سران دولت با چه مدل خودروهایی به نمایشگاه اکسپو رفتند؟

سران دولت با چه مدل خودروهایی به نمایشگاه اکسپو رفتند؟

پنجمین رویداد نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران که بیشتر با نام ایران اکسپو 2023 شناخته می‌شود، امسال با هدف ساده‌سازی صادرات از هفدهم تا بیستم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع و 15 سالن نمایشگاهی میزبان 750 شرکت داخلی و خارجی بود.

ایران اکسپو 2023 با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی در 12 گروه کالایی از جمله لوازم خانگی، صنایع دستی، خدمات فنی-مهندسی، پتروشیمی، دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، صنعت، خودرو، مواد غذایی، چرم، کشاورزی و… تمرکز دارد و در سالن اجلاس سران افتتاح شد. در این رویداد فرهنگی-اقتصادی بیش از هزار و دویست تاجر و مقاوم دولتی از شرق آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین، اوراسیا و… حضور داشتند.

در این نمایشگاه کشورهای خارجی، مقامات سیاسی دولت ها و فعالان سرشناس اقتصادی خارجی به دعوت دولت ایران به تهران آمده اند و فردا موتورز با محصولات سوبا M4 و FMC T5 یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان خودروهای تشریفات سران خارجی در این روزها شده است. فردا موتورز با ده سال سابقه در عرصه خودروسازی خصوصی، با محصولات سوبا M4 و کراس اوور T5 حمل‌ و‌ نقل و تشریفات رسمی سران و مهمانان سرشناس دولت را برعهده دارند.

علاوه بر محصولات فردا موتورز، برخی دیگر از سفرا و وزرای دیگر کشورها با خودروهای جنسیسG90، تویوتا لندکروزر اتاق 200 و 300، لکسوس LX570 ، مرسدس بنزهای کلاس S، کلاس E، ب ام و های سری 5، سری 7، X4 در ایران اکسپو تردد داشتند. این خودروها از طرف سفارتخانه در اختیار آن‌ها قرار گرفته شده بود.

سران دولت با چه مدل خودروهایی به نمایشگاه اکسپو رفتند؟

محصولات فردا موتوز در ایران اکسپو 2023

یکی از نکات حائز اهمیت در ایران اکسپو 2023 حضور چشمگیر فردا موتورز و تأمین خودروهای تشریفات بود. این شرکت خودروسازی با در نظر گرفتن نکات مهم برای انتخاب خودروهای تشریفاتی با دو خودرو M4 و T5 توانست در این رویداد بین‌المللی موفق عمل کند. خودرو لوکس سوبا M4 محصول چین و مونتاژ شده در کشور است که قابلیت‌های استاندارد حمل‌ و نقل تشریفاتی مانند سواری نرم، تنظیم برقی صندلی سرنشین در 4 جهت همراه با گرم‌کن، 6 ایربگ در 10 نقطه (جانبی و پرده‌ای)، کمربند ایمنی سه نقطه پیش‌کشنده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، شارژر وایرلس و… دارد. از این جهت انتخاب این خودرو از سمت فردا موتورز توانست یک تردد VIP را در اختیار مهمانان قرار دهد.

این در حالی است که انتخاب کراس اوور 5 نفره FMC T5، علاوه بر این‌ که فضای بیشتری برای تردد مهمانان ویژه دولتی داشت، راحتی و استاندارد ناوگان تشریفاتی را نیز فراهم کرد. این خودرو که دارای ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP است از امکانات رفاهی زیادی مانند سقف پارانوما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، صندلی با تنظیم 8 جهته برقی همراه با گرمکن و… برخوردار است که قطعاً یک سواری راحت از هتل تا نمایشگاه بین‌المللی را برای سرنشینان آن فراهم کرده است.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو