قیمت و شرایط خرید خودروی چانگان CS55 مدل 2022

خرید خودروی چانگان CS55 مدل 2022 در بازار کشور تولید کننده یعنی چین، با قیمت 107 هزار یوآن به فروش می‌رسد. نسخه فول آپشن این خودرو در چین با قیمت 126 هزار یوآن عرضه می‌شود. این خودرو در کشور عمارات جز یکی از پر فروش ترین خودرو‌ها به شمار می‌آید که ضمن داشتن امکانات قابل قبول، از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. خودروی چانگان CS55 مدل 2022 در کشور امارات با قیمت 50000 درهم برای نسخه پایه و قیمت 52000 درهم برای نسخه فول آپشن عرضه می‌شود.

با توجه به نوسانات بازار ارز، نمی توان پیش بینی دقیقی از قیمت این خودرو در بازار ایران ارائه داد. اما به طور کلی و با توجه به رده قیمت خودروهای مشابه در بازار ایران و هزینه‌های گمرکی، می‌توان گفت که این خودرو در ایران بیش از 1.5 میلیارد تومان و حتی نزدیک به 2 میلیارد تومان قیمت داشته باشد.

خودروی چانگان CS55 مدل 2022 یک خودروی کراس اور کامپکت است که در بازار چین به عنوان رقیب چری تیگو 7 شناخته می‌شود. اولین مدل از این خودرو در سال 2017 معرفی شد و دو سال بعد،‌ شاهد عرضه مدل جدیدتری از این خودرو به بازار چین بودیم. اکنون نیز اخباری از عرضه این خودرو به بازار ایران به گوش می‌رسد. شرکت سایپا خودروی چانگان CS55 مدل 2022 را در بازار ایران عرضه می‌کند. مدل جدید خودروی خودروی چانگان CS55 در تاریخ 31 آگوست 2022 برای اولین بار به طور رسمی معرفی و رونمایی شد. بنابر گفته‌های یکی از مسئولان شرکت سایپا، واردات خودروی چانگان CS55 مدل 2022 توسط شرکت سایپا قطعی شده است و قرار است این شرکت چینی مدل‌های اولیه این خودرو را طی هفته‌های آینده به شرکت سایپا تحویل دهد.

نمای جلویی چانگان CS55 مدل 2022

مشخصات فنی خودروی چانگان CS55

با توجه به ابعاد بزرگ و وزن زیاد این خودروی کراس اور کامپکت، باید انتظار یک موتور قدرتمند را از آن داشته باشیم. خودروی چانگان CS55 مدل 2022 از یک پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ با حجم موتور 1.5 لیتر برخوردار است که می‌تواند قدرت 188 اسب بخار و گشتاور معادل 300 نیوتن متر را تولید کند. این خودرو به یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه (گیربکس اتوماتیک DCT) مجهز شده که نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

شتاب صفر تا صد این موتور 12 ثانیه است و می‌تواند با حداکثر سرعت 215 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. در رابطه با مصرف سوخت آن هم می‌توان گفت که بنابر اعلام شرکت سازنده، میزان مصرف سوخت چانگان سی اس 55 حدود 8 لیتر در صد کیلومتر محاسبه شده است.

نمای پشت چانگان CS55 مدل 2022

طراحی خودروی چانگان CS55 مدل 2022

علاوه بر مشخصاتی مانند موتور، گیبرکس و سایر قابلیت‌های فنی، مشخصات ظاهری و طراحی داخلی و خارجی نیز برای بسیاری از خریداران اهمیت دارد. خودروی چانگان سی اس 55 مدل 2022، ابعاد نسبتا بزرگی نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار دارد. این خودرو ابعادی به طول 4500 میلی متر، ارتفاع 1690 میلی متر، عرض 1860 میلی متر و فاصله بین دو محول 2650 میلی متر دارد. ارتفاع این مدل از چانگان سی اس با نسخه قبلی حدود ده میلی متر کمتر است. وزن کلی خودرو نیز معادل 1835 کیلوگرم است که یک خودروی نسبتا سنگین در رده خود به شمار می‌آید. همان طور که گفته شد، این خودرو یکی از خودروهای کراس اوور کامپکت محسوب می‌شود که با این ابعاد و وزن، به یکی از بزرگ ترین خودروها در این رده تبدیل می‌شود.

طراحی ظاهری خودرو هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی نظر بخش زیادی از خریداران را به خود جلب می‌کند. جلو پنجره‌های این نوع از چانگان جدید، به صورت بزرگ طراحی شده است و چراغ‌های باریکی در دو طرف سپر آن قرار گرفته است. طراحی خودروی چانگان CS55 مدل 2022 نسبت به مدل‌های قبل دچار تغییراتی شده و یکی از این تغییرات، اضافه شدن تم رنگی خاکستری طوفانی به رنگ‌های قابل انتخاب این خودرو است. همچنین طراحی بخش بیرونی شامل چراغ ها، درب‌ها و … تغییرات زیادی دارد. این خودرو از نظر طراحی شباهت زیادی به خودروی چانگان  UNI-K(محصول سال 2021) دارد.

تلگرام اتوخسروانی

در بخش جانبی نیز شاهد استفاده از خطوطی هستیم که تا انتهای خودرو امتداد یافته اند. در بخش جانبی آینه‌های مدرن ضدبازتاب نور نصب شده اند که مشابه آن را کمتر در خودروهای این رده می‌بینیم. قسمت عقب خودرو نیز به صورت ساده طراحی شده و بالای شیشه عقبی خودرو یک اسپولیر قرار گرفته که زیبایی آن را دو چندان کرده است. چراغ‌های پشتی خودرو به صورت باریک و کمی تیز تر طراحی شده‌اند و شیشه عقب به برف پاک کن نیز مجهز است.

در بخش داخلی شاهد استفاده از نمایشگر لمسی 10 اینچی با طراحی بسیار جذاب هستید که دکمه‌های کنترلی در زیر آن تعبیه شده اند. در بخش پشت فرمان نیز یک نمایشگر مدرن لمسی برای نمایش مشخصات مانند سرعت، دور موتور، میزان فشار باد لاستیک‌ها و… نصب شده است. طراحی داخلی مشکی پیانویی و فیبر کربن از مهم ترین ویژگی‌های این خودرو در بخش داخلی است. همچنین در بخش هایی از فضای داخلی، المان‌های کروم به کار رفته تا حس لوکس بودن خودرو را افزایش دهد.

فرمان D شکل این خودرو طراحی مدرنی دارد و روی آن دکمه هایی برای کنترل سیستم سرگرمی خودرو قرار گرفته است. شما می‌توانید با آن دکمه‌ها به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را بدون لمس کردن صفحه نمایشگر انتخاب و یا صدای آن را کم و زیاد کنید.

نمای داخلی چانگان CS55 مدل 2022

آپشن‌های خودروی چانگان CS55 مدل 2022

با توجه به قیمت بالا ترین خودرو نسبت به بسیاری از خودروهای کراس اوور کامپکت موجود در بازار می‌توان انتظار مشخصات و آپشن‌های مدرن را از آن داشت. از مهم ترین آپشن‌های این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED، سنسور نور و باران، قابلیت روشن شدن از طریق ریموت، سیستم کروز کنترل، ورود بدون کلید اشاره کرد.

قابلیت‌های ایمنی خودروی چانگان CS55 مدل 2022 شامل ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیرو (EBD) و دستیار ترمز (BA)، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل خودرو در سر بالایی و سرازیری،‌ سنسور پارک عقب، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار دهنده خروج از خطوط، هشدار برخورد جلو، ترمز هوشمند خودکار، سیستم نمایش فشار باد لاستیک‌ها و … می‌شود.

سایر قابلیت‌های این خودرو سقف پانوراما، صندلی برقی راننده با 6 حالت، صندلی برقی سرنشین جلو با 4 حالت، سیستم تهویه خودکار با قابلیت پاکسازی هوا، سیستم صوتی پایونیر،‌ قابلیت‌های Apple CarPlay و Android Auto، شارژر بی سیم، دوربین 360 درجه، 6 ایربگ، قابلیت فرمان صوتی و … هستند.

داشبورد چانگان CS55 مدل 2022

مشاوره خرید خودروی چانگان CS55 مدل ۲۰۲۲

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی چانگان CS55 مدل ۲۰۲۲ در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو