جدیدترین سانگ یانگ موسو 2022 فاش شد

جدیدترین سانگ یانگ موسو 2022-فاش شد

سانگ یانگ موسو ute یک بار دیگر در ماه‌های آینده به‌روزرسانی می‌شود و تغییرات بیرونی سال 2021 را با قدرت و گشتاور بیشتر، فناوری جدید، ایمنی فعال و خوشه ابزار دیجیتال تقویت می‌کند.

به دنبال جزئیات فاش شده که اواخر سال گذشته منتشر شد، مدل‌های به‌روز شده مدل 2022 موسو  و موسو XLV با جزئیات بیشتری در کره جنوبی – جایی که به رکستون اسپورت معروف است- رونمایی شد و تنها شش ماه پس از آخرین نسخه منتشر شد.

در حالی که به روز رسانی اواسط 2021 بر تغییرات بیرونی (از جمله ظاهر جدید جلویی) متمرکز بود، مدل 2022 از افزایش قدرت و گشتاور بهره می برد تا فاصله را با رهبران کلاس ute کاهش دهد؛ و مجموعه ای از فناوری های جدید داخلی و ایمنی را به دست آورد.

مشخصات فنی

زیر کاپوت نسخه ارتقا یافته موتور 2.2 لیتری توربو دیزل چهار سیلندر موسو قرار دارد که اکنون 149 کیلووات و گشتاور 441 نیوتن متر (در 2600 دور در دقیقه) را در مدل های اتوماتیک شش سرعته توسعه می دهد؛ از 133 کیلووات/ 420 نیوتن متر مدل های فعلی استرالیایی. و همتراز با خروجی 148 کیلووات/441 نیوتن متر رکستون SUV مربوطه (اگرچه این شاسی بلند با یک خودروی هشت سرعته جفت می شود.)

یک گیربکس شش سرعته دستی همچنان در خودرو موجود است، اگرچه گشتاور بر اساس مدل فعلی 133 کیلووات به 400 نیوتن متر محدود شده است. خریداران همچنان به انتخاب دو چرخ متحرک عقب یا چهار چرخ متحرک ادامه می‌دهند، دومی حالت‌های 2WD بالا، 4WD بالا و 4WD با برد پایین را ارائه می‌دهد.

جدیدترین سانگ یانگ موسو 2022-فاش شد

این موتور به روز شده که به فناوری استاپ استارت (در انواع اتوماتیک) مجهز شده است، اکنون با مقررات سخت گیرانه تری برای آلایندگی یورو 6d-2 سازگار است؛ اگرچه هنوز تایید نشده است که آیا به مایع اگزوز دیزل AdBlue نیاز است یا خیر.

هیچ تغییری در ابعاد و ظرفیت بار موسو برای سال 2022 در کره جنوبی وجود ندارد، جایی که ارقام ادعا شده به دنبال مدل های تحویلی استرالیا (790-1025 کیلوگرم) است. بسته دینامیک موجود در بازار خانگی موسو ارتفاع سواری ute را 10 میلی متر افزایش می دهد.

امکانات داخلی

امکانات جدید مدل سال 2022 فرمان برقی است که امکان گنجاندن سیستم های کمکی حفظ بین خطوط و سیستم های کمک محور و همچنین کنترل نوسان تریلر – جایگزین سیستم هیدرولیک فعلی موسو شده است.

مجموعه ایمنی فعال با مانیتورینگ نقاط کور ارتقا یافته و سیستم‌های کمکی ترافیک در عقب گسترش بیشتری یافته است، که اکنون طبق آخرین مدل‌های ایسوزو D-Max و مزدا BT می‌توانند قفل فرمان را برای جلوگیری از موانع، به جای شناسایی آن‌ها اعمال کنند.

هشدار توجه راننده، هشدار خروج ایمن (اطلاع دادن به سرنشینان از خودروهای روبرو هنگام خروج از وسیله نقلیه)، و هشدار فاصله ایمن (هشدار به راننده در صورت نزدیک شدن بیش از حد به خودروی جلویی) اضافه شده است، ترمز، نور بالا خودکار، هشدار برخورد از جلو، و هشدار خروج خودرو پیشرو.

 

برخلاف فورد رنجر، تویوتا هایلوکس، ایسوزو D-Max و سایر رقبای دو کابین، سانگ یانگ موسو همچنان فاقد کروز کنترل تطبیقی ​​است – علیرغم اضافه شدن سیستم هشدار فاصله ایمن، و گنجاندن  هر دو کروز کنترل دستی و عملکردهای ترمز اضطراری مستقل.

جدیدترین سانگ یانگ موسو 2022 فاش شد

در کره جنوبی یک سیستم جدید خودرو متصل به نام Infoconn موجود است که به مالکان این امکان را می‌دهد تا خودرو را از راه دور راه‌اندازی کنند، کابین را از قبل گرم یا خنک کنند و وضعیت خودرو را از طریق تلفن هوشمند خود نظارت کنند. در این مرحله مشخص نیست که آیا این سیستم راهی استرالیا خواهد شد یا خیر.

در داخل کابین به روز شده موسو ، اکنون یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی در انواع مختلف وجود دارد که جایگزین صفحه نمایش 7.0 اینچی در استرالیا می شود.

یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 9.2 اینچی (با Apple CarPlay و Android Auto) در مدل های فروخته شده در کره جنوبی در مرکز داشبورد قرار دارد. این صفحه نمایش از به روز شده ی مدل های قبلی در بازار داخلی موسو گرفته شده است، اما بزرگتر از صفحه نمایش 8.0 اینچی است که در حال حاضر در استرالیا ارائه می شود.

ویژگی‌های داخلی جدید شامل: 

  • سیستم تشخیص صدا
  • امکان مدیریت دستگاه‌های خانه هوشمند از روی صفحه نمایش سرگرمی
  • سیستم ناوبری ماهواره‌ای اصلاح‌شده
  • طراحی جدید کنسول بالای سر
  • چراغ‌های داخلی LED و آلارم کمربند ایمنی جلو

ویژگی‌های موجود در مدل‌های پرچمدار همچنان شامل روکش چرم ناپا، سانروف برقی، ورود بدون کلید(کی لس)، صندلی‌های دارای گرمکن و تهویه و دوربین 360 درجه (اکنون با نمای سه بعدی متحرک) است.

جدیدترین سانگ یانگ موسو 2022-فاش شد

رونمای در استرالیا

‏SsangYong Musso مدل 2022 قرار است در مارس 2022 در استرالیا به فروش برسد و قیمت و مشخصات محلی آن نزدیک به زمان عرضه مشخص می شود.

در کره جنوبی، سانگ یانگ موسو با نسخه اکسپدیشن ارائه می‌شود که جلوپنجره مشکی، نوار جلویی، کاپوت منحصربه‌فرد و لوازم سپر عقب، چرخ‌های 20 اینچی مشکی، یک پله عقب (برای ورود آسان به عقب) ارائه می‌شود. مشخص نیست که آیا این مدل به استرالیا راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو