لیست خودروهای وارداتی اشکودا 2022 | قیمت و شرایط خرید

اشکودا با یک خودروساز جدید به زودی در ایران

همان طور که گفته بودیم اشکودا برندی که قرار بود با شرکت مزین خودرو به ایران وارد شود و حتی بیلبورداهای تبلیغاتی نیز در این راستا منتشر کرده بود اما حالا برند اشکودا با یک خودروساز جوان که مشخص نشده است قرار است به ایران وارد شود. بر اساس اخبار منتشر شده خودروهای اشکودا بهار سال آینده به ایران خواهند رسید تا پس از استاندارد سازی وارد جاده های ایران شود.

اشکودا

معرفی کلی برند اشکودا

خودروهای وارداتی به دلیل جذابیت ظاهری، موتورهای قدرتمند و کم مصرف، تنوع امکانات و فناوری‌ها و همچنین کیفیت بالا، بخش قابل توجهی از بازار خودروی کشور ما را تصاحب کرده‌اند. برند‌های خودروسازی گوناگونی محصولات خود را در بازار خودروی ایران عرضه کرده‌اند که برند اشکودا یکی از آن هاست. اگر به خودروهای وارداتی علاقه‌مند باشید، لیست خودرو اشکودا می‌تواند برای شما هم جذاب باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی لیست خودروهای اشکودا 2022 وارداتی و قابلیت‌های هر کدام بپردازیم.

اشکودا یکی از تولیدکنندگان پیشروی خودرو در جهان است که در حال حاضر خودروهای با کیفیت رده اروپایی را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر می‌کند. تبدیل شدن به بخشی از گروه فولکس واگن در سال 1991 به اشکودا کمک کرد تا با سرعت چشمگیری نسبت به گذشته رشد کند.
برند اشکودا (ŠKODA) از آغاز صنعت خودروسازی، فناوری‌ها و محصولات پیشرفته‌‌ای را به نمایش گذاشته است. تلاش این شرکت در جهت بهبود فناوری‌های وسایل نقلیه، در ابتدا در دوچرخه‌ها و سپس موتورسیکلت‌ها و در نهایت در خودروهای مدرن ظاهر شد.

مقر اشکودا در ملادا بولسلاو در کشور جمهوری چک قرار دارد. خودروسازی اشکودا با شعار “Simply Clever” بر طراحی هوشمندانه تمرکز می‌کنند و سطح بالایی از زیبایی و راحتی را در خودروهای خود ارائه می‌دهد.

اشکودا در سراسر جهان طیف وسیعی از خودروهای سواری و کراس اوورها، از جمله خودروهای سبک فابیا، هاچ بک کوچک اسکالا، خودروهای سایز متوسط اکتاویا، خودروهای بزرگ Superb را به همراه شاسی بلندهای Kamiq،Karoq و Kodiaq به فروش می‌رساند.

اشکودا که در سال 1895 توسط Vaclav Laurin و Vaclav Klement تأسیس شد، و در حال حاظر یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان جهان هستند و با افتخار بیش از 100 سال در زمینه تولید خودرو فعالیت می‌کنند. گروه فولکس واگن (شرکت مادر برند اشکودا) بزرگترین تولیدکننده خودرو در اروپا است و همچنین در صنعت خودرو در جهان، یکی از شرکت‌های پیشرو به شمار می‌آید. فولکس‌واگن سالانه به‌طور متوسط بیش از 5 میلیون خودرو را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که حدود 12 درصد از بازار جهانی خودرو را شامل می‌شود.

برند اشکودا با مدل‌های متنوع و مدرن خود، به طور کامل از پتانسیل گروه‌های هدف خود استفاده می‌کند و مشتریان جدیدی را به سمت خرید محصولات گروه فولکس واگن جذب می‌کند. محصولات این برند مقرون به صرفه، کاربردی و جادار هستند و نسبت به قیمت، عملکردی عالی را ارائه می‌کنند. این شرکت تا سال 2026 سه مدل جدید با فناوری الکتریکی را ارائه خواهد کرد. همچنین موتورهای احتراقی مدرن و کارآمد، به عنوان ستون‌های کسب و کار ŠKODA AUTO در مرحله تحول این برند باقی خواهند ماند.

لیست خودروهای اشکودا 2022 وارداتی + قیمت

خودروهای اشکودا 2022 وارداتی نمایشی بی‌نظیر از تکنولوژی، راحتی، امنیت و زیبایی هستند. در ادامه قصد داریم به بررسی لیست خودروهای اشکودا 2022 وارداتی و امکانات هر کدام از این محصولات بپردازیم.

اشکودا کاروک 2022 (Skoda Karoq)

قیمت

مدل‌های متنوع اشکودا کاروک با توجه به قابلیت‌ها، قیمت‌های مختلفی دارند. قیمت این خودرو در بازار جهانی بسته به مدل، در بازه 35 هزار دلار تا 52 هزار دلار قرار می‌گیرد. اشکودا کاروک یک ماشین خانوادگی کاربردی و اقتصادی است. اگر به دنبال یک خودروی SUV خانوادگی مستحکم، مدرن و قابل اعتماد هستید، اشکودا کاروک می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید باشد. Skoda Karoq 2022 در شش مدل موجود است که با موتورهایی با حجم 1.4 تا 2.0 لیتر و با چهار سیلندر توربوشارژ عرضه می‌شوند.

نمای جلو اشکودا کاروک 2022

مشخصات فنی

اشکودا کاروک مدل استایل (Style) از یک موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 250 نیوتن متر استفاده می‌کند. نیروی تولید شده توسط موتور با استفاده از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این موتور 9.2 ثانیه است که در رده متوسط قرار می‌گیرد.
در اشکودا کاروک مدل اسپرت لاین (SportLine) ظرفیت موتور به 2.0 لیتر افزایش می‌یابد و توان آن به 140 کیلووات و گشتاور آن به 320 نیوتن متر می‌رسد. این خودرو با استفاده از یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، گشتاور تولید شده را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در این مدل به 7 ثانیه می‌رسد.
اشکودا مصرف سوخت 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر برای Karoq Style و 6.6 لیتر در 100 کیلومتر برای SportLine را ذکر کرده است. ظرفیت مخزن سوخت در مدل استایل 50 لیتر و در مدل اسپرت لاین 55 لیتر است.

نمای عقب اشکودا کاروک 2022

فضای داخلی و قابلیت‌ها

طراحی داخلی کاروک قابل قبول است. این خودرو با یک صفحه‌نمایش دیجیتال هشت اینچی عرضه می‌شود که حس پیشرفته‌ای به داشبورد می‌دهد. اشکودا کاروک دارای یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، Sat Nav و رادیو است. دکمه‌های میانبر در یک طرف صفحه قرار دارد که به شما کمک می‌کند تا به سرعت منوهای مختلف را کنترل کنید. در این خودرو می‌توانید با استفاده از Apple CarPlay یا Android Auto به تلفن همراه خود متصل شوید. تلفن‌های اپل می‌توانند به صورت بی‌سیم متصل شوند، اما برای اتصال دستگاه اندرویدی خود به کابل USB نیاز دارید.

فضای داخلی کاروک 2022 از مواد با کیفیت ساخته شده است و با طراحی جذاب خود مکانی بسیار دلپذیر است. فضای صندلی‌های جلو و عقب قابل قبول است و ظرفیت بار در حالتی که صندلی‌های عقب جمع شده اند، برای مدل استایل 588 لیتر و برای مدل اسپرت لاین 522 لیتر است.

نمای داخل اشکودا کاروک 2022

اشکودا اکتاویا 2022 (Skoda Octavia)

قیمت

اشکودا اکتاویا دارای محدوده 22000 پوند تا 32000 پوند است که بسته به نوع پرداخت، مدل، امکانات و … متفاوت است. اشکودا اکتاویا در مقایسه با سایر رقبا مانند فورد، واکسهال، فولکس‌واگن یا حتی آئودی و بی‌ام‌و با قیمت مناسب تری وارد بازار می‌شود. اشکودا اکتاویا امکانات خودروهای بزرگ و گران‌قیمت را در قالب یک خودروی سدان رده متوسط به شما ارائه می‌دهد. این خودرو یکی از خودروهایی است که در سه نسخه موتور بنزینی، موتور دیزلی و موتور هیبریدی با ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شود.

نمای جلو اشکودا اکتاویا 2022

مشخصات فنی

تنوع موتور اکتاویا بسیار زیاد است. در حال حاضر این خودرو با موتور 1.0 لیتری بنزینی، 1.0 لیتری هیبریدی، 1.5 لیتری بنزینی، 1.5 لیتری هیبریدی، 2.0 لیتری بنزینی TSIو همچنین یک موتور 2.0 TDI دیزلی در قالب‌های توان 116 اسب بخار، 150 اسب بخار و 200 اسب بخار ارائه می‌شود. بسته به موتور، مدل‌ها به صورت استاندارد با گیربکس شش سرعته دستی یا گیربکس هفت سرعته اتوماتیک DSG عرضه خواهند شد.
پیشرانه 1.0 لیتری پایه سه سیلندر است که 110 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و برای رسیدن از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 10.8 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت این مدل 200 کیلومتر در ساعت است. گیربکس اتوماتیک این مدل دارای شتاب صفر تا صد 10.6 ثانیه است.
موتور هیبریدی e-Tec اشکودا در هر دو نوع 1.0 و 1.5 TSI موجود است. در قلب پیشرانه e-Tec یک باتری لیتیوم یونی 48 ولتی و یک استارت-آلترناتور ترکیبی تسمه محور قرار دارد. موتور 1.0TSI e-Tec نیز یک موتور بسیار چشمگیر است.
مدلOctavia iV دارای یک موتور بنزینی 1.4 لیتری TSI با قدرت 156 اسب بخار و یک موتور الکتریکی است. آن‌ها در مجموع قدرتی معادل 204 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متری تولید می‌کنند. این موتور از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 37 آمپر ساعت و 13 کیلووات ساعت استفاده می‌کند که منجر به برد 35 مایل در چرخه WLTP می‌شود.
موتور دیزلی برای خریداران اشکودا اکتاویا مهم است. دو نوع موتور دیزلی 2.0 لیتری TDI در خط تولید وجود دارد که انتخابی بین 116 اسب بخار و 150 اسب بخار را ارائه می‌دهند. رانندگانی که قصد سفر در مسافت بالایی دارند یا قصد دارند صندوق عقب را با حداکثر ظرفیت در اختیار داشته باشند، نسخه دیزلی قدرتمندتر را ترجیح می‌دهند. این موتور از موتور بنزینی کمی پر سرو‌صداتر است.
اکتاویا 4689 میلی متر طول، 2003 میلی متر عرض و 1469 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن 2680 میلی متر است. این خودرو یک صندوق عقب 385 لیتری عرضه می‌شود.

نمای عقب اشکودا اکتاویا 2022

فضای داخلی و قابلیت‌ها

صفحه نمایش لمسی بزرگ یکی از ویژگی‌های مثبت این خودرو است. مدل‌های SE دارای صفحه نمایش لمسی 10 اینچی هستند. تمام ویژگی‌هایی که در خودرو نیاز دارید، مانند اتصال بی‌سیم برای Apple CarPlay یا Android Auto و کنترل صوتی، در این مدل تعبیه شده است.
تنها چیزی که در سیستم اطلاعات سرگرمی SE وجود ندارد، ناوبری یکپارچه SE-L و vRS در سیستم Columbus آن هاست. با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان از اپلیکیشن‌های ناوبری (مانند Google Maps) در تلفن‌های خود استفاده می‌کنند، این مسئله لزوما مشکل ساز نیست.
شما در این خودرو با یک فضای داخلی اروپایی با ظاهر جذاب روبرو هستید که به سبک مینیمالیستی و با تمرکز بر فضا طراحی شده است.
این خودرو دارای سیستم صوتی کانتون با 12 بلندگو، نور محیطی، صفحه نمایش دیجیتال راننده، کروز کنترل، کنترل آب و هوا، تصفیه‌کننده هوا، شارژ بی‌سیم تلفن، صندلی‌های جلو برقی، درب عقب برقی، و ورودی بدون کلید با استارت دکمه‌ای، هشت کیسه هوا، ABS با EBD، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز دستی الکترونیکی با نگه داشتن خودکار، مانیتور فشار باد لاستیک، سنسورهای پارک جلو و عقب با دوربین دید عقب است.

نمای داخل اشکودا اکتاویا 2022

اشکودا فابیا هاچ بک 2022 (Skoda Fabia)

قیمت

اشکودا فابیا دارای محدوده قیمت از 16000 پوند تا 24000 پوند است. قیمت هر مدل بسته به امکانات، نوع و ظرفیت موتور تعیین می‌شود. اشکودا فابیا یک هاچ بک کوچک با امکانات بسیار قدرتمند است. فابیا دارای ساختار محکم و موتور قوی است. این خودرو بدون کاهش قدرت، بازده سوخت عالی دارد. اشکودا فابی به عنوان یک خودروی شخصی و خانوادگی گزینه‌‌ای عالی به شمار می‌آید. مدل‌های S، SE Comfort، SE L و Color Edition برای انتخاب وجود دارد، به علاوه نسخه اسپرت مونت کارلو که مجهز به گیربکس 1.5 لیتری بنزینی و اتوماتیک است. فابیا استاندارد دارای یک بنزین 1.0 لیتری هم با توربوشارژ و هم بدون توربوشارژ است.

نمای جلو اشکودا فابیا هاچ بک 2022

مشخصات فنی

چهار نوع موتور برای این خودرو قابل انتخاب است. موتور بنیزین 1.0 لیتری 80 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، در حالی که نسخه‌های 95 و 110 اسب بخاری از موتور 1.0 لیتری توربو بنزینی نیز ارائه می‌شوند. دو موتور کم قدرت تر دارای گیربکس پنج سرعته دستی هستند، در حالی که نسخه 110 اسب بخار را می‌توان با یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک خریداری کرد. همچنین موتور 1.5 لیتری با 150 اسب بخار قدرت نیز در دسترس است. گیربکس نسخه 150 اسب بخاری به صورت استاندارد اتوماتیک است.
اشکودا فابیا 4108 میلی متر طول و 1780 میلی متر عرض دارد.

نمای عقب اشکودا فابیا هاچ بک 2022

فضای داخلی و قابلیت‌ها

در فضای داخلی این خودرو تم اسپرت با پدال‌های آلومینیومی، صندلی‌های جلوی اسپرت و پارچه‌ای با تکیه‌گاه‌های سر یکپارچه، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم صوتی با 6 اسپیکر و یک فرمان اسپرت را مشاهده می‌کنیم.
این خودرو شامل یک مجموعه ابزار دیجیتال 10.25 اینچی Virtual Cockpit و یک صفحه نمایش لمسی 9.2 اینچی Amundsen با Apple CarPlay بی‌سیم و Android Auto، بلوتوث، کنترل صوتی، ناوبری ماهواره‌ای (GPS)، رادیو دیجیتال، شش بلندگو، چهار USB-C است. پریزها و صفحه کنترل آب و هوای دو منطقه‌‌ای است. میزان فضای بار این خودرو 380 لیتر است که نسبت به رقبا بسیار بالاتر است.

نمای داخل اشکودا فابیا هاچ بک 2022

اشکودا کامیک 2022 (Skoda Kamiq)

قیمت

اشکودا کامیک بسته به نوع موتور و امکانات، در بازار جهانی قیمتی بین 29000 دلار تا 44000 دلار دارد. برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال خرید یک شاسی‌بلند کوچک (Small SUV) با قیمت مناسب هستند، اشکودا کامیک با مشخصات عالی گزینه مناسبی است. این خودرو ترکیبی جذاب از طراحی مدرن، ویژگی‌های لوکس، فضای زیاد و پیشرانه قدرتمند توربوشارژ است.

نمای جلو اشکودا کامیک 2022

مشخصات فنی

اشکودا کامیک یک خودروی محور جلوی 4 در با 5 صندلی است. کامیک دارای 1531 میلی متر ارتفاع، 4241 میلی متر طول، 1793 میلی متر عرض و فاصله بین دو محور 2651 میلی متر است که در مجموع حدود 1237 کیلوگرم (2727.1 پوند وزن) وزن دارد.
این خودرو به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی مجهز است که 110 کیلووات توان، 6000 دور در دقیقه و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. همچنین گیربکس دستی شش سرعته نیز موجود است. اشکودا کامیک همچنین با موتور بنزینی 1.0 لیتری توربوشارژر سه سیلندر با 85 کیلووات و گشتاور 200 نیوتن متر عرضه می‌شود.
یک نسخه دیگر از کامیک با موتور دیزلی 1.6 لیتری TDI عرضه می‌شود که مانند سایر موتورها دارای قابلیت توربوشارژر است و آخرین استانداردهای آلایندگی را نیز دارد. گزینه دیگر موتور بنزینی تنفس طبیعی 1.6 لیتری MPI است.

نمای عقب اشکودا کامیک 2022

فضای داخلی و امکانات

کامیک نه تنها از نظر طراحی کلی، بلکه از نظر مواد باکیفیت به کار رفته در کابین نیز دارای استاندارد اروپایی است. وقتی روی صندلی‌ها بنشینید، متوجه می‌شوید که آن‌ها با روکش چرمی بسیار راحت هستند. فرمان چرمی اسپرت برای لمس بهتر به خوبی ساخته شده است. دکمه‌های کنترل صدا و سیستم کروز روی فرمان تعبیه شده است. دنده نیز حالتی کلاسیک دارد.
بخش مرکزی داشبورد یک صفحه نمایش لمسی نسبتا بزرگ با وضوح عالی و زمان پاسخگویی سریع است. سیستم سرگرمی و چندرسانه‌‌ای این خودرو داری یک نمایشگر لمسی 9.2 اینچی است. دکمه‌های میانبر زیادی روی پنل کنترلی این خودرو وجود ندارد. فضای بین صندلی‌های جلو نیز به اندازه کافی بزرگ است و جای کافی برای قرار دادن کیف پول، کلید، موبایل و … .وجود دارد.
چهار درگاه USB-C به همراه Apple Carplay/Android Auto و شارژ بی‌سیم در این خودرو وجود دارد. در کنار نور محیط، نور داخلی LED نیز تعبیه شده است. همچنین صندلی‌های گرم شونده و تهویه برای هر دو ردیف صندلی وجود دارد.

نمای داخل اشکودا کامیک 2022

اشکودا اسکالا 2022 (Skoda Scala)

قیمت

خودروی اشکودا اسکالا برای مدل‌های مختلف با قیمت 30 هزار دلار تا 40 هزار دلار در بازار جهانی عرضه می‌شود. مدل‌های Skoda Scala Monte Carlo و Skoda Scala Signature بیشترین قیمت را در بین مدل‌های این خودرو دارند. اشکودا اسکالا 2022 نسبت به قیمتی که دارد، بسیار باکیفیت است. این خودرو جادارتر از آن چیزی است که شما انتظار دارید و فضای داخلی آن شما را شگفت‌‎زده می‌کند. خودروی Skoda Scala 2022 در چند مدل عرضه شده است که شامل موتورهای با ظرفیت گوناگون هستند.

نمای جلو اشکودا اسکالا 2022

فضای داخلی و قابلیت‌ها

داخل خودروی اسکالا از نظر میزان فضا بسیار جادار است و از نظر ارگونومی، تمام نکات لازم در آن رعایت شده اند. بخش داخلی اسکالا از پلاستیک بسیار سفت تری نسبت به رقبای خود استفاده می‌کند و از مواد نرم برای بخش بالایی داشبورد استفاده شده است.
نورپردازی محیطی در حالت‌های مختلف به‌عنوان امکانات اضافی و اختیاری ارائه می‌شود. دکمه‌های کنترلی و سیستم تهویه مطبوع در بالای محفظه بخش مرکزی، به همراه دو درگاه USB-C قرار دارند. درگاه USB در این خودرو تعبیه نشده است.
صفحه نمایش لمسی 8 اینچی سیستم سرگرمی Bolero یکی از نکات برجسته در کابین اشکودا اسکالا است. این نمایشگر به راحتی برای راننده قابل دسترسی است. صفحه نمایش از لیست پخش پشتیبانی می‌کند و شامل ویژگی‌های استاندارد مانند اتصال DAB و بلوتوث است. سیستم ناوبری ماهواره‌‌ای (GPS) در این نمایشگر تعبیه نشده است، اما می‌توانید گوشی هوشمند خود را به یکی از دو پورت متصل کنید تا از طریق کابل USB-C سازگار به برنامه‌های ناوبری مانند Google Maps یا Waze دسترسی داشته باشید.
ظرفیت صندوق عقب در حالت عادی 467 لیتر و با تا شدن صندلی‌های عقب 1410 لیتر است که نسبت به رقبا فضای بسیار بیشتری دارد.

نمای عقب اشکودا اسکالا 2022

مشخصات فنی

این خودرو شامل چند مدل با موتورهای بنزینی سه و چهار سیلندر و همچنین یک موتور دیزلی چهار سیلندر است که همگی به محور جلو متصل هستند. در صدر این موتورها، موتور بنزینی 1.5 لیتری TSI قرار دارد که 148 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و همچنین به جای گیربکس شش سرعته دستی استاندارد، به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده است. شتاب صفر تا صد این موتور، 8.2 ثانیه است.
همچنین نسخه دیگر دارای موتور 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 94 اسب بخار (TSI 95) و موتور دیگر یک موتور بنزینی با قدرت 109 اسب بخار (TSI 110) است. شتاب صفر تا صد نسخه 109 اسب بخاری، 10.1 ثانیه است. شکودا اسکالا 2022 دارای طول 4362 میلی متر، عرض 1793 میلی متر و ارتفاع 1471 میلی متر با فاصله بین دو محور 2649 میلی متر است.

نمای داخل اشکودا اسکالا 2022

اشکودا اسلاویا 2022 (Skoda Slavia)

قیمت

این خودرو برای اولین بار به بازار هند عرضه شد که ارزان ترین مدل آن 1296000 روپیه هند (معادل 16 هزار دلار آمریکا) و گران قیمت ترین مدل آن 2070000 روپیه هند (معادل 24 هزار دلار آمریکا) قیمت دارد. اشکودا اسلاویا یک سدان ساب کامپکت است که در نوامبر 2021 معرفی شد و از سال 2022 تولید شد. خودروی Slavia بزرگ‌تر از سایر رقباست و ظاهر خوبی دارد. فضای داخلی نسبتا جادار است و از مواد باکیفیتی ساخته شده است.

نمای جلو اشکودا اسلاویا 2022

مشخصات فنی

شکودا اسلاویا با دو موتور توربو بنزینی ارائه شده است. موتور اول یک موتور 1 لیتری TSI 115 اسب بخار با گشتاور 178 نیوتن متر و موتور دیگر یک موتور 1.5 لیتری TSI با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر است. وظیفه انتقال گشتاور تولید شده در حالت استاندارد با استفاده از یک گیربکس دستی 6 سرعته، یک 6 سرعته اتوماتیک (آپشنال برای موتور 1 لیتری) و یک گیربکس 7 سرعته DSG (آپشنال برای مدل 1.5 لیتری) انجام می‌شود. طول این خودروی سدان 4541 میلی متر، عرض 1752 میلی متر، ارتفاع آن 1487 میلی متر و فاصله بین دو محور آن 2651 میلی متر است. فضای صندوق عقب این خودرو نیز 521 لیتر است.

نمای عقب اشکودا اسلاویا 2022

فضای داخلی و قابلیت‌ها

لیست ویژگی‌های این سدان کامپکت شامل سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، صفحه نمایش دیجیتال راننده 10 اینچی، شارژر بی‌سیم، روشنایی داخلی محیط، کنترل‌های تهویه مطبوع لمسی، سانروف و کروز کنترل است. ترمز ABS با EBD، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کنترل نگه داشتن در سربالایی، دوربین پارک عقب با سنسورها و نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند. ایمنی سرنشینان نیز توسط شش کیسه هوا تامین می‌شود.
فضای داخلی SLAVIA جدید بر اساس آخرین کانسپت طراحی مدل‌های اروپایی اشکودا است. دریچه‌های دایره‌‌ای هوا یکی از ویژگی‌های قابل توجه این مدل است. ویژگی‌های راحتی مانند صندلی‌های جلو تهویه‌دار با روکش چرمی برای مدل گران قیمت تر یعنی مدل Style در دسترس هستند.

نمای داخل اشکودا اسلاویا 2022

نحوه خرید خودروهای اشکودا 2022 از بورس کالا

برای خرید خودروهای اشکودا 2022 از بورس کالا، نخست لازم است در سامانه سجام اقدام به ثبت نام و احراز هویت نمایید. سپس در سامانه بورس کالا، کد آنلاین بورس کالا را دریافت کنید. در مرحله بعد در یکی از بانک‌های منتخب، حساب وکالتی افتتاح کنید. سپس مجددا از سامانه بورس کالا، حساب وکالتی خود را به کارگزاری منتخب معرفی کنید.
برای خرید خودروهای اشکودا 2022 از بورس کالا باید حداکثر تا یک روز پیش از عرضه خودرو در بورس کالا، معادل هزینه درصد پیش پرداخت خودروی مورد نظر، حساب وکالتی خود را شارژ کنید و سپس روز قبل از عرضه، درخواست خود را در سامانه بورس کالا ثبت نمایید. در مرحله آخر نیز نمایندگی مورد نظر جهت دریافت خودرو را انتخاب کنید.

مشاوره خرید خودروهای اشکودا 2022 وارداتی

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروهای اشکودا 2022 وارداتی در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو