فولکس واگن آپ، ازران قیمت جذاب

فولکس واگن آپ

فولکس واگن آپ جی تی آی Up GTi کوچکترین عضو از هاچبک های تند و تیز این کمپانی آلمانی محسوب می شود.

فولکس واگن آپ یک خودروی بسیار جمع و جور و کم قیمت است و مناسب جوانانی که هم پول چندانی برای خرید خودرو ندارند و هم خودرویی به نسبت تند و تیز می خواهند. در این دسته خودروهایی مانند فیات 500 و فورد فوکوس نیز جای میگیرند که از رقبای اصلی این خودرو هستند.

موتور یک لیتری سه سیلندر این خودرو می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت تولید نماید که با توجه به وزن کم و سایز کوچک خودرو، همین موتور کوچک نیز می تواند این خودرو را در ارز 8.8 ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

فولکس واگن آپ

مدل پایه این خودرو فاقد امکانات خاصی است. اما امکاناتی از جمله کروز کنترل، سنسور پارک، سیستم صوتی beats، سیستم ترمز اضطراری و دیگر امکانات از جمله آپشن های انتخابی برای اضافه کردن به این خودرو هستند که در مجموع با تمامی این آپشن ها قیمت 16300 یورویی برای این خودرو در نظر گرفته شده است که به نسبت خودرویی مانند فورد فیستا سه هزار یورو گران تر است. البته ناگفته نماند که قیمت مدل معمولی فولکس واگن آپ حدود 11 هزار یورو است. اما در این مدل به دلیل استفاده از موتور قویتر و گیربکس بهتر قیمت افزایش یافته است.

در داخل خودرو استفاده از طراحی بسیار ساده، نمایشگر کوچک در وسط خودرو برای نمایش اطلاعات ضروری و استفاده از ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی، داخل خودرو را بسیار ساده و جذاب کرده است. در زیر نمایشگر جایی برای قرار گرفتن تلفن همراه و یک جا لیوانی در کنار ورودی های کابل Aux و usb و استفاده از گیربکس دستی طراحی داخلی خودرو را ساده تر نموده است.

فولکس واگن آپبا توجه به اینکه خودرو از نمایشگر برخوردار نیست کمپانی فولکس واگن نرم افزاری تهیه نموده که از آن طریق تلفن همراه شما با بلوتوث و نرم افزار مخصوص می تواند به سیستم ناوبری خودرو متصل شده و از امکاناتی از جمله کنترل سیستم موسیقی، سیستم ناوبری خودرو ، نمایش سرعت، نمایش مصرف بنزین و دیگر اطلاعات دسترسی داشته باشید.

فولکس واگن آپ

خودرو با توجه به کوچکی از فضای قابل قبول و مناسبی برخوردار است و درون آن احساس یک خودروی ارزان قیمت را نخواهید داشت موتور و گیربکس خودرو بسیار کافی و مناسب به نظر می رسد. با توجه به جی‌تی‌آی بودن خودرو انتظار دیگری هم از این خودر نمیرفت و توان موتوری این خودرو کاملا شما را راضی خواهد کرد.

مصرف میانگین بنزین خودرو حدود 4.5 لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و آلودگی co۲ خودرو بسیار عدد پایینی دارد و خودرویی بسیار دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

فولکس واگن آپ

در مجموعه اتو خسروانی مدل های متفاوت فولکس واگن را مشاهده نمایید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو