قیمت اکسنت 2023

ما قصد داریم تا در رابطه با خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. این خودرو توانسته است در سطح دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد. افراد زیادی به دلیل وجود امکانات و مزایای این اتومبیل تمایل دارند آن را خریداری کنند.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

مطمئن باشید در صورت رانندگی با خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ می توانید رانندگی بسیار با کیفیت را تجربه کنید و رد خاطره این رانندگی تا سالیان سال در ذهنتان حک نمایید. اتومبیل هیوندای اکسنت از محصولات بسیار عالی شرکت هیوندا می باشد. شرکت هیوندا جزو شرکت های بسیار معتبر در زمینه تولید و عرضه اتومبیل در سطح دنیا است. افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می کنند همواره از کیفیت محصولات آن رضایت دارند. این اتومبیل در ۶ رنگ به بازار عرضه شده است. شما بنا به سلیقه و نیاز خود می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، نوک مدادی، قرمز و سرمه ای جزو رنگ هایی می باشند که به بازار عرضه شدند. افراد با توجه به سلیقه خود می توانند خودرو خود را از بین ۶ رنگ انجام دهند‌. حال تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا از یک سری امکانات خاص و بینظیر این اتومبیل با کیفیت صحبت نماییم.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ در 3 تریم مختلف تولید و عرضه می شود.

تریم SE

یا تریم پایه با ویژگی های چون:

  • مصرف ترکیبی بنزین 36MPG، (33 شهری/41 بزرگراه)
  • موتور 4 سیلندر (Smartstream) 1.6 لیتری 120 اسب بخار
  • صفحه نمایش لمسی رنگی 5 اینچی
  • دوربین دید عقب (RVM)
  • سیستم تلفن هندزفری-بلوتوث
  • پشتی صندلی عقب تاشو 60/40
  • قیمت 16,645$

تریم SEL

یا تریم متعادل با بسیاری از ویژگی های ضروری همچون:

  • مصرف ترکیبی بنزین 36MPG، (33 شهری/41 بزرگراه)
  • موتور 4 سیلندر (Smartstream) 1.6 لیتری 120 اسب بخار
  • صفحه نمایش لمسی رنگی 7 اینچی
  • مجهز به Apple Carplay یا Android Auto
  • دو پورت شارژ USB
  • رینگ های آلیاژی 15 اینچی
  • قیمت 17,900$

تریم Limited

یا تریم ممتاز با ویژگی های خاص مانند:

  • مصرف ترکیبی بنزین 36MPG (33 شهری/41 بزرگراه)
  • موتور 4 سیلندر (Smartstream) 1.6 لیتری 120 اسب بخار
  • باز کردن صندوق عقب هوشمند بدون دست
  • سیستم کمکی جلوگیری از برخورد از جلو (FCA)
  • رینگ های آلیاژی 17 اینچی
  • گرمکن صندلی های جلو
  • قیمت 19,600$

امکانات بی نظیر هیوندای اکسنت 2022

اگر شما خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ دارید باید بسیار خوشحال باشید. زیرا این وسیله دارای مزایا و آپشن های بسیار زیادی می باشد. افرادی که به دنبال خرید اتومبیل هستند همواره امکانات و آپشن های آن برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. این امکانات سب می شوند که یک خودرو از لحاظ  کیفیت بسیار در سطح بالایی قرار بگیرد و افراد زیادی تمایل داشته باشند که از آن استفاده کنند. خودرو اکسنت از آن دست خودروهایی می باشد که طرفداران زیادی دارد. پس اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات مفیدی به دست آورید بهتر است تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.

این خودرو دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. به عنوان مثال افراد اگر در مدت سه سال از این خودرو استفاده کنند و یا ۳۶ هزار کیلومتر مسافت با آن طی کنند، می‌ توانند از خدماتی مانند تعمیر و نگهداری رایگان هیوندایی بهره‌مند شوند.

یکی دیگر از امکانات عالی این خودرو اتصال انواع گوشی موبایل به صفحه آن می باشد. اگر شما دارای گوشی هوشمند از نوع ios و اندروید هستید می توانید به راحتی به صفحه نمایش این وسیله نقلیه مجهز وصل شوید.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

شما می توانید گوشی اپل خود را به Apple Carplay وصل نمایید و تمام اطلاعات و سرگرمی های داخل گوشی خود را بر روی صفحه لمسی اکسنت مشاهده نمایید. به این صورت از طریق صفحه لمسی این وسیله نقلیه می توانید به تمام برنامه های تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال می توانید با استفاده از این صفحه نمایشگر نقشه خوان گوشی خود را واضح تر و بهتر مشاهده نمایید.

همچنین اگر دارای گوشی اندروید هستید می توانید Android Auto را فعال کنید و اطلاعات گوشی خود را بر روی صفحه نمایش اتومبیل تان مشاهده نمایید. این امکانات می تواند این اتومبیل را به وسیله ای خاص و بسیار کاربردی تبدیل کند.

مزیتی عالی به نام مانیتور

مانیتور موجود در خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ جزو یکی از امکانات عالی و کاربردی موجود می باشد. شما با وجود این مانیتور می توانید بسیاری از نیاز های خود را برطرف نمایید. این مانیتور به شما کمک می کند تا همه چیز را زیر نظر داشته باشید. با استفاده از این وسیله می توانید خطر های غیر منتظره را پیش بینی کرده و بسیار ایمن تر عمل کنید.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

در اکسنت 2022 شما می توانید قسمت پشت ماشین را به راحتی مشاهده نمایید. این ویژگی سبب می شود که در هنگام دنده عقب رفتن شما به عابر و یا جسمی برخورد نکنید. با مشاهده اطراف درون مانیتور می توانید رانندگی مطمئن و ایمن داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌ های این ماشین می‌ توان به سبک طراحی آن اشاره کرد. شما می توانید در تمام جزئیات این مدل مدرن بودن و زیبایی را مشاهده نمایید. می توان گفت زیبایی در هنگام خرید حرف اول را می زند. شما در نگاه اول جذب ظاهر مدرن و شیک این اتومبیل خواهید شد. در اکسنت 2022 امکاناتی که شما به آن نیاز دارید؛ فراهم شده است. این امکانات شامل یک صفحه نمایش لمسی رنگی و بزرگ و یا فناوری های عالی برای همگام سازی تلفن همراه خود با این صفحه نمایش می باشد.

شما با استفاده از این فناوری ها می‌ توانید به راحتی اتومبیل خود را کاربردی کرده و بسیاری از نیاز های خود را برطرف نمایید. وجود ابن فناوری یکی از ویژگی‌ های بسیار عالی می باشد که نمی‌ توان آن را نادیده گرفت. این امکاناتی که در این اتومبیل وجود دارد سبب شده است که افراد با هر بار رانندگی تجربه ای لذت بخش و تکرار نشدنی را احساس نمایند. مطمئن باشید رانندگی با خودرو هیوندای اکسنت 2022 یک تجربه خاص و بسیار بی نظیر است که تا مدت های طولانی در خاطر افراد باقی می‌ ماند.

دیگر امکانات هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

یک ویژگی بی نظیر که هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ در اختیار شما قرار داده است این موضوع می باشد که اگر افراد دست پر هستند با نزدیک شدن به صندوق عقب، صندق به طور خودکار برای آن ها باز می شود. این ویژگی می تواند موجبات آسایش و راحتی افراد را فراهم کند. باز شدن درب صندوق عقب این خودرو به صورت هوشمند یک اتفاق منحصر به فرد در طراحی این خودرو است. همین امکانات سبب شده اند که این اتومبیل به عنوان یکی از جذاب ترین و خاص ترین اتومبیل ها در سطح دنیا شناخته شود.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که سبب شده اند این خودرو نسبت به اتومبیل های دیگر بسیار پر طرفدار و پر متقاضی باشد. طرفداران این خودرو در سطح دنیا کم نیستند و افراد زیادی از هر قشری خواهان خرید این مدل می باشند. شما با خرید این اتومبیل می توانید آرامش و راحتی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید‌. با یک بار رانندگی کردن با خودرو اکسنت می توانید حس راحتی و آرامش را تجربه نمایید.

گرمکن صندلی امکانی بینظیر

یکی دیگر از امکانات عالی این خودرو وجود گرمکن های صندلی می باشد. گرمکن های صندلی جلو در فضای سرد زمستان می تواند راحتی و حس لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما با این امکان می‌ توانید لحظاتی پر از آرامش را در این ماشین سپری نمایید.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

یک امکان دیگری که این خودرو به صاحب خود می دهد روشن شدن آن بدون هیچ گونه کلیدی می باشد. شما دیگر نیازی به ورود کلید ندارید. زیرا با فشار دادن دکمه مخصوص می توانید ماشین را روشن کرده و رانندگی خود را شروع نمایید. این ویژگی سبب شده است که شما دیگر نیازی به سوئیچ نداشته باشید. تنها با یک فشار می توانید اتومبیل خود را به راحتی روشن کرده و رانندگی بی نظیر را تجربه نمایید.

جمع بندی

در مطالب بالا سعی کردیم تا در رابطه با خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. شما با وجود این ویژگی و مزایا می‌ توانید انتخابی درست و آگاهانه داشته باشید. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در سطح دنیا از مزایا و کاربرد های این اتومبیل آگاهی نداشته باشد.

شرکت هیوندا با تولید اتومبیل هیوندای اکسنت۲۰۲۲ توانسته است یک گام بسیار بزرگ بردارد. همچنین این شرکت توانسته است در این اتومبیل امکانات بسیار منحصر به فردی را قرار دهد. در قبال امکاناتی که این خودرو به صاحب خود می دهد هزینه آن بسیار منطقی و معقول می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم مانیتور لمسی توانسته است نیاز بسیاری از افراد را برطرف نماید‌. همچنین سیستم بلوتوث درون این اتومبیل به راحتی به انواع گوشی ها متصل می گردد و افراد می‌ توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی گوشی موبایل خود را به مانیتور لمسی این اتومبیل وصل کنند.

بررسی خودرو هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

اگر هنوز موفق به خرید این اتومبیل نشدید برای خرید آن اقدام نمایید. زیرا این خودرو با ویژگی ها و امکاناتی که دارد یک انتخاب بسیار عالی و هوشمندانه برای افراد می باشد. امید است با این مطالب توانسته باشید با چند ویژگی خاص این اتومبیل آشنا شوید.

مشاوره خرید هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی هیوندا اکسنت ۲۰۲۲ در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو