قیمت چانگان UNI-K

چانگان UNI-K در بازار کشور چین قیمتی در حدود 158 هزار تا 173 هزار یوان دارد که به عبارتی 26 هزار دلار می باشد. با توجه به نرخ ارز می توانیم قیمت چانگان UNI-K را در بازار کشورمان بالاتر از 2 میلیارد تومان برآورد کرد. البته که این قیمت چانگان UNI-K سایپا به صورت تقریبی است و اگر بخواهیم مواردی مانند عوارض گمرکی، شماره گذاری ها، بیمه شخص ثالث و… لحاظ کنیم قطعاً قیمت چانگان UNI-K سایپا بالاتر نیز خواهد رفت.

با توجه به اینکه در سال 1401 ورود خودروها به کشورمان مجدداً آغاز شده، پیش بینی می شود در ماه های آتی شاهد عرضه چانگان UNI-K سایپا در بازار بورس کالا باشیم. به همین ترتیب متقاضیانی که قصد خرید چانگان UNI-K سایپا را دارند می توانند از طریق بورس برای خرید این خودرو اقدام کنند.

چانگان UNI-K وارداتی 2022

معرفی چانگان یونی کی سایپا

چانگان یک شرکت خودروسازی چینی است که در سال 1862 تاسیس شد و می توان گفت قدیمی ترین خودروساز چینی می باشد. در کشور ما با ورود خودروی چانگان CS35 نام این کمپانی به گوشمان رسید. حال با پیشرفته صنعت خودروسازی چین و گسترش ورود خودروهای چینی به بازار کشورمان، به زودی شاهد چانگان UNI-K در خیابان ها خواهیم بود. این خودرو قرار است توسط شرکت خودروسازی سایپا مونتاژ و به بازار عرضه گردد. چانگان UNI-K سایپا یکی از مدرن ترین و بهترین خودروهای چینی است که در ادامه قصد داریم به بررسی این خودرو بپردازیم.

شرایط فروش UNI-K در بورس کالا

چانگان UNI-K دومین کراس اوور کمپانی چانگان می باشد که در سپتامبر سال 2020 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. چانگان UNI-K بعد از چانگان UNI-T تولید شده است که در واقع این دو خودرو ظاهری مشابه ای دارند اما تفاوت هایی را در سپر، چراغ عقب، رینگ ها و… شاهد هستیم. وقتی که به طراحی چانگان UNI-K نگاه می کنیم متوجه می شویم با خودرویی سوپر اسپورت و مدرن روبرو هستیم که طراحی بسیار زیبایی را ارائه می دهد. همچنین با توجه به مشخصات فنی چانگان UNI-K، به این نتیجه می رسیم که این خودرو یکی از قدرتمند ترین خودروهای بازار ایران خواهد بود.

نمای جلوی چانگان UNI-K وارداتی 2022

مشخصات فنی UNI-K سایپا

چانگان UNI-K سایپا دارای یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو شارژ است که 229 اسب بخار قدرت دارد. همچنین این خودرو مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک که توسط Aisin طراحی شده است. علاوه بر این، چانگان UNI-K سیستم چهار چرخ محرک (4WD) را دارا می باشد. با این مشخصات، چانگان UNI-K به سرعت صفر تا صد کیلومتر در مدت زمان 8.8 ثانیه می رسد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر در ساعت می باشد. ویژگی های ایمنی و کمک راننده در چانگان UNI-K سایپا شامل کیسه هوا، سیستم مانیتورینگ فشار لاستیک ها، سیستم ترمز ضد قفل یا ABS، سیستم کنترل پایداری خودرو یا ESC، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز یا EBD، سیستم کنترل کشش یا TCS، سیستم کنترل و نگه داشتن خودرو در سربالایی یا HA، ترمز دستی برقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی یکپارچه و سیستم خروج از خط می باشند.

نمای پشت چانگان UNI-K 2022

طراحی ظاهری یونی کا

ابتدا از نمای بیرونی چانگان UNI-K سایپا شروع می کنیم که با ظاهری بسیار جذاب رو به رو هستیم که واقعاً خیره کننده است! در نمای جلویی چانگان UNI-K جلو پنجره‌ بزرگ و شش ضلعی، چراغ های LED، چراغ های دیلایت و چراغ های مه شکن به شکل سه ستاره به چشم می خورند. نمای عقب نیز همانند طراحی جلو ظاهری جذاب دارد. در طراحی عقب نواری نوری وجود دارد که تمام عرض عقب را پوشش داده است. علاوه بر این، اسپویلر عقب و چراغ ترمز وسط که از فضاپیماها الهام گرفته شده است دیده می شود. در نمای کناری، رینگ های 21 اینچی وجود دارند که کاملاً با استایل خودرو هماهنگ می باشند. همچنین نکته جالب توجه این مدل دستگیره های درب کاملاً محو شونده هستند که این مورد در خودروی چانگان UNI-T نیز وجود دارد. ابعاد و اندازه چانگان UNI-K بدین صورت است که فضای بسیار مناسبی را برای تمام سرنشینان فراهم می‌کند، این خودرو دارای فاصله بین دو محور 2890 میلی متر، طول 4865 میلی متر و عرض 1948 میلی متر می باشد. به طور کلی طراحی چانگان UNI-K بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد و نشان دهنده یک خودرو در کلاس جهانیست.

داشبورد چانگان UNI-K وارداتی 2022

طراحی داخلی یوتی کی

در طراحی داخلی چانگان UNI-K از مواد مرغوب استفاده شده و شیک به نظر می رسد. در کابین این خودرو دو ردیف صندلی وجود دارد که می تواند پنج فرد بزرگسال را در خود جای دهد. همچنین صندلی های عقب تاشو هستند و امکان استفاده بیشتر از فضا را فراهم می کنند. صندلی ها با چرم نسبتا مرغوب پوشانده شده اند که همین مسئله باعث شده فضای کابین برای سرنشینان بسیار راحت باشد.

یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی روی داشبورد تعبیه شده است که دارای سیستم اتصال هوشمند خودرو در هنگام تماس است و علاوه بر این دارای رابط Apple CarPlay و Android Auto می باشد. این صفحه نمایش پایین تر از صفحه کیلومتر دیجیتالی قرار دارد که همین موضوع سبب شده راننده بتواند به راحتی به صفحه نمایش دسترسی داشته باشد و حواسش از رانندگی پرت نشود.  همچنین در این مدل یک سانروف برقی هوشمند با حالت دو گانه وجود دارد که اجازه می دهد تا نور خورشید و هوای تازه را در داخل خودرو داشته باشیم. از دیگر امکاناتی که چانگان UNI-K در اختیارمان قرار می دهد صندوق عقب با گنجایش 3810 لیتر است، بنابراین می توانید وسایل خود را به اندازه کافی در آن قرار دهید.

در کابین چانگان UNI-K سایپا 12 بلندگوی برند سونی وجود دارد که تجربه صوتی جدیدی را ارائه می دهد و کیفیت بسیار بالایی را دارد. همچنین لازم است به کنسول وسط، دو جا لیوانی، شارژ وایرلس و دسته دنده بسیار شیک اشاره داشته باشیم که همه اینها به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و ظاهری بسیار شیک و اسپرت را برای چانگان UNI-K ایجاد کرده‌اند. از دیگر آپشن ها و ویژگی هایی که در کابین چانگان UNI-K وجود دارند عبارتند از:

  • – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • – استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید
  • – صندوق عقب برقی
  • – صندلی های راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم
  • – پورت های USB
  • – اتصال بلوتوث

داخل چانگان UNI-K وارداتی 2022

مشاوره خرید چانگان UNI-K

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروی چانگان UNI-K در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو