هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد!

هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد!

هیوندای سانتافه 2022 پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V 2022 هیبریدی را در یک مسابقه ی SUV دوستدار محیط زیست شکست داد!

آیا یک کراس اوور SUV جمع و جور می خواهید که بازدهی سطح بالایی را ارائه دهد؟ گزینه های مناسب هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی (PHEV) و هوندا CR-V هیبریدی هستند. در ادامه خواهیم دید که این دو چگونه در مسابقه ی SUV سازگار با محیط زیست در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. از بسیاری جهات، سانتافه ، هوندا را شکست می دهد.

برای مقایسه هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی 2022 با مدل هوندا CR-V هیبریدی 2022، چندین حوزه ی مختلف را ارزیابی کردیم که شامل عملکرد، کارایی، بکسل، قابلیت های آفرود، ایمنی، فضای مسافر و بار، ویژگی ها و فناوری های داخلی، پوشش گارانتی و قیمت است.

هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد!

از نظر پرفورمنس، هیوندای سانتافه PHEV 2022 دارای مزیت های بیشتری است. سیستم هیبریدی پلاگین آن در مجموع 260 اسب بخار قدرت تولید می کند. در مقایسه، سیستم هیبریدی در هوندا CR-V هیبریدی 2022 مجموعاً 212 اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین، برخلاف هوندا CR-V هیبریدی، سانتافه PHEV توانایی رانندگی با نیروی برقی را دارد و برد الکتریکی آن 31 مایل است.

در بخش راندمان، هوندا CR-V هیبریدی دارای مصرف سوخت 38 مایل بر گالن ترکیبی است. در مقایسه، سانتافه PHEV بازده سوخت 76MPGe در حالت فقط الکتریکی و 33mpg ترکیبی در حالت هیبریدی دارد.

سانتافه پلاگین هیبریدی در مقابل CR-V هیبریدی:

قابلیت های آفرود و بکسل

در حالی که هیچ یک از SUV های کراس اوور، قابلیت آفرود جدی ندارند، اما می توانند برای استفاده های سبک در خارج از جاده و هنگام مواجهه با شرایط جاده لغزنده خود را حفظ کنند. هوندا CR-V هیبریدی و سانتافه پلاگین هیبریدی سیستم چهار چرخ محرکی را ارائه می‌کنند که کشش را افزایش می‌دهد و فاصله 8.2 اینچی از سطح زمین دارند.

اگر نیاز به بکسل دارید، سانتافه PHEV انتخاب بهتری برای شماست و دارای حداکثر ظرفیت بکسل 2000 پوندی دارد.

هر دو خودرو بسیاری از ویژگی های ایمنی و کمک رانندگی را دارا میباشند. به عنوان مثال می توان به کمک ترمز، سیستم نظارت بر نقاط کور، کمک حفظ بین خطوط، هشدار خروج از خط و کنترل الکترونیکی پایداری اشاره کرد.

هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد!

فضای مسافر و بار

سانتافه PHEV فضای بیشتری را هم برای افراد و هم برای صندوق عقب فراهم می کند. مجموع حجم مسافر 111.5 فوت مکعب و حداکثر ظرفیت بارش 72.1 فوت مکعب است. در مقایسه، هوندا CR-V هیبریدی دارای حجم کل سرنشین 105.9 فوت مکعب و حداکثر ظرفیت بار 68.7 فوت مکعب میباشد.

هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد! هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد!

ویژگی ها و فناوری های داخلی

برای امکانات داخلی و فناوری‌ها، سانتافه پلاگین هیبریدی دارای مزیت های بیشتری است. برخلاف هوندا CR-V هیبریدی، سانتافه پلاگین هیبریدی صندلی های جلو دارای تهویه، صندلی های گرمکن عقب و سیستم ارتباطی بدون هندزفری را ارائه می دهد. هر دو شاسی بلند کراس اوور دارای سانروف/مونروف هستند. با این حال، برخلاف هوندا CR-V، می توانید سقف پانوراما برای سانتافه داشته باشید.

هیوندای سانتافه پلاگین هیبریدی، هوندا CR-V هیبریدی شکست داد!

پوشش گارانتی

اگر پوشش گارانتی عاملی حیاتی برای تصمیم خرید شما است، هیوندای سانتافه PHEV انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. سانتافه دارای پشتوانه گارانتی پایه 5 ساله/60000 مایلی و گارانتی پیشرانه 10 ساله/100000 مایلی است. در مقایسه، هوندا CR-V هیبریدی دارای ضمانت پایه 3 ساله/36000 مایلی و گارانتی پیشرانه 5 ساله/60000 مایلی است.

قیمت

کدام کراس اوور هیبریدی هزینه بیشتری دارد؛ سانتافه پلاگین هیبریدی 2022 یا CR-V هیبریدی 2022؟ قیمت اولیه سانتافه 2022، 39350 دلار MSRP برای مدل راحت SEL و 45360 دلار MSRP است. در مقایسه، قیمت اولیه هوندا CR-V هیبریدی 2022، 30960 دلار MSRP برای مدل EX، 34200 دلار MSRP برای مدل EX-L و 36750 دلار MSRP برای مدل Touring است.

کدام کراس اوور هیبریدی SUV بهتر است؟

در مقایسه هیوندای سانتافه PHEV 2022 با هوندا CR-V هیبریدی 2022 مشاهده می کنید، سانتافه PHEV 2022 از هر جهت هوندا CR-V هیبریدی را شکست می دهد. این شامل عملکرد، توانایی رانندگی فقط با نیروی برق، راندمان، یدک‌کشی، ایمنی، فضای مسافر و بار، ویژگی‌ها و فناوری‌های داخلی، و پوشش گارانتی است. برای CR-V هیبریدی 2022، تنها مزیتی که دارد قیمت پایین تر آن است.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو