مرسدس بنز ای کلاس 2019، قدرتمند تر از پیش ظاهر شد

بنز کلاس ای 2019

خودروهای سدان کمپانی مرسدس بنز در  ۳ دسته  آشنای سی کلاس(C-class)، ای کلاس (E-class) و اس کلاس (S-class) عرضه می‌شوند.

در این بین بنز ای کلاس (E-class) نه به اندازه خودروهای اس کلاس خاص و گران قیمت هستند و نه مانند خودروهای سی کلاس ارزان قیمت و اقتصادی و یک سدان میان سایز محسوب می شوند.

حال نسل جدید بنز ای کلاس کروک برای سال آینده این کمپانی عرضه شده و به زودی برای خرید در دسترس خواهد بود.

در طراحی خودرو شاهد تغییرات زیادی نیستیم و فقط با بعضی فیس لیفت های جزئی خودرو دچار تغییر بسیار کمی در ظاهر شده است اما با توجه به تغییر اساسی در موتور خودرو می توان از تغییر ظاهر ناچیز چشم پوشی نمود.

benz e-class 2019

جذابیت های بنز ای کلاس 2019

جذاب ترین نکته مدل جدید E-class حضور mercedes benz E53 با موتور ۶ سیلندر توربو است که بسیار این خودرو را قدرتمند و خاص نموده است.

 از لحاظ امکانات رفاهی و خاص بودن نیز کمپانی بنز برای ای کلاس از هیچ چیز دریغ نکرده است و هر آنچه که می توانست این خودرو را لوکس تر و خاص تر نماید در این خودرو قرار داده است. از جمله این موارد می‌توان به حضور موتور برقی ۴۸ ولت به صورت هیبرید در کنار موتور قدرتمند شش سیلندر اصلی و همچنین استفاده از سیستم های رفاهی مانند نورپردازی و سیستم های ماساژور و … در خودرو اشاره نمود.

این خودرو چهار نفره طراحی شده است اما اتاق چندان بزرگی ندارد به همین دلیل نفرات عقب چندان جای راحت و بزرگی ندارند و اگر افراد قد بلند باشند به سادگی در خودرو جای نخواهند گرفت.

در این خودرو خبری از تکانها و لرزش ها و سر و صدا نیست. سیستمهای استفاده شده توسط کمپانی مرسدس بنز بر روی سیستم تعلیق این خودرو موجب گردیده که با خودرویی کاملا نرم و در معنای کلمه لوکس روبه‌رو باشیم و حتی زمانی که سقف خودرو باز است سروصدای زیادی از اطراف وارد محیط خودرو نمی‌شود و این یعنی با خودرویی کاملا آیرودینامیک رو به رو هستیم.

benz e-class

قیمت و عرضه بنز ای کلاس 2019

این خودرو در مدل پایه با قیمت 81350 دلار عرضه خواهد شد و با توجه به آپشن هایی مانند طراحی فیبر کربنی، چرم قرمز و مشکی داخل خودرو، سیستم کمکی راننده، ماساژور های صندلی های جلو، سیستم کمکی پارک، سیستم پرفورمنس amg، خنک کننده های ترمز، رینگ های ۲۰ اینچی، درب های آرام بسته شونده و مکنده و برخی امکانات دیگر موجب می گردد که قیمت خودرو تا ۱۰۰ هزار دلار نیز افزایش یابد.

بنز ای کلاس 2019 از هفته ی آینده برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

داخل بنز e-class

مشخصات فنی

قلب تپنده ی بنز ای کلاس کروک 2019  یک موتور ۳ لیتری توربو شارژ 6 سیلندر و یک موتور الکتریکی به صورت همزمان هستند که موجب شده خودرو توان بسیار زیادی داشته باشد. این توان 429 اسب بخاری از طریق یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به چهار چرخ خودرو انتقال می یابد و این خودرو می تواند در 4.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

بنز ای کلاس 2019

بنز کلاس ای

برای آگاهی از اخبار روز خودرو با اتوخسروانی همراه باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو