی فاو بستون T77 پرو یک SUV کامپکت با بسیاری از ویژگی‌های جذاب، فضای داخلی ظریف و طراحی لوکس است. این خودرو طراحی بیرونی شیک و اسپرت، عملکرد عالی و ظاهری متمایز دارد که آن را به عنوان یک SUV مدرن به نمایش می‌گذارد.

ابعاد کلی این SUV شامل طول 4525 میلی متر، عرض 1845 میلی متر، ارتفاع 1615 میلی متر و فاصله بین دو محور 2700 میلی متر است و وزنی معادل 1515 کیلوگرم دارد. در طراحی بخش جلوی Bestune T77 Pro شاهد، جلو پنجره شش گوش و چراغ‌های جلو با طراحی کشیده و متصل به جلو پنجره را هستیم. در بخش‌های کناری خودرو چرخ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های 225/45، دستگیره‌های درب کرومی و آینه‌های جانبی تاشو و قابل تنظیم همرنگ بدنه دیده می‌شوند. قسمت عقب Bestune T77 Pro دارای چراغ‌های عقب LED، اسپویلر سقف با چراغ ترمز و چراغ‌های مه شکن عقب است. رنگ‌های بدنه این خودرو شامل رنگ سیاه، سفید، سیاه/زرد، سیاه/آبی و سیاه/سفید هستند. صندوق عقب خودرو 342 لیتر فضا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بخش داخلی این خودرو نیز تقریبا مشابه با سایر محصولات هم رده موجود در بازار، طراحی شده است. فضای داخلی به خصوص در قسمت جلو بسیار جادار و راحت به نظر می‌رسد و سرنشینان حتی در سفرهای طولانی نیز احساس خستگی زیادی نخواهند کرد. در بخش داخلی صندلی‌های چرمی، داشبورد نرم، سانروف پانوراما، استراحتگاه دست جلو با فضای ذخیره‌سازی، فرمان چند منظوره و سیستم کنترل آب و هوای خودکار با دریچه‌های AC را مشاهده می‌کنیم.

فناوری‌ها و قابلیت‌های سرگرمی Bestune T77 Pro 2023 شامل یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی است که نمایشگر اطلاعات راننده (کلاستر دیجیتال) آن را تکمیل می‌کند. قابلیت‌های اتصالی بلوتوث و USB، امکان اتصال به اینترنت و سیستم صوتی با 6 بلندگو نیز از دیگر فناوری‌های به کار رفته در این خودرو هستند.

نمای داخلی فاو بستون T77

آپشن‌ها و قابلیت‌های فاو بستون T77

آپشن‌های فاو بستون T77 پرو در بخش‌های ایمنی، رفاهی، داخلی و خارجی قابل قبول است و می‌تواند نظر طیف وسیعی از علاقه مندان به خودروهای شاسی بلند کامپکت را به خود جلب کند.

ویژگی‌های ایمنی این خودرو شامل سیستم تشخیص اجسام متحرک، ترمز ضد قفل (ABS) به همراه دستیار ترمز (BA)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کنترل زیر فرمان فعال (AUC)، ایربگ، سیستم ضد سرقت (دزدگیر)، پیچ چرخ ضد سرقت، قفل خودکار درب، سیستم تشخیص برخورد، قفل دیفرانسیل، محافظ لبه درب، کنترل پایداری داینامیک، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک‌های اولیه، ضربه گیر گازی، سیستم کمک در تپه، ایموبلایزر، گلگیر جلو، سنسور پارک جلو و عقب، ایربگ عابر پیاده، دوربین عقب، چرخ زاپاس، محدود کننده سرعت، نمایش فشار تایر، مدیریت سیلندر متغیر (VCM)، کنترل پایداری خودرو (VSC)، هشدار خروج از خط، ترمزهای اضطراری خودکار و … است.

آپشن‌ها و قابلیت‌های این خودرو در بخش داخلی شامل استراحتگاه بازو مرکزی، قفل مرکزی، پرده برقی عقب، سانروف برقی، صندلی‌های عقب تاشو با تقسیم 60:40، صندلی‌های چرمی، سیستم نمایش اطلاعات چندگانه، خروجی برق، فرمان برقی، دریچه AC عقب، صفحه نمایش ال سی دی عقب، تنظیم صندلی اتوماتیک، تریم چوب، ISOFIX، کروز کنترل خودکار، سیستم کمک سرعت هوشمند و … می‌شود.

ویژگی‌های فاو بستون T77 در بخش بیرونی نیز شامل هود آکوستیک، پدال‌های آلیاژی، چرخ‌های آلومینیومی، توری رنگی بدنه، دستگیره درب کروم، لوله‌های اگزوز کروم، چراغ‌های روز LED، آینه‌های درب برقی، درب صندوق عقب برقی، چراغ مه شکن LED (فقط جلو)، چراغ‌های جلو  HID، چراغ‌های جلو و عقب LED، دامپرهای آفرود، درب عقب برقی، پاور ویندوز جلو و عقب، برف پاک کن عقب، اگزوز اسپرت، چرخ آلیاژی و … می‌شود.

اما در نهایت، از قابلیت‌های رفاهی و راحتی این خودرو می‌توان به فرمان اکتیو، AUX، بلوتوث، سی دی پلیر، کروز کنترل، رابط HDMI، سیستم ورود بدون کلید، قابلیت پخش MP3، سیستم دید در شب، استارت دکمه ای، رادیو، کنترل‌های AC عقب، کنترل‌های صوتی عقب، استارت از راه دور، بستن شیشه از راه دور، برف پاک کن شیشه جلو حساس به سرعت، پورت USB، هدفون بی‌سیم و … اشاره کرد.

نمای عقبی فاو بستون T77

مشاوره خرید خودروی فاو بستون T77

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی فاو بستون T77 در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا فرم زیر را تکمیل نمایید.
×
منو