وانت پیکان دو کابین نیوفیس فوتون دیزلی

وانت پیکاپ دو کابین نیوفیس فوتون دیزلی طی چندین ماه قبل توسط شرکت ایران خودرو در حال تولید می باشد. فوتون دیزلی نیوفیس در حالت کلی توسط کشور چین ساخته شده است. این خودرو دو کابینه نیوفیس فوتون از سال 2011 در کمپانی فوتون معرفی شده است. حال این ماشین توسط شرکت ایران خودرو در ایران  مونتاژ و عرضه می شود، وانت پیکان این خودرو در دو تیپ بنزینی و دیزلی در بازار فروخته می شود. فوتون تونلند، با موتور 2.4 لیتر بنزینی و 2.8 لیتر دیزلی در این شرکت مونتاژ می شود.

خودرو فوتون دیزلی نیوفیس نسبت به نسخه قدیمی اش بسیار جذاب تر و مدرن تر طراحی شده است؛ به طوری که مدل نیوفیس دارای صفحه نمایشگر بزرگتر و از طراحی به روزتر سپر و آیینه های جانبی برخوردار می باشد. در رابطه با طراحی کابین آن نسبت به نسخه قبلی، می توان گفت، به صورت عمیقی تحول یافته است و موجب لوکس شدن کابین شده است.

قیمت و شرایط فروش وانت پیکان دو کابین نیوفیس فوتون

قیمت و شرایط فروش پیکان فوتون دیزلی در اسفند 1401

طرح فروش پیکاپ فوتون تونلند دیزلی نیوفیس با قیمت 650 میلیون تومان در رنگ های سفید و رنگی (انتخاب در زمان ثبت نام) از ساعت 10 صبح فردا پنجشنبه مورخ 11 اسفند 1401 فعال خواهد شد. در این طرح فروش 12% سود مشارکت سالیانه و 9% سود انصراف سالیانه در نظر گرفته شده است و همچنین جریمه تاخیر نیز به صورت “سود مشارکت بعلاوه 1% ماهیانه” محاسبه می شود. قبل از تحویل، باقیمانده بهای خودرو به انضمام ما به التفاوت مالیات ها و عوارض قانونی، حق بیمه، هزینه شماره گذاری و حمل به محل نمایندگی محاسبه و طی دعوتنامه به مشتری اعلام می شود. زمان تحویل این پیکاپ هفته آخر اردیبهشت 1402 و هفته آخر خرداد 1402 و هفته آخر تیر 1402 اعلام شده است.

بخشنامه طرح پیش فروش پیکاپ دیزلی

قیمت و شرایط فروش وانت پیکان دو کابین نیوفیس فوتون دیزلی در دی 1401

در حال حاظر شرکت ایران خودرو دیزل در آذر ماه شرایط فروش فوتون را اعلام کرده است. ثبت نام  این خودرو با تنوع رنگ بندی از روز سه شنبه 22 آذر ماه شروع می شود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایران خودرو دیزل به آدرس: esale.ikd.ir  به راحتی ثبت نام کنید. با توجه به گزارشات شرکت ایران خودرو، در این طرح، روش های نقدی، نقدی مرحله ای ، قسطی با زمان 30  الی 90 روزه و همین طور خرید به صورت اقساط بلند مدت برای عموم مردم فراهم شده است.

این وانت پیکان دو کابین در پنج رنگ سفید، قرمز، مشکی، خاکستری و نقره ای امکان پذیر است. زمان تحویل خودرو با توجه به روش فروش بین یک الی سه ماه طول تعیین شده است.

قیمت فوتون نیوفیس دو کابین

قیمت نهایی این خودرو در سه شنبه 22 آذر ماه توسط شرکت ایران خودرو دیزل معادل 1.109.000.000 اعلام شده است که باید در زمان ثبت نام به طور کامل پرداخت شود؛ و در صورت تاخیر خریدار  باید به طور سالیانه 14 درصد جریمه پرداخت کند. زمان تحویل خودرو فوتون دیزلی سفید رنگ در دی ماه آغاز می شود و زمان تحویل خودرو مدل رنگی در اسفند ماه می باشد. قیمت خودرو به صورت قطعی می باشد و به مبلغ های پرداخلی هیچ سود مشارکتی تعلق نمی گیرد.

مشخصات فنی وانت پیکان دو کابین نیوفیس فوتون دیزلی

مدل نیوفیس فوتون تفاوت چندانی با نسخه قدیمی آن ندارد. نسخه دیزلی جدید از موتور 2.8 لیتری بهرمند است و قدرتی آن برابر با 174 اسب بخار و گشتاوردی برابر 360 نیوتون بر متر را تولید می کند. علاوه بر این ها، مدل دیزلی آن دارای گیربکس 5 دنده دستی است و همچنین سیستم انتقال دهنده قدرت از نیرو سه حالته چهار و یا دو چرخ متحرک استفاده می کند. نوع موتور فوتون دیزلی به صورت توربو است که محل قرار گیری این موتور در قسمت جلویی خودرو واقع شده است. سیستم تعلیق خودرو نیوفیس فوتون دیزلی در جلو به طور مستقل و جناغی دوبل است و در عقب به طور فنر تخت با دو کمک هیدرولیک می باشد.

ظرفیت باک این خودرو 76 لیتر می باشد و در رابطه با ابعاد بدنه نیوفیس فوتون باید گفت که، ارتفاع آن  معادل 1870 میلی متر، عرض آن معادل 1880 میلی متر و طول آن معادل 5310 میلی متر می باشد.

ابعاد بخش بار این خودرو هم این گونه طراحی شده است که به راحتی یک موتور سنگین در آن جای میگیرد. وزن خالص خودرو فوتون دیزلی1940 کیلوگرم و وزن ناخالصی مجاز آن 2975 کیلوگرم است و همچنین فاصله محوری این مدل معادل 3105 میلی متر می باشد.

طراحی داخلی و ظاهری خودرو نیوفیس فوتون دیزلی دو کابین

کابین پشت این خودرو نسبت به نسخه اولیه آن بسیار جذاب تر و مدرن تر طراحی شده است. فرمان فوتون نیوفیس به صورت هیدرولیکی ساخته شده است و فرم زیباتری را دارا می باشد. بر روی فرمان دکمه های کنترلی افزوده شده است که زیبایی خاصی را به فرمان بخشیده است.

سیستم صوتی این خودرو در نسخه نیوفیس به صورت چند رسانه ای ساخته شده است. همان طور که گفته شد این خودرو در نسخه جدید مجهز به سیستم نمایشگر می باشد و شما به راحتی می توانید با دکمه ها فیزیکی روی فرمان آن را به راحتی نمایشگر را کنترل کنید، که این کار موجب استفاده راحت تر سیستم صوتی نیز می شود.

در این خودرو قطعاتی پلاستیکی نیز وجود دارد که در این نسخه نیوفیس به رنگ مشکی براق تولید شده اند. تم کلی کابین فوتون دیزلی مشکی رنگ است و باید گفت که قطعات کابین ازکیفیت خوبی برخوردارد می باشد.

تنها ایراد این وانت پیکان دو کابین، سادگی بیش از اندازه آن می باشد؛ و تقریبا فقط قسمت جلویی آن تغییر یافته است و به صورت ساده و شیک طراحی شده است. جلو پنجره نسخه جدید این خودرو از حالت وی شکل به حالت صاف تغییر کرده است و همچنین چراغ های فوتون جدید نسبت به نسخه قبلی کوچک تر و بر آمده تر طراحی شده است.

آپشن و امکانات خودرو نیوفیس دیزلی فوتون

همان طور که از ابتدا تا این مرحله مقاله مطالعه کردید متوجه شدید که فوتون دیزلی نیوفیس از نظر امکانات و تجهیزات نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده است. در رابطه با امکانات فوتون دیزلی می توان به مواردی همچون: فرمان هیدرولیکی، کروز کنترل، رینگ 17 اینچی آلمینیومی، کنترل پایداری، دو کیسه هوا، چراغ های مه شکن، سنسور نور، سنسور پارک عقب، سیستم صوتی دارای چهار بلند گو، خروجی 12 ولتی، روکش چرمی صندلی و همچنین نمایشگر ده اینچی اشاره کرد.

مشاوره خرید وانت پیکان دو کابین نیوفیس فوتون دیزلی

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروی وانت نیوفیس فوتون در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو