قیمت هایلوکس 2021

واردات تویوتا هایلوکس 2021 آرزو و خواسته خیلی از خریداران ایرانی و طرفداران خودرو های با کیفیت ژاپنی است. خبرهایی از واردات این خودرو پیکاپ چهار در که کابین سرنشینان آن فضای راحت تری نسبت به مدل های قبلی دارد برای استفاده ارگان های دولتی و سازمان ها به گوش میرسد که امید آزاد شدن واردات بیشتر هایلوکس 2021 برای استفاده اشخاص را نیز خواهد داد.

قیمت احتمالی Hilux 2021

قیمتی که میتوان برای خودرو هایلوکس 2021 پیش بینی کرد طبق خبر های رسیده از منابع مختلف چیزی حدود سه میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد بود. اما همه چیز به نظر و مصوبه وارد کننده در زمان اجرای عرضه بستگی دارد. قیمت بازار جهانی مشخص شده برای این خودرو حدود 33 هزار و 800 یورو میباشد که در صورت ورود به ایران و محاسبه هزینه های گمرک و شماره گذاری و امور جاری دیگر به همان قیمت بالای 3 میلیار خواهد رسید که برخی افراد حاظرند حتی بیشتر از این نیز برای این خودرو هزینه کنند.

معرفی هایلوکس 2021

مشخصات فنی Hilux 2021

موتوری که برای تویوتا هایلوکس 2021 در نظر گرفته شده 2.8 لیتر ظرفیت داشته و با قابلیت توربو دیزل چهار سیلندر ارائه شده است. این موتور توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور را دارد.

گیربکس خودرو دارای دو مدل مختلف است که تاثیری که بر روی سایر مشخصات فنی نیز خواهد گذاشت متفاوت است. گیربکس اتوماتیک میتواند 500 نیوتن متر گشتاور تولید و گیربکس دستی توانایی تولید تنها 420 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت.

سیستم تعلیق سری جدید هایلوکس تقویت شده و همین امر باعث شده است تا سواری نرم تری را برای راننده و سرنشینان به همراه داشته باشد. تفاوتی که از نظر سواری با مدل های قبلی خود دارد در این است که سری ها قبلی حالت فنری داشت و بالا و پایین شدن برای سرنشینان به راحتی محسوس بود که در این مدل این ایراد بر طرف شده است.

سیستم LSD اتوماتیک به کار رفته در بخش فنی این خودرو باعث شده تا بر روی حالت تک دیفرانسیل، قدرت با کمترین حد ایراد و مشکل به جاده انتقال پیدا کند. همین سیستم این تغییر را در سواری ایجاد کرده که بعد از برداشتن پا از روی پدال گاز صدای باد و زوزه به گوش نخواهد رسید.

پیکاپ هایلوکس 2021 پرفروشترین خودروی تویوتا در ایران

طراحی بدنه Hilux 2021

از بارز ترین تغییرات مدل جدید هایلوکس 2021 میتوان به چراغ ها و جلوپنحره اشاره کرد که در رنگ های مشکی و نقره ای طراحی شده و نسبت به قبل بزرگتر شده است. در چراغ های جلو از لامپ های LED استفاده شده و در قاب و فرم چراغ جلو و عقب نیز تغییراتی بوجود آمده است.

ظاهری خشن که طراحان برای این خودرو ژاپنی در نظر داشتند در مدل جدید هم محقق شده و جدیت جذابی به ظاهر روبرویی ماشین داده اند. البته این جذبه بالا را از عقب هم میتوانید به خوبی حس نمایید.

رنگ بندی که برای این مدل از پیکاپ ژاپنی در نظر گرفته شده بسیارمتنوع بوده و هر یک از این رنگ ها جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند که با سایر اجزای داخلی و بیرونی مثل سپر و جلو پنجره و گلگیر ها هماهنگی خوبی دارند.

طراحی داخلی کابین Hilux 2021

تغییرات در طراح داخلی و کابین هایلوکس 2021 بیشتر به کشور های مونتاژ کننده بستگی دارد. بطور مثال در کشورهای تایلند و استرالیا صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال قرار گرفته با یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی برای سیستم اینفوتینمنت در قسمت میانی داشبورد. همچنین در دو طرف صفحه نمایشگر اصلی تعدادی دکمه جهت تنظیماتی مانند صدا و سیستم های آشپنال دیگر قرار داده شده است.

این سیستم اینفوتینمنت که در روی این خودرو توسط تویوتا تعبیه شده، از اپل کارپلی و همچنین اندروید اتو پشتیبانی می کند. یکی از بهترین سیستم های صوتی دنیا از نوع JBL بر روی این خودرو قرار گرفته و بهترین کیفیت صوت و تصویر را برای سرنشینان ایجاد خواهد کرد.

صندلی ها هم تمام چرم و دارای گرم کن میباشد که برای کابین یک پیکاپ قابلیت خیلی خوب و مثبتی محسوب می شود. طراحی داخلی که برای کابین هایلوکس انجام شده مانند خیلی از خودرو های دیگر همین کمپانی تویوتا لوکس نیست اما در عین حال به شدت بر روی کیفیت تمرکز شده است.

امکانات رفاهی و آپشن ها Hilux 2021

فرمان هیدرولیک هایلوکس که قبل تر هیچ آپشنی نداشت در مدل 2021 دارای دستیارمتغیر بوده و به حالت رانندگی انتخابی بستگی دارد. در رابطه با رانندگی آسان استراحتگاه مرکزی دست در مرکز کنسول پشت دنده قرار داده شده است که در مسافت های طولانی بسیار کاربردی و مناسب میباشد.

سنسور پارک عقب از قابلیت های دیگر این خودرو است. البته که مدل های شهری این برند خودرو سازی دارای سنسور 4 طرفه بوده اما این پیکاپ ژاپنی تنها سنسور پارک عقب را دارا میباشد که برای یک خودروی آفرود کافی خواهد بود.

مزایا و معایب هایلوکس 2021

یکی از معایب اصلی هایلوکس 2021 مصرف سوخت بالای آن میباشد که در هر صد کیلومتر حرکت 9.5 لیتر بنزین مصرف خواهد کرد.

مزیتی که میتوان در مقابل به آن اشاره کرد این است که در نسخه های قبلی یک ایراد و عیب محسوب میشد، قدرت و شتاب آن خصوصا در سربالایی های تند و تیز میباشد که در این نسخه جدید به طور کامل برطرف شده است، همچنین موتور و پیشرانه تقویت شده و استحکام خودرو به شدت بالا رفته است.

سیستم ترمز قدیمی از معایب دیگر این خودرو است خصوصا با توجه به آفرود بودن باید ترمز های قوی و کاربردی داشته باشد که طراحان ژاپنی فقط به ABS قانع شدند که در برف و یخ بندان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و حین ترمز چرخ ها سر نخورند.

حجم باک این خودرو هم 80 لیتر میباشد که قطعا از معایب خودرو محسوب خواهد شد. با توجه به مصرف بالای سوخت ماشین که برای مسافرت و مسیر های نا هموار طراحی شده باید میزان بالایی ظرفیت داشته باشد که این حجم بسیار پایین خواهد بود و افراد مجبور به حمل کردن دبه های بزرگ هستند.

جمع بندی

با بررسی هایی که در همه جوانب از تویوتا هایلوکس 2021 انجام شد باید گفت یک پیکاپ تجاری با آپشن های رضایت بخش و مناسب میباشد که قطعا با رانندگی با آن نهایت لذت را خواهید برد. اما با توجه به قیمت گذاری هایی که برای برند تویوتا انجام میشود نمیتوان پیش بینی کرد که تمام اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

مشاوره خرید هایلوکس 2021

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی تویوتا هایلوکس 2021 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو