جِی ام سی S350 با فیدلیتی پرایم

 

JMC S350 & FIDELITY PRIME

اگر شما هم قصد خرید خوردروی جدید و یا تعویض خودروی خود را دارید بهتر است کمی درباره انواع ماشین ها تحقیق کنید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

به تازگی خودروهای کراس اورر یا شاسی بلند توانسته اند جایگاه خوبی در کشور ما کسب کنند. دو مدل از خودروهایی که در گروه SUV قرار میگیرند فیدلیتی و JMC S350 میباشند که قصد داریم در این مطلب به مقایسه این دو خودروی فوق العاده بپردازیم.

مشخصات فنی

فیدلیتی که مجهز به موتوری  1.5 لیتری توربو قادر است 155 اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل 230 نیوتون بر متر تولید کند، نیروهای تولیدی این خودرو توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک از نوع دو کلاچه به چرخ های بخش جلویی منتقل میشود. این موتور توانسته است در هر آب و هوایی و با بنزین معمولی عملکرد خوبی را در کشور ما به نمایش بگذارد؛ البته لازم به ذکر است که خودروهایی که مجهز به موتور های توربو هستند نسبت به خودروهای مجهز به تنفس طبیعی پر استهلاک تر به نظر میرسند. فیدلیتی که مخزن بنزینی 55 لیتری دارد در بخش مصرف سوخت هم در رده ی مناسبی قرار دارد و به صورت ترکیبی در هرصد کیلومتر 7.6 لیتر بنزین مصرف میکند.

برخلاف فیدلیتی، JMC S350  مجهز به موتوری 2 لیتری است که همانند فیدلیتی توربو است اما ویژگی منحصر به فرد موتور این خودرو این است در واقع موتور فورد آمریکا میباشد. موتور این خودرو قادر است 202 اسب بخار قدرت و 325 نیوتون بر متر گشتاور تولید کند. برخلاف فیدلیتی، JMC S350 قدرت خود را توسط دو دیفرانسیل به کمک گیربکسی 6 سرعته خودکار به چرخ های جلو منتقل میکند. JMC S350 در سرعت نسبت به فیدلیتی پیشتاز است و قادر است به سرعتی برابر با 185 کیلومتر بر ساعت برسد.

لازم به ذکر است که JMC S350 اگر چه در بخش هایی با فیدلیتی متفاوت است اما شباهت های نیز به این مدل دارد و حتی در بعضی از بخش ها همچون حجم موتور و سرعت پیشتاز است و میتواند در رنج قیمتی خود جایگزین مناسبی برای فیدلیتی باشد.

مشخصات ابعاد

طراحی خارجی فیدلیتی تا حدی متناسب و هماهنگ به نظر میرسد، در این خودرو دیگر خبری از اغراق در طراحی و خطوط اضافه نیست و تمامی خطوطی که در بدنه ی این خودرو تعبیه شده است هدفمند به نظر میرسند. تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر خودرو می باشد. در بخش عقب هم با طراحی مشابه محصولات کره ای مواجه می شویم. در کل طراحی ظاهری فیدلیتی اسپرت و جوان پسند به نظر نمی رسد و بیشتر برای خانواده ها مناسب است.

در مقابل JMC S350 اگر چه همچون فیدلیتی خودرویی چینی است اما براساس طراحی فورد اورست ساخته شده است و تمام تلاش خود را کرده است که از دیگر برند ها کپی نکند، برخلاف فیدلیتی جلو پنجره ی استفاده شده در JMC S350  باریک است و در سپر این خودرو ورودی هوای بزرگ تعبیه شده است، قسمت سپر با خطوط ضخیم و حجمی تکمیل شده است و استفاده از چراغ های کشیده که همچون چشم هایی عصبانی به نظر میرسند چهره ی تهاجمی این خودرو را بیش از پیش نمایان کرده است.

امکانات رفاهی

بخش داخلی فیدلیتی نیز همانند بخش ظاهری این مدل کپی از خودروهای آلمانی است، طراحی تمام بخش های داخلی حتی استفاده از خطوط و حجم دهی های مختلف کاملاً هدفمند انجام شده اند. استفاده از کنسول مرکزی نیز به نحوی طراحی شده است که نسخه برداری از خودروهای آلمانی باشد. اگر چه در بخش داخلی این خودرو بیش از اندازه الگو برداری شده است اما چیزی از زیبایی این مدل را نمی کاهد. کیفیت مواد استفاده شده در داخل خودرو معمولی و در حد قابل قبول میباشد و استفاده ی مواد به  نحوی بوده است که فضای مدرنی را برای فیدلیتی به ارمغان آورد.

در مقابل  JMC S350 خودرویی که در بخش ظاهری کاملاً طرحی نو و تازه دارد در بخش داخلی این خودرو همه ی جزئیات مورد بررسی قرار گرفته اند و سبک داخلی خودرو تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است. طراحی پنل صوتی و غربیلک فرمان منحصر به فرد است و طراحی خاصی دارد و همین خاص بودن آن سبب شده است سبک جذاب و چشم نوازی داشته باشد. استفاده از چرم در قسمت های مختلف فضای داخلی این خودرو سبب شده است زیبایی داخلی این خودرو دو چندان شود. فضای جادار این خودرو که قادر است تا 7 سرنشین را در خود جای دهد و کیفیت مواد استفاده شده در این خودرو سبب شده است این خودرو به خودرویی محبوب تبدیل شود. میتوان گفت در رقابت بین فیدلیتی و JMC S350 برنده ای وجود ندارد چرا که علاوه بر شباهت آن ها بهم، هر دو خودرو از نقاط مثبت کافی نیز برخوردار هستند.

مشاوره خرید JMC S350

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ای ثبت نام جِی ام سی S350 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرمایید؛ و یا فرم زیر را تکمیل نمایید.

مزایای خرید از اتوخسروانی

×
منو