میتسوبیشی 2022

خودروهای وارداتی بخش مهمی از بازار خودروی ایران را شامل می‌شوند و خودروهای میتسوبیشی از محبوب‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران هستند. خودروهای میتسوبیشی توسط شرکت آرین موتور پویا (نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران) به کشور وارد می‌شوند و وزارت صمت، مجوز واردات خودروهای خارجی را برای این شرکت صادر کرده است. 4 مدل از خودروهای میتسوبیشی در سال 2022 در لیست واردات خودرو توسط آرین موتور پویا دیده می‌شوند که از مدرن‌ترین خودروهای این شرکت هستند. اگر به دنبال لیست خودرو میتسوبیشی هستید و می‌خواهید با خودروهای میتسوبیشی 2022 وارداتی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

روش خرید خوردوهای میتسوبیشی 2022 از بورس کالا

امکان خرید خودرو از بورس کالا از مردادماه سال 1401 فراهم شده است. مزیت خرید خودرو از بورس کالا، قیمت مناسب تر نسبت به بازار آزاد است. برای خرید خرید خوردوهای میتسوبیشی 2022 از بورس کالا، نخست به یک کد بورسی نیاز دارید. البته داشتن کد بورسی برای این کار کافی نیست و به کد معاملاتی بازار فیزیکی بورس کالا نیز احتیاج خواهید داشت.

اگر قصد خرید خودرو از طریق بورس کالا را داشته باشید، باید قیمت پیشنهادی خود را با توجه به قیمت پایه ارائه شده از سوی خودروساز یا وارد کننده و هزینه‌های جانبی اعلام کنید.

برای این امر ابتدا باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از آن، باید در یک کارگزاری ثبت نام کنید تا بتوانید راحت تر به معامله در بازار بورس بپردازید.

در مرحله بعد باید یک حساب وکالتی افتتاح کنید. با استفاده از حساب وکالتی می‌توانید وجوه پیش‌پرداختی خود را نزد یکی از بانک‌های منتخب واریز کنید. سپس باید کد کد سجام و کد آنلاین مخصوص بورس کالا را نیز دریافت کنید و حساب وکالتی خود را در سامانه خرید آنلاین بورس کالا وارد کنید.

دو روز کاری بعد از ثبت نام، امکان خرید از سامانه بورس کالا برای شما فراهم می‌شود. پس از اعلام عرضه خودروهای میتسوبیشی 2022 در بورس کالا، باید تا روز قبل از عرضه، معادل قیمت پیشنهادی خود حساب وکالتی را شارژ کنید. سپس در روز عرضه شدن خودرو وارد سامانه آنلاین بورس کالا شوید و درخواست خرید خود را ثبت کنید. این درخواست توسط کارگزاری پیگیری می‌شود. در مرحله آخر خریدار باید در سامانه آنلاین بورس کالا نمایندگی موردنظر را جهت تحویل خودرو انتخاب نماید.

تلگرام اتوخسروانی

خودروهای میتسوبیشی 2022 وارداتی

خودروهای خودروهای میتسوبیشی 2022 که به بازار ایران وارد شده‌اند، مدل‌های مختلفی را شامل می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها میتسوبیشی میراژ (آتراژ) هاچ بک، میتسوبیشی ASX، میتسوبیشی اکلیپس کراس و میتسوبیشی اکسپندر هستند. در ادامه هر کدام از این خودروها را از جنبه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

میتسوبیشی میراژ (آتراژ) هاچ بک 2022

میراژ (Mirage) یا آتراژ (Attrage) هاچ بک یکی از مدل‌های اقتصادی بازار به ویژه در شرق آسیا به شمار می‌رود. با توجه به رده قیمتی اقتصادی، امکان واردات این خودرو به کشور فراهم شده است. با توجه قیمت مقرون به صرفه این خودرو، طبیعی است که امکانات و قابلیت‌های آن در حد خودروهای رده متوسط و رده بالای بازار جهانی نباشد. میراژ 2022 در دسته خودروی‌های کلاس B اقتصادی قرار می‌گیرد و در بازار جهانی با قیمت پایه 15 هزار دلار عرضه می‌شود. همچنین در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس، قیمت این خودرو در حدود 37 هزار درهم امارات است.

نمای جلوی میتسوبیشی میراژ هاچ بک 2022

طراحی میراژ

طراحی فضای داخلی این خودرو جذاب و چشم نواز است و به طور عمده از پلاستیک سخت و فشرده برای ساخت فضای داخلی خودرو استفاده شده است. فضای مناسبی جهت قرارگرفتن پاها در بخش جلو تعبیه شده است، البته در بخش عقب، این فضا کمتر است. ظرفیت صندوق عقب میتسوبیشی میراژ (آتراژ) هاچ بک 17 فوت مکعب است که فضای مناسبی را جهت قرار دادن وسایل برای شما فراهم می‌سازد. با جمع کردن صندلی‌های عقب، این فضا به 47 فوت مکعب افزایش می‌یابد. طول میتسوبیشی میراژ (آتراژ) هاچ بک 384 سانتی‌متر و وزن آن در حدود 925 تا 1000 کیلوگرم است.

میتسوبیشی میراژ هاچ بک 2022

مشخصات فنی میراژ

این خودرو از یک موتور 3 سیلندری با قدرت 78 اسب بخار به عنوان پیشرانه برخوردار است که ظرفیت 1.2 لیتری دارد. تولید گشتاور 74 پوند فوت از ویژگی‌های این موتور اقتصادی است که شتاب صفر تا صد 10.6 ثانیه را برای این خودرو فراهم می‌کند. این خودرو محور جلو است و در برخی از مدل‌ها از دنده دستی 5 سرعته و در مدل‌های دیگر از گیربکس CVT برخوردار است.

برای روشن کردن این خودرو نیازی به سوئیچ نیست و خودرو با دکمه روشن می‌شود. سیستم صوتی میتسوبیشی میراژ (آتراژ) هاچ بک مجهز به 4 اسپیکر است و دوربین دنده عقب، ترمز اضطراری و رادار بین خطوط نیز در آن تعبیه شده است. میتسوبیشی میراژ (آتراژ) هاچ بک به یک نمایشگر لمسی 7 اینچی نیز مجهز شده است و سیستم تشخیص عابر پیاده، دو کیسه هوا و چراغ‌های خودکار نیز از دیگر قابلیت‌های آن است. مصرف سوخت این خودرو حدود 6.3 لیتر در 100 کیلومتر برآورد شده است و حداکثر سرعت آن نیز 172 کیلومتر بر ساعت است.

داشبورد میتسوبیشی میراژ هاچ بک 2022

میتسوبیشی ASX 2022

میتسوبیشی ASX سابقه درخشانی در دسته SUV‌های کامپکت دارد. این خودرو با به روزرسانی‌های مختلف در مدل 2022 به یکی از خودروهای محبوب بازار جهانی تبدیل شده است. میتسوبیشی ASX در تیپ‌های مختلف ES، ES ADAS، MR، LS، GSR و Exeed به بازار عرضه شده است که ممکن است هر کدام از گیربکس دستی یا اتوماتیک برخوردار باشد. به طور کلی قیمت میتسوبیشی ASX مدل 2022 در بازار جهانی، متناسب با قابلیت‌ها و مشخصات بین 25 هزار تا 35 هزار دلار قیمت دارد.

نمای جلو میتسوبیشی asx 2022

ابعاد و طراحی داخلی ASX

میتسوبیشی ASX 2022 دارای طول 4365 میلی متر، ارتفاع 1640 میلی متر، عرض 1810 میلی متر و فاصله بین دو محور 2670 میلی متر است. مجموع فضای صندوق عقب میتسوبیشیASX حدود 393 لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب به 1193 لیتر افزایش می‌یابد. در بخش جلوی خودروی میتسوبیشی ASX 2022 صندلی‌های راحت و فضای مناسب پاها را شاهد هستیم. در بخش صندلی‌های عقب، فضای زیادی برای پاها وجود دارد که از این نظر در میان بهترین‌های کلاس خود قرار می‌گیرد. روکش صندلی‌ها کیفیتی عالی دارد و تکیه گاه بازو نیز تعبیه شده است.

سیستم صوتی استریو با شش بلندگو، کنترل آب و هوا، دوربین دنده عقب، استارت بدون کلید، سنسورهای پارک عقب، کروز کنترل، چراغ‌های جلو LED خودکار، روکش چرمی فرمان و دنده و… برخی از ویژگی‌های این خودرو هستند. یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی و دو درگاه USB A در این خودرو تعبیه شده است.

نمای کنار میتسوبیشی asx 2022

مشخصات فنی ASX

میتسوبیشی ASX 2022 با دو موتور عرضه شده است. یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با 110 کیلووات قدرت و 197 نیوتن متر گشتاور وجود دارد که با گیربکس پنج سرعته دستی (در مدل ES) یا گیربکس CVT (در سایر مدل ها) عرضه شده است. موتور دیگر یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 123 کیلووات و گشتاور 222 نیوتن متر است که در تمامی مدل‌ها به یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) مجهز شده است. لازم به ذکر است که تمام مدل‌های ASX دیفرانسیل جلو هستند.

هنگامی که میتسوبیشی ASX توسط ANCAP آزمایش شد، امتیاز پنج ستاره را دریافت کرد. همه مدل‌های ASX 2022 میتسوبیشی به‌صورت استاندارد دارای ترمز اضطراری خودکار، ترمزهای ضد قفل، کیسه هوای جلو، کیسه هوای پرده‌ای و کیسه هوای زانوی راننده هستند. همچنین تمام مدل‌ها دارای هشدار خروج از خط هستند. قابلیت نظارت بر نقاط کور،AEB با تشخیص عابر پیاده، هشدار ترافیک متقابل عقب و چراغ‌های خودکار از دیگر قابلیت‌های این خودرو هستند.

داشبورد میتسوبیشی asx 2022

میتسوبیشی اکلیپس کراس (Eclipse Cross) 2022

میتسوبیشی اکلیپس کراس یک کراس اوور SUV جمع و جور با ظرفیت حداکثر پنج نفر است. میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 در دسته SUV‌ های کامپکت به دلیل ظاهر اسپرت خود یکی از مدل‌های برجسته و پرطرفدار است. کمپانی میتسوبیشی خودروی Eclipse Cross را در چندین کشور از جمله مکزیک، ژاپن، استرالیا و ایالات متحده به فروش می‌رساند. این خودرو در مدل‌های مختلفی مانند ES، LE، SE و SEL عرضه شده است. میتسوبیشی اکلیپس کراس از نظر قیمت تنوع خیلی زیادی ندارد. به طور کلی در بازار جهانی قیمت این خودرو در بازه 24 هزار دلار (برای مدل ES) تا 32 هزار دلار (برای مدل SEL) قرار می‌گیرد.

نمای جلو اکلیپس کراس 2022

طراحی و فضای داخلی اکلیپس کراس

فضای داخلی میتسوبیشی اکلیپس کراس با توجه به قیمت آن بسیار جذاب است و هیچ ماده ارزان قیمتی در ساخت فضای داخلی استفاده نشده است. صندلی‌ها در روکش پارچه‌ای شیک و بادوام پیچیده شده‌اند. برای فضای پا 40.9 اینچ در جلو و 35.3 اینچ در صندلی عقب در نظر گرفته شده است.

حجم 23.4 فوت مکعب در پشت صندلی‌های عقب تعبیه شده است که با تا کردن صندلی‌ها به 50.1 فوت مکعب می‌رسد. میتسوبیشی Eclipse Cross فضای صندوق عقب مناسبی دارد، به طوری که می‌توان در حالت عادی 6 چمدان دستی و در بیشترین حالت 17 چمدان (با جمع کردن صندلی‌های عقب) در پشت صندلی‌های عقب جای داد.

همه مدل‌های میتسوبیشی Eclipse Cross 2022 دارای سیستم صوتی و تصویری با صفحه نمایش لمسی هستند. مدل‌های ES دارای صفحه نمایش 7.0 اینچی و مدل‌های LE، SE و SEL دارای صفحه نمایش 8.0 اینچی لمسی هستند. قابلیت‌های Apple CarPlay، Android Auto با نمایشگر 8.0 اینچی در دسترس هستند.

نمای پشت اکلیپس کراس 2022

مشخصات فنی اکلیپس کراس

همه مدل‌های میتسوبیشی اکلیپس کراس 2022 به صورت استاندارد با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 152 اسب بخاری عرضه می‌شوند که شتاب قابل قبولی را ارائه می‌دهد و می‌تواند سرعت خودرو را در 8.7 ثانیه، از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. موتور این خودرو 184 پوند فوت گشتاور تامین می‌کند. از یک گیربکس CVT در این خودرو استفاده شده است.

داشبورد اکلیپس کراس 2022

میتسوبیشی اکسپندر 2022

میتسوبیشی Xpander یک خودروی SUV با ظرفیت 7 سرنشین است. نسل اول این خودروی MPV کامپکت 3 ردیفه، توسط میتسوبیشی از سال 2017 تولید شد و اکنون شاهد مدل 2022 آن هستیم. میتسوبیشی Xpander 2022 از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری برخوردار است. قیمت میتسوبیشی اکسپندر در بازار جهانی از 19000 دلار شروع می‌شود.

نمای جلوی میتسوبیشی اکسپندر 2022

طراحی فضای داخلی و خارجی اکسپندر

این خودرو دارای 447.5 سانتی متر طول، 175 سانتی متر عرض، 170 سانتی متر ارتفاع، 277.5 سانتی متر فاصله بین دو محور و وزن 1330 کیلوگرم است.

در فضای داخلی میتسوبیشی Xpander 2022، ویژگی‌هایی شامل روکش صندلی پارچه‌ای، صندلی‌های ردیف جلوی قابل تنظیم، صندلی‌های ردیف دوم و سوم تاشو، شیشه‌های برقی و دکمه استارت است. 2 ایربگ در این خودرو تعبیه شده است. می‌توان گفت که کابین میتسوبیشی اکسپندر جادارتر از سایر مدل‌های خودرو در کلاس خود است. هر دو ردیف دوم و سوم برای مسافران راحت هستند، اما بهتر است کودکان یا بزرگسالان با جثه کوچکتر در ردیف سوم بنشینند. پلاستیک بادوام، مواد اولیه اصلی مورد استفاده برای ساخت فضای داخلی است. همچنین فرمان از روکش چرمی، داشبورد از چرم مصنوعی و روکش صندلی‌ها از پارچه ساخته شده است. قابلیت‌های چندرسانه‌ای در میتسوبیشی Xpander 2022 شامل صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، بلوتوث، ناوبری، پورت‌های USB و سیستم صوتی است.

نمای کناری میتسوبیشی اکسپندر 2022

مشخصات فنی اکسپندر

میتسوبیشی اکسپندر 2022 از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن متر استفاده می‌کند که به گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و پیشرانه 2WD متصل است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 14.5 ثانیه و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت است. ویژگی‌های ایمنی و قابلیت‌های کمکی راننده در میتسوبیشی اکسپندر 2022 شامل دوربین عقب، کنترل پایداری فعال، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کمک استارت در سربالایی، سیستم کمکی ترمز، کیسه هوا، کنترل بین خطوط، سیستم کمکی فرمان و سیستم پارک است.

داخل میتسوبیشی اکسپندر 2022

مشاوره خرید خودروهای میتسوبیشی 2022

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروهای میتسوبیشی 2022 در سال جاری با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.
×
منو