قیمت تیارا مکث موتور

شرکت مکث موتور عرضه کننده محصولات چینی خودرو سازی ماموت که با تولید کلوت در بازار به شهرت رسید این بار برای رقابت و کسب سهم بیشتر از بازار خودروی ایران رو به یک کراس اور هفت نفره آورده است.

قیمت و شرایط فروش تیارا مکث موتور

هنوز قیمتی قطعی توسط مکث موتور برای تیارا مشخص نشده اما انتظار می رود قیمت فروش کارخانه آن در حدود 1 میلیارد تومان تا 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شود و باید با خودروهایی مانند چری تیگو 7، دیگنیتی پرایم و جک S5 نیوفیس رقابت کند.

طرح فروش نقدی مکث تیارا در بهمن 1401

ویژه طرح خودروهای فرسوده

مکث موتور اعلام کرد از تاریخ 11 بهمن 1401 طرح فروش نقدی تیارا ویژه خودروهای فرسوده آغاز می شود. متقاضیان می توانند با ثبت نام در سایت maxmotorco.com اقدام به خرید این کراس اوور 7 نفره نمایند. در این طرح فروش تیارا 1401 در رنگ های سفید، مشکی و سرمه ای عرضه می شود. شرایط پرداختی خرید این مدل به این صورت است که: قیمت مصوب تیارا مکث موتور 989 میلیون تومان و پیش پرداخت قابل واریز در زمان ثبت نام 984 میلیون تومان و الباقی چک 5 میلیون تومان به تاریخ 1 سال پس از تحویل پرداخت می گردد. همچنین تاریخ تحویل مندرج در این طرح فروش 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش تیارا مکث موتور

1-ثبت نام از طریق پرتال جامع ایرانیکار صورت میپذیرد.
2-قیمت قطعی است.
3-جریمه تاخیر در تحویل خودرو معادل ۳۰٪ سالانه میباشد.
۴-سند خودرو به مدت یک سال از زمان تحویل در رهن شرکت مکث موتور خواهد بود.
۵-مبالغ واریزی صرفا میبایستی از حساب متقاضی باشد.
۶-کلیه هزینه ها، مالیات، عوارض بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده نقل و انتقال و سایر هزینه ها که برعهده مشتریان میباشد بر اساس تعرفه های جاری محاسبه شده است چنانچه موارد فوق تا زمان تحویل تغییر کند پرداخت مابه التفاوت ناشی از افزایش حقوق دولتی بر عهده مشتری میباشد.
7-هر کد ملی صرفا یک بار امکان ثبت نام دارد.
8-شماره موبایل ثبت شده در سیستم میبایستی به نام شخص متقاضی باشد.
۹-متقاضی باید اطلاعات خودروی فرسوده را ثبت و تأیید کند پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح به عهده متقاضی است.
10-در صورت لزوم مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار میشود.
۱۱-فرآیند اسقاط از طریق سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور انجام خواهد شد فرد منتخب و تأیید شده باید ظرف مهلت حداکثر دو ماه فرآیند اسقاط خودروی فرسوده خود را انجام دهد.
۱۲-انتقال امتیاز ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث حتی به صورت وکالتی ممنوع است.

طرح فروش تیارای مکث موتور

طرح فروش جدید تیارا مکث موتور در دی 1401

شرکت مکث موتور در تاریخ 19 دی 1401 طرح فروش تیارا را بر روی وبسایت خود آغاز کرد. با وجود اینکه هیچ گونه اطلاع رسانی صورت نگرفته بود ولی در کمتر از 1 دقیقه تکمیل ظرفیت شد.

در این طرح قیمت قطعی تیارا 989 میلیون تومان بود و با سه رنگ سفید، مشکی و سرمه ای با مدل 1401 و تحویل 30 روز کاری به فروش رسید. از دیگر شرایط خرید، ماندن سند تا یکسال در رهن شرکت و همچنین باید پنج میلیون تومان از بهای خودرو پس از فک رهن سند به حساب مکث موتور واریز شود.

معرفی Tiara Max Motor

تیارا اولین خودروی کراس اور معرفی شده توسط مکث موتور است که از رونمایی آن تا به حال، سر و صدای زیادی در بازار ایجاد کرده است. این خودرو در واقع یکی از تولیدات Ruixiang چین است که در واقع این برند هم به تازگی مشابه مکث موتور راه اندازی شده است و زیر مجموعه گروه خودرو سازی بایک می باشد و از تولیدات قبلی آن که روانه بازار شده است میتوان به سابرینا اشاره کرد.

تیارا در واقع X5 نام دارد ولی به دلیل علاقه مکث موتور به اسم های ایرانی این خودرو با این نام در ایران ارائه خواهد شد. تیارا یک کراس اور هفت نفره جادار، ایمن، مجهز و زیبا است که توانایی کسب یک جایگاه خوب را در بازار داخل ایران دارد.

قیمت تیارا مکث موتور و مشخصات

مشخصات فنی تیارا

تیارا از یک موتور 1500 توربو با توان 155 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن متر بهره برده که مجهز به گیربکس 6 سرعته خودکار است پس تا همینجا میتوان نتیجه گرفت که نباید انتظار شتابی فوق العاده از این ماشین داشت همچنین جثه بزرگ و سنگین این خودروی هفت نفره نیز مانع این انتظار می شود. با وجود بزرگ بودن این خودرو ولی مانور خوبی در سر بالایی دارد و در سبقت ها هم راننده را تنها نمی گذارد.

تیارا هم تقریبا مشابه تمام کراس اور های چینی موجود در بازار تک دیفرانسیل است و گیربکس نیروی محرکه را فقط به چرخ های جلو هدایت می کند.

سیستم تعلیق این خودرو در جلو مک فرسون است و در عقب نیمه مستقل میله پیچشی که نرمی و راحتی را در سواری برای شما به ارمغان می آورد.

مصرف سوخت ترکیبی تیارا بنا بر اعلام سازنده 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حداکثر سرعت آن به 180 کیلومتر بر ساعت می رسد.

قیمت تیارا مکث موتور و مشخصات

طراحی داخلی و ظاهری تیارا

در نگاه اول به این خودرو حس یک شاسی بلند کامل را خواهید داشت نه یک کراس اور کوچک زیرا طراحی آن مستطیلی است و اتاق نسبتا بلند تری دارد.

با توجه به اینکه تیارا در سال 2021 طراحی شده است زیبایی و بروز بودن این خودرو بی شک دور از انتظار نیست. این خودرو نام دخترانه ی دارد اما بر خلاف نامش ظاهری بسیار خشن و مردانه ی را به رخ می کشد از جلو پنجره بزرگ و با خطوط موازی که می توان کمی شبیه به بوگوارد دانست تا چراغ های عقب که ظاهری با ابروهای در هم را تداعی می کند.

اگر از جلوی خودرو بخواهیم شروع کنیم به چراغ های کشیده میرسیم که انصافا طراحی زیبا و چشم گیری دارد. سپر با خطوط متقاطع و اشکال هندسی بی نقص، ظاهری منحصر به فرد را به تیارا می بخشد. در کل می بینیم که قسمت جلو خودرو طراحی زیبا و چشم گیری دارد. اما نمای کناری خودرو چنگی به دل نمی زند چرا که چرخ ها به نسبت حجم خودرو تقربیا کوچک طراحی شده اند؛ اگرچه طراح سعی داشته با خطوطی که به سمت بالا می روند این نقص را جبران کند.

البته جای نگرانی نیست کافی است نگاهی به عقب خودرو بی اندازید تا دوباره حس زیبایی و جذابیت را از تیارا دریافت کنید؛ در عقب خودرو اولین چیزی که خود نمایی می کند نوار کرومی است که چراغ ها را به لوگو مکث موتور متصل میکند و همین خط مجددا به موازات در دیفیوزر ماشین تکرار شده است و اگزوز دو طرفه این خودرو را در بر می گیرد.

چراغ ها همانند چراغ های جلو طراحی خطی و خشنی دارد که باید گفت جذابیت اصلی قسمت عقب هم همین چراغ ها هستند؛ و در انتهای خطوط بدنه پایانی خوش برای بررسی ظاهر خارجی این خودرو است.

 

تلگرام اتوخسروانی

داخل تیارا با یک طراحی دوگانه مواجه می شویم چیزی بین کلاسیک و مدرنیته. به طور مثال دسته دنده، قدیمی و مشابه خودرو های 2018 به قبل طراحی شده است اما پشت آمپر کاملا دیجیتال به چشم می خورد.

آپشنی در تیارا تعبیه شده است که تقریبا مشابه آن در خودرو های مونتاژ داخلی نیست، موس که در واقع رابط کاربری سرنشینان با مانیتور بزرگ مرکزی است این موضوع نشان می دهد که علیرغم بعضی از موارد قدیمی حرفی برای گفتن در بین رقبا دارد. البته در کل متریال استفاده شده در تیارا متوسط است اما با توجه به متریال مورد استفاده دیگر کراس اور های داخلی این موضوع چشمگیر نیست. گزینه ای دیگری که در تیارا مورد توجه است سقف بزرگ پاناروما است که حس خاص بودن را برای سرنشینان تکمیل می کند.

قیمت تیارا مکث موتور و مشخصات

آپشن و امکانات و ایمنی تیارا

وقتی کمی دقیق تر به آپشن ها می نگریم، می بینیم تیارا با آپشن های زیادی عرضه خواهد شد از قبیل ترمز پارک برقی EPB مجهز به اتوهلد، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی با سامانه محافظت برخورد با مانع، سقف پانوراما با پرده جمع‌شونده برقی و سانروف، سنسور نور، رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی، نمایشگر 12.3 اینچی پشت ‌آمپر، سیستم مالتی‌مدیا مجهز به صفحه نمایش 10.25 اینچی به همراه موس برای تنظیمات داخلی و 6 عدد بلندگو، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع در هنگام رانندگی، تهویه اتوماتیک با نشانگر دیجیتال و دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب، آینه داخلی الکتروکرومیک، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت و گرمکن صندلی‌های جلو  و همچنین در بخش تجهیزات امنیتی هم گزینه‌های بسیاری را شاهد هستیم شامل: ترمزهای ضد قفل ABS مجهز به EBD و سیستم کمکی BA ، کنترل پایداری الکترونیکی خودرو ESP، سیستم نمایش تصویری نقطه کور، 6 کیسه هوا (راننده و سرنشین کناری به همراه جانبی و پرده‌ای) و کمربند ایمنی سه نقطه‌ای ردیف سوم که قطعا با این تعداد آپشن حریف قدری برای رقبا خود خواهد بود.

قیمت تیارا مکث موتور و مشخصات

مشاوره خرید تیارا مکث موتور

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروی تیارا مکث موتور در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو