معرفی وی جی وی U75 پلاس

وی جی وی U75 پلاس، خودروی شاسی بلند چینی که قرار است در آینده ای نزدیک از شرکت خودروسازی سایپا وارد بازار شود. این خودروی خانوادگی نسبت به مدل قبلی خود، یعنی U70 مدل 2019، قدرت بیشتری داشته و ظاهر آن هم کمی اسپرت تر به نظر می رسد. قرار است این خودرو با یک موتور 2 لیتری توربو شارژ وارد بازار شود به همین دلیل هم انتظار داریم سرعت فوق العاده خوبی از این شاسی بلند اسپرت ببینیم.

شرکت سایپا اعلام کرده که خودروی VGV U75 Plus قدرتی نزدیک به 224 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتون متر خواهد داشت. این قدرت نسبت به سایر رقیبان، فوق العاده است؛ و میتوان گفت رانندگی در مناطق مختلف را لذت بخش خواهد کرد. همچنین سایپا در نظر دارد که با عرضه خودروی وی جی وی U75 پلاس، آن را جایگزین برلیانس نماید.

VGV یکی از مهم ترین زیرمجموعه های برند سینوتراک (SINOTRUK) است که قبل از این مدل نیز خودروهای دیگری را وارد ایران کرده بود. کمپانی سینوتراک ساخت خودروهای سواری را مدت زیادی نیست که شروع کرده است ولی با این حال توانسته است محصولات رقابتی فوق العاده خوبی را تولید و عرضه کند.

خیلی از کراس اوور های این برند چینی، در بازار ایران نیز وجود دارند که وی جی وی U75 یکی از آن هاست. به نظر می رسد که این خودروها از نظر فناوری و تکنولوژی، تعریف چندانی در صنعت چین ندارند. با این حال، این کراس اوور همچنان می تواند با خیلی از خودروهای شاسی بلند دیگر بازار ایران به رقابت بپردازد.

نمای جلوی وی جی وی U75 پلاس

قیمت و شرایط خرید وی جی وی U75 پلاس از بورس کالا

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، به طور کلی خودروهای وی جی وی می توانند محصولات قابل قبول و با کیفیتی در بازار ایران باشند. به همین دلیل هم می توان انتظار داشت که U75 پلاس با استقبال خوبی از مردم روبرو شود.

این خودروی وارداتی شرکت سایپا قرار است به زودی از طریق بورس کالا، در اختیار مردم قرار بگیرد. این شرکت در نظر دارد که خودروی مذکور را از طریق مونتاژ در بازار ایران عرضه کند. این خودرو که قرار است به همراه زوتی T300 از طریق بورس کالا عرضه شود، جدیدترین پروژه فروش خودروهای مونتاژی سایپا خواهد بود.

تنها کسانی می توانند برای خرید وی جی وی U75 پلاس از طریق بورس کالا اقدام کنند که از سال 1398 به بعد، خودرویی به نام آن ها نشده باشد. این مسئله می تواند خرید این خودروی کراس اوور چینی را کمی با مشکل و محدودیت مواجه کند. قیمت این خودرو به مدل های انتخابی کاربران بین 5 تا 7 نفره بستگی دارد.

قیمت 5 نفره وی جی وی U75 در بازار چین به اندازه 137900 یوان و 7 نفره آن هم تا 145900 یوان است. پس می توان گفت که قیمت وی جی وی U75 پلاس در نسخه های 5 و 7 نفره، به ترتیب 21600 و 22900 دلار خواهد بود؛ بنابراین، می توان انتظار داشت که این خودرو در بازار ایران با دلار 42 هزار تومان، بیشتر از 900 میلیون تومان به فروش برسد. اما در بورس کالا با چه قیمت قطعی اعلام شود و با چه قیمت نجومی دیگری به فروش برسد مشخص نیست.

نمای عقب وی جی وی U75 پلاس

مشخصات فنی وی جی وی U75 پلاس

برخلاف مدل قبلی VGV یعنی U70، مدل U75پلاس یکی از پرچمداران این برند چینی شناخته می شود که به موتور 2 لیتری TGDI مجهز شده است. این خودرو توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT حرکت می کند. نهایت قدرت این کراس اوور، 224 اسب بخار و نهایت گشتاور آن هم 385 نیوتن بر متر است. همچنینU75 پلاس از سامانه چهار چرخ محرک پشتیبانی نمی کند.

با توجه به این ویژگی های فنی، می توان با اطمینان گفت که مشخصات فنی وی جی وی U75 پلاس نسبت به مدل قبلی خود، بسیار بهتر و پیشرفته تر است. در نتیجه، یکی از مهم ترین رقبای این خودروی کراس اوور، می تواند فونیکس تیگو 8 کلاسیک باشد.

موتور وی جی وی U75 پلاس

مشخصات ظاهری وی جی وی U75

این خودرو ظاهری جسورانه و جذاب دارد که به خاطر داشتن شاسی های بلند، انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند به آفرود بروند و یا به به مناطق طبیعی سفر کنند. از نظر ابعاد و اندازه، VGV U75 Plus تا حد زیادی شبیه به کیا سورنتو و هیوندای سانتافه است. ابعاد بدنه این خودرو 1.691×1.870×4.825 متر و فاصله بین محورهای آن هم 2.8 متر در نظر گرفته شده است.

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که میان وی جی وی U75 و مدل قبلی دیده می شود، سپر های جدید آن و نصب زیر سپری است. همچنین اندازه پنجره جلو نسبت به مدل قبلی، بزرگ تر شده و همچنین ستون های انتهایی این کراس اوور با رنگ مشکی زیبایی تزئین شده اند.

به طور کلی، این خودرو ظاهری نسبتاً خشن دارد که به جذابیت آن افزوده است. زیر سپری این خودرو دارای طرح های مشکی و قرمز بود که تا حد زیادی آن را نسبت به مدل قبلی، یعنی وی جی وی U70 متمایز می کند.

طراحی داخلی VGV U75 Plus

وی جی وی U75 پلاس از نظر ظاهری، شباهت بسیار زیادی به مدل قبلی خود دارد. به بیان دیگر، می توان گفت که این خودرو تکامل یافته مدل قبلی خود است. در بخش داخلی این کراس اوور جذاب، با پوشش دو رنگ چرمی مواجه هستیم که احساس خیلی خوبی به شما منتقل خواهد کرد. یک نمایشگر 10.25 اینچی پشت آمپر قرار دارد که به همراه نمایشگر لمسی 10.1 اینچی آن، یک محصول کاملاً مدرن را برای شما به وجود می آورد. همچنین یک کنترل از راه دور حساس به لمس برای کنترل آب و هوا تک منطقه نیز در زیر نمایشگر لمسی تعبیه شده است. همانطور که گفتیم این مدل شامل نسخه هایی با دو و سه ردیف صندلی برای پنج، شش یا هفت صندلی طراحی و عرضه شده است. حداکثر حجم صندوق عقب با تا شدن ردیف های عقب 1800 لیتر است.

داشبورد وی جی وی U75 پلاس

کلید دوار تعویض دنده هم در پایین نمایشگر لمسی این خودرو قرار گرفته است. مانند سایر خودروها، لوگوی برند VGV را هم می توانید وسط فرمان مشاهده کنید. به طور کلی، وی جی وی U75 طراحی خیلی خوبی دارد و اگر به خودرو های مدرن و به روز علاقه دارید، مطمئناً با سلیقه شما جور در می آید. از دیگر تجهیزات اولیه این مدل می توان به سقف پانوراما، صندلی های برقی جلو، ناوبر، چراغ های جلو LED و موارد دیگر اشاره کرد. صندلی های این خودرو که از چرم هستند، با کیفیت فوق العاده بالایی ارائه شده اند و طرح آن ها می تواند توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند.

تمام آپشن های به کار رفته در این خودروی چینی، برای راحتی راننده و مسافران آن هستند و می توانند جذابیت چشمگیری به طراحی داخلی آن بدهند. هنگامی که درون این خودرو می نشینید، علاوه بر راحتی، می توانید یک فضای کاملاً مدرن مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کراس آور فوق العاده چینی و قیمت آن، می توانید در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

 

مشاوره خرید خودروی وی جی وی U75 پلاس

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروی VGV U75 Plus در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو