هیوندای النترا 2023

قطعاً خیلی از شما عزیزان نام هیوندای النترا را شنیده‌اید، این خودرو از سال 1990 روی خط تولید رفته و هنوز هم در حال تولید می باشد. النترا که خودرویی کره‌ای است، یکی از محبوب ترین خودروهای جهان و ایران می باشد که بازار خرید و فروش مناسبی را دارد. حال با اعلام خبر ورود خودرو به بازار کشورمان خودروهای زیادی در این لیست قرار گرفتند که یکی از این خودروها، هیوندای النترا 2023 می باشد. به همین منظور در ادامه می خواهیم به بررسی کامل هیوندای النترا 2023 بپردازیم تا بدانید این خودرو چه مشخصاتی دارد و با چه قیمتی قرار است در بورس کالا عرضه شود.

معرفی هیوندای النترا 2023

هیوندای النترا بیش از سه دهه است که یکی از محصولات اصلی خودرو سازان کره جنوبی بوده است. النترا همیشه نسبت به سدان های کوچک دیگر مانند هوندا سیویک یا تویوتا کرولا انتخاب مطلوبی نبوده، اما این مبارزه در سال 2023 بسیار نزدیک‌تر شده است. هیوندای النترا 2023 دارای تریم های Limited IVT، N Line DCT، SE IVT و SEL IVT می باشد که حق انتخاب زیادی را به مشتریان می دهد. به طور کلی ما فکر می کنیم النترا 2023 برای هر کسی که به دنبال یک سدان کامپکت به روز است، گزینه قابل قبولی باشد.

نمای جلوی هیوندای النترا 2023

قیمت و شرایط فروش النترا 2023 در بورس کالا

تریم های هیوندای النترا 2023 در بازار جهانی قیمت های مختلفی دارند. هیوندای النترا 2023 با قیمت پایه 20.500 دلاری عرضه می شود. قیمت تریم لیمیتد که میان رده محسوب می شود برابر با 26.350 دلار است و در نهایت تریم N-Line با قیمتی در حدود 33.000 دلار عرضه می شود. همچنین لازم به ذکر است قیمت النترا 2023 در امارات حدوداً 65 هزار درهم است. حال با توجه به اینکه واردات خودرو به کشورمان مجدداً از سر گفته شده، نخستین محموله آن در دی ماه وارد کشورمان شد. با اعلام دولت قرار است تا پایان سال جاری، 100 هزار دستگاه خودرو وارد کشور شود که در اول بهمن ماه 1401 دومین محموله از خودروهای وارداتی که شامل 120 دستگاه خودروی هیوندای النترا مدل 2023 می شود وارد بندر شهید باهنر شده است. این خودرو به زودی در سبد بورس کالا قرار خواهد گرفت و پس از اعلام قیمت پایه النترا 2023 در بورس، متقاضیان می توانند برای شرکت در مزایده اقدام نمایند.

تلگرام اتوخسروانی

مشخصات فنی هیوندای النترا 2023

پیشرانه استاندارد غیر هیبریدی النترا یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی است که 147 اسب بخار قدرت دارد که در تریم های SE و SEL شاهد این پیشرانه هستیم. انتخاب مدل اسپرت N Line، حجم موتور را به 1.6 لیتر کاهش می دهد و یک توربو شارژ اضافه می کند که در نتیجه 201 اسب بخار قدرت تولید می کند.

مدل های هیبریدی همچنین از یک موتور 1.6 لیتری استفاده می کنند اما به جای توربو با موتور الکتریکی جفت می شود که منجر به قدرت کمی کمتر از موتور پایه می شود.

تمامی تریم ها به جز تریم های هیبریدی و N-Line از گیربکس اتوماتیک از نوع CVT استفاده می کنند که با داشتن مصرف سوخت خوب، قدرت متوسط آن ها را جبران می کند و سواری مناسبی را هم به همراه دارند. در مورد تریم N-Line لازم به توضیح است که این خودرو از گیربکس هفت سرعته DCT (دو کلاچه) بهره می برد و تریم هیبریدی از گیربکس شش سرعته DCT استفاده می کند. همین موضوع باعث شده تریم NLine شتاب قوی‌ تر و هندلینگ عالی تری را ارائه دهد. ویژگی های امنیتی که در خودروی النترا 2023 وجود دارد عبارتند از:

  • – سیستم جلوگیری از برخورد نقطه کور
  • – دستیار جلوگیری از برخورد متقابل از عقب
  • – سیستم کمکی جلوگیری از برخورد رو به جلو
  • – سنسور پارک عقب
  • – سیستم رانندگی بین خطوط
  • – هشدار توجه راننده
  • – سیستم ضد سرقت یکپارچه با ورود بدون کلید

همچنین تمامی تریم های هیوندای النترا 2023 دارای ترمز اضطراری خودکار (AEB)، کنترل فعال خطوط و نور بالای خودکار هستند. همچنین مانیتورهای نقطه کور و کروز کنترل تطبیقی در دسترس هستند.

موتور هیوندای النترا 2023

طراحی ظاهری هیوندای النترا 2023

طراحی ظاهری هیوندای النترا 2023 شبیه به جت می باشد! جلو پنجره النترا مشکی طراحی شده است و همین باعث ظاهری متضاد با رنگ خودرو ایجاد می کند. در تریم N-Line چند عنصر تهاجمی تر وجود دارد که به شما اطلاع می دهد که این نسخه قدرتمند تر النترا است. چراغ های جلو متاسفانه در تمامی تریم های النترا 2023 به صورت پروژکتور پرتوی هالوژن هستند و چراغ های LED محدودی دارند. بسته به سطح تریم، رینگ های آلیاژی 15، 16، 17 و 18 اینچی ارائه می شود. به طور مثال مدل Limited دارای رینگ های آلیاژی 17 اینچی است که بسیار زیبا به نظر می رسد.

قسمت عقب دارای طراحی تقریباً اسپرت با عرض زاویه دار است. تریم N-Line دارای یک اسپویلر با کنتراست مشکی است در حالی که همه النتراهای دیگر عادی هستند. چراغ های عقب LED هستند و بر روی کل قسمت عقب کشیده شده اند. البته چراغ ترمز، چراغ دنده عقب و چراغ راهنما همگی رشته‌ای هستند.

در مورد ابعاد هم لازم به توضیح است که طول کلی النترا 2023 برابر با 184.1 اینچ است، ارتفاع 55.7 اینچ، فاصله بین دو محور 107.1 اینچ و عرض این خودرو 71.9 اینچی می باشد.

طراحی داخلی هیوندای النترا 2023

برای مطابقت با نمای بیرونی، کابینت النترا 2023 کاملاً آینده نگر طراحی شده است. تریم SE و SEL دارای صندلی های پارچه‌ای به رنگ مشکی یا خاکستری هستند. صندلی های چرمی محدود به رنگ مشکی یا خاکستری در تریم Limited Hybrid وجود دارد. همچنین صندلی های تریم SE و SEL به صورت دستی و در 6 جهت تنظیم می شود اما تریم های N-Line و Limited دارای صندلی ها با تنظیم برقی 6 جهته هستند.

در کابین النترا 2023 صفحه نمایش لمسی 8 یا 10 اینچی )بسته به نوع تریم) مشاهده می شود که دارای رادیو ماهواره‌ای، Apple CarPlay و Android Auto می باشد. صفحه کیلومتر دیجیتالی نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه است که همه اینها به خوبی در داشبورد و نقطه مرکزی ادغام شده‌اند.

ما در النترا 2023 با یک فضای جادار طرف هستیم که حس راحتی را به افراد منتقل می کند. همچنین لازم است به کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک و گرمکن صندلی های جلو اشاره داشته باشیم.

داشبورد هیوندای النترا 2023

مشاوره خرید خودروی هیوندای النترا 2023

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی هیوندای النترا 2023 در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو