جِی ام سی S350 با دیگنیتی ‏پرایم

 JMC S350 & DIGNITY PRIME

اگر شما هم قصد خرید خوردروی جدید و یا تعویض خودروی خود را دارید بهتر است کمی درباره انواع ماشین ها تحقیق کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

امروزه که حضور خودروهای چینی در کشور ما بسیار به چشم می آید چرا که خودروهای چینی علاوه بر ظاهر زیبا از قیمت مناسب و امکانات قابل قبول نیز برخوردار هستند. دوتا از خودروهای چینی که عملکرد فوق العاده ای دارند و امروزه اسم آن ها را زیاد میشنویم JMC S350 و دیگنیتی میباشد. در این مطلب به مقایسه JMC S350 با دیگنیتی  بپردازیم.

 

مشخصات فنی

دیگنیتی که با موتوری 1.5 لیتری به همراه گیربکس CVT پا به میدان گذاشته است قادر است قدرتی معادل 148 اسب بخار تولید کند و بیشترین گشتاوری که میتواند به آن دست پیدا کند برابر با 220 نیوتون بر متر است. لازم به ذکر است که این قدرت توسط فقط یک دیفرانسیل به چرخ ها انتقال میابد و سبب حرکت خودرو میشود و با استفاده از 4 سیلندر توربو شارژ توانسته است عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. ولی نسبت به قیمت، تعلیق اسپرت و تک دیفرانسیل بودن این مدل کمی غیر قابل قبول است. دیگنیتی خودرویی جذاب و مناسب است اگر چه توان فنی آن برای جوانان خیلی رضایت‌بخش نخواهد بود. همچنین بیان شده است که در هنگام رانندگی در پیچ ها، انتهای خودرو به سمت راست و یا چپ منحرف میشود.

در مقابل JMC S350 خودرویی پر قدرت که با موتوری 2 لیتری توربو قادر است 220 اسب بخار قدرت تولید کند و بیشترین میزان گشتاور این خودرو 325 نیوتون بر متر است، عملکرد موتور این خودرو هر متخصص را متوجه آمریکایی بودن خود میکند، قدرت تولیدی این خودرو به همراه گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به کمک دو دیفرانسیل به چرخ ها میرسد. این خودرو که در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی 8.9 لیتر بنزین مصرف میکند مخزن بنزینی 70 لیتری را دارا می باشد. S350 قادر است به سرعتی معادل 185 کیلومتر بر ساعت برسد همانند دیگنیتی در هر 13 ثانیه میتواند شتاب خود را از صفر به صد کیلومتر برساند.

مشخصات ابعاد

دیگنیتی که در گروه کراس اوور های کوپه قرار میگیرد، و جذاب به نظر میرسد؛ البته با توجه به طراحی که بی شباهت با مزدا CX-7 نیست. خطوط به کار رفته در بدنه ی این مدل به همراه شیب هدفمند سقف، زیبایی ظاهری این خودرو را چند برابر کرده است. چراغ های کشیده ی جلویی که به سمت گلگیرها کشیده شده است به همراه خطوط حجمی که بر روی درب ها استفاده شده اند، باعث شده است این خودرو ظاهری ساده و با وقار را داشته باشد. بخش عقبی با چراغ های کشیده ی بهم پیوسته همچون ابروهای قجری که بر روی صندوق عقب تعبیه شده است سبب شده است بخش عقبی کمی برجسته به نظر برسد.

در مقابل دیگنیتی خودرویی تازه نفس از دیار چین قرار دارد با نام JMC S350 شناخته میشود و طراحی آن بر اساس فورد اورست صورت گرفته است. در سپر این خودرو ورودی هوای بزرگی تعبیه شده است که به همراه جلو پنجره ی باریک و خطوط ضخیم حجمی، چهره ای پر ابهت را به خود گرفته است. JMC S350 با استفاده چراغ های کشیده به همراه کاپوت برجسته، حجیم به نظر میرسد و به خوبی چهره ای تهاجمی را در بخش جلوی به نمایش گذاشته است. در بدنه ی JMC S350 شما خطوط بسیاری خواهید دید که هدف طراحان از استفاده از این خطوط افزایش زیبایی این خودرو بوده است. در بخش عقبی شما با چراغ های بیضی شکلی رو به رو هستید هستید که اگر چه کمی باریک است اما زیبایی خاصی را به بخش عقبی بخشیده است.

امکانات رفاهی

هنگامی که پا به داخل کابین دیگنیتی میگذارید با فضایی اسپرت و مدرن رو به رو میشوید که استفاده از غربیلک فرمان D-CUT سبب شده است که حس خودرویی اسپرت بیشتر به سرنشین القا شود. نور پردازی های جذاب بخش داخلی به همراه صندلی های چرمی و نمایشگری که در بخش مرکزی داشبورد طراحی شده است، سبب شده است مدرن بودن این خودرو بیشتر به چشم بیاید. اگر چه در طراحی داخلی این خودرو از پلاستیک های براق استفاده شده است.

JMC S350 در بخش داخلی فضایی سنتی و نسبتا مدرنی را به نمایش گذاشته است. کیفیت مواد استفاده شده در این خودرو نیز همچون دیگینیتی مناسب به نظر می آید و استفاده از غربیلک فرمان منحصر به فرد به همراه پنل صوتی هشت ضلعی که نمایشگری را در خود جای داده است سبب شده است بخش داخلی این خودرو منحصر به فرد به نظر بیاید. استفاده از چرم در قسمت های بازویی درها و دیگر بخش های داخلی به همراه خطوط منحصر به فرد هماهنگی داخلی این خودرو را افزایش داده است. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های این مدل باعث شده که داخل کابین S350 با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین این مدل 7 نفره می باشد که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی  و یا آفرود بسیار کار آمد باشد.

دیگنیتی و JMC S350 دو خودروی مناسب برای خانواده میباشند که توانسته اند عملکردی مناسب و رانندگی لذت بخشی را برای راننده به ارمغان آورند. در مقایسه ی ما این دو خودرو عملکردی مشابه دارند با این تفاوت که در بسیاری از بخش ها JMC S350 توانسته است پیشتاز این نبرد باشد. میتوان گفت JMC S350 خودرویی است که جایگزین بسیار قدرتمندی برای دیگنیتی میباشد. شما چطور فکر میکنید؟

مشاوره خرید JMC S350

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ای ثبت نام جِی ام سی S350 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرمایید؛ و یا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مزایای خرید از اتوخسروانی

×
منو