قیمت کیاهای وارداتی 2022

با توجه به اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر واردات تعدادی از محصولات کیا که قرار بود به زودی عرضه شوند، تعداد 700 دستگاه از محصولات کیا وارد بندر لنگه واقع در استان هرمزگان شد. با هماهنگی گمرکات و اقدامات صورت گرفته شده به زودی این دستگاه ها به گمرک شهریار تهران ترانزیت خواهند شد.

لیست خودروهای کیا وارداتی 2022 + قیمت

خرید خودروی کیا از بورس کالا

وزارت صنعت، معدن و تجارت بصورت جدی پیگیر واردات خودرو های با کیفیت جهانی است خصوصا برند کیا که یکی از قوی ترین تولید کننده های خودرو های کره جنوبی است و در نهایت پس از رایزنی های بسیار شرکت کوشا خودرو توانست تعدادی خودروی کیا را به ایران وارد نماید.

با توجه به اخبار و بررسی های صورت گرفته و همچنین اطلاعیه های شرکت های وارد کننده این تنها پارت اول واردات خودرو های کیا موتورز میباشد که در ماه های آینده این محموله بصورت کامل و جامع وارد کشور شده و قیمت گذاری به زودی از جانب وارد کننده با احتساب مالیات و گمرکات و باقی هزینه ها اعلام خواهد شد.

همانطور که پیش تر گفته شده بود، طبق آیین‌نامه واردات خودرو، یکی از اصلی ترین شرایط واردات خودروهای خارجی، عرضه خودروهای در بورس کالا می باشد.

به گفته منوچهر منطقی معاون وزیر صمت، “هدف اصلی دولت از واردات خودرو، کاهش فاصله بین عرضه و تقاضا در بازار بوده و قیمت واقعی خودرو، همان قیمتی است که در بورس مشخص می‌شود.” همچنین افزود: “نمونه خودروهای وارداتی، طی ماه جاری از طریق بورس کالا عرضه می‌شوند و دولت برای کاهش قیمت خودرو به دنبال عرضه بیشتر است تا قیمت متعادل و واقعی شود.”

و حالا طبق اخبار و اطلاعیه ها، ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند.

اما با خرید خودرو در بورس کالا مشتریان با مشکلاتی بسیاری رو به رو هستند؛ از جمله قیمت این خودرو ها، که با این روش با قیمت بالاتری به دست مشتریان خواهد رسید. در روش فروش خودرو در بورس کالا، سود به جیب دولت می‌رود، در صورتی که در فروش خودروهای داخلی، سود به جیب خودروسازان می‌رود، در نتیجه با احتساب سود 15 درصدی که شرکت وارد کننده می برد و قیمت دلار 40 هزار تومانی، می توان گفت قیمتی بیشتر از 3 میلیارد تومان شاهد خواهیم بود.

فروش کیا در بورس کالا

طبق اطلاعیه شرکت کوشا خودرو 2 هزار و 140 دستگاه به زودی در بورس کالا عرضه می شوند. که شامل مدل های ریو، سراتو، سونت، پگاس، سلتوس، اسپورتیج، K5، سید و پیکانتو می باشد. تیراژ عرضه اولیه این مدل ها به ترتیب 100 دستگاه، 500 دستگاه، 70 دستگاه، 100 دستگاه، 70 دستگاه، 500 دستگاه، 500 دستگاه و 200 دستگاه مشخص شده است.

لیست خودروهای کیا وارداتی 2022 + قیمت

لیست خودروهای کیا وارداتی 1401 + قیمت

طبق گفته ای وزارت صمت که چندی پیش اعلام کرد، تنوع محصولات کیا موتور که وارد ایران شده است به 9 نوع مختلف میرسد که شامل خودرو های زیر می باشد.

قیمت سراتو 2022

کیا سراتو 2022 یک سدان سایز متوسط شهری است که از نسل چهارم می باشد و به پیشرانه‌هایی که در نسل‌های قدیمی وجود داشه اند، مجهز است اما با با یک فیس لیفت جدید روانه بازار شده است. خرید سراتو 2022 با دو پیشرانه ۲.۰ لیتری از نوع معمولی پاشش سوخت چند نقطه‌ای تنفس طبیعی و  ۱.۶ لیتری مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم و توربوشارژ را دارا می باشد. در مجموع کیا یکی از محبوب ترین خودرو های کره ای موجود در ایران است.

با توجه به اخبار و اطلاعیه های وزارت صمت نسخه‌های پایه و میانی کیا سراتو ۲۰۲۲ را وارد کشور خواهند؛ و طبق گمانه زنی های کارشناسان قیمت پایه این خودرو حدود 1 میلیارد 400 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان برآورد شده است.

کیا سراتو 2022

قیمت ریو 2022

کمپانی کیا در اوایل سال 2022 نسخه فیس لیفت شده کیا ریو را معرفی و روانه بازار کرد و حالا این هاچبک جمع و جور با اولین محموله خودروهای وارداتی به گمرک ایران رسید. کیا ریو 2022 نسبت مدل قبلی از مصرف سوخت بهتری برخوردار است و از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار خطی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار بهره می‌برد و همچنین از یک گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می کند و در ۸.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. همانطور که می دانید کیا ریو سالهای زیادی در ایران خرید و فروش می شود اما حالا با مدل جدید و با تفاوت های بسیاری به ایران رسیده است. قیمت احتمالی که برای این مدل پیش بینی شده است حدود 700 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان می باشد. خرید ریو 2022

کیا ریو 2022

قیمت پیکانتو 2022

کیا پیکانتو 2022 از جدیدترین و ارزان ترین مدل هایی است که شرکت خودرو سازی کیا به بازار جهانی معرفی کرده و تا به امروز وارد ایران نشده است. پیکانتو که در کلاس بدنه هاچبک جمع و جور شهری قرار می گیرد در سه نسل مختلف وارد بازارهای جهانی شده است. به خاطر سایز کوچک که دارد کاملا مناسب استفاده در فضاهای شلوغ و پرترافیک شهریست. پیکانتو 2022 در بازارهای جهانی با 3 پیشرانه مختلف روانه بازار شده است. نسخه پایه که دارای یک موتور یک لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی است. نسخه EX با موتور 1.2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی  را دارا می باشد و نسخه فول کیا پیکانتو دارای یک پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر توربو GDI است که قادر به تولید 99 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور است. با توجه به قیمت دلار، مالیات و هزینه های گمرکی خرید پیکانتو 2022 در بازه 800 میلیون تومان تا 1 میلیارد تومان در ایران عرضه خواهد شد.

کیا پیکانتو 2022

قیمت پگاس 2022

کیا پگاس 2022 یک سدان کوچک جمع‌ و جور کلاس PB که در سه تریم LX , EX و EX A تولید و عرضه شده است اما مشخص نیست چه نسخه ای از این خودرو وارد ایران خواهد شد، همچنین گفته شده است پگاس 2022 با زیر ساخت کیا ریو مشترک است و دارای یک موتور 1.4 لیتری تنفس طبیعی (Kappa) است، که 95 اسب ­‌بخار قدرت و 132 نیوتن‌متر گشتاور را تولید می کند و با همین موتور به ایران نیز وارد می شود. به طور کلی کیا پگاس یک سدان با کیفیت و آپشنال است که توانسته میزان فروش خوبی را برای خود در بازار جهانی به ثبت برساند و رضایت مندی خریداران و مصرف کنندگان را بدست آورد. در مورد قیمت کیا پگاس 2022 در ایران می توان گفت یکی از ارزانترین خودروهای وارداتی خواهد بود و قیمتی حدود 500 میلیون تومان تا 800 میلیون تومان برآورد شده است. خرید پگاس 2022

کیا پگاس 2022

قیمت سونت 2022

کیا سونت ۲۰۲۲ این کراس اوور کوچک کره ای یک خودروی اقتصادی است که به زودی در بازار های داخلی خرید و فروش می شود. طراحی و امکانات سونت 2022 در عین حال که مقرون به صرفه است، اما لوکس و مانند خودروهای رده بالاتر کیا به نظر می رسد. این کراس اوور سابکامپکت جمع‌ و جور در سه مدل پیشرانه و دو نوع گیربکس اتومات و دستی به مشتریان عرضه شده است. سونت که کوچک‌ترین کراس اوور کیا در بازار جهانی است با موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز می باشد که توان تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت با جعبه دنده CVT و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. سونت از معدود شاسی بلند های جذاب کمپانی کیا میباشد که هر نقطه ضعف را که در طراحی مدل های قبلی خود بود را بر طرف کرده و گزینه ای به شدت جذاب و مورد اعتماد را برای مشتریان شاسی بلند پسند، آماده و عرضه کرده است. طبق گفته کارشناسان صنعت خودرو قیمتی بالاتر از هم کلاس های چینی را در بازار داخلی از آن خود میکند، قیمتی حدود 1 میلیارد و 100 میلیون تومان کمترین قیمتی است که برای این مدل برآورد شده است. خرید سونت 2022

کیا سونت ۲۰۲۲

قیمت اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج نیز از آن دسته شاسی بلند هایی است که سالهاست در ایران بین مصرف کنندگان جا خوش کرده و توانسته جزو اولین گزینه های خریدارانی که تمایل به خودرو های بزرگ و شاسی بلند دارند تبدیل شود. کیا اسپورتیج 2022 توانسته در بازار کره فروش موفقی را کسب کند و حالا به بازار های داخلی نیز راه یافته است. این کراس اوور جمع‌ و جور کیفیت و امکانات مناسبی را نسبت به رقبای هم رده ای خود دارد و از لحاظ ظاهری چهره غیر متعارفی را ارائه می دهد. اسپورتیج 2022 در تریم های LX, Nightfall, AX و SX Turbo و با دو پیشرانه متفاوت تولید شده است و هم‌ اکنون وارد پنجمین نسل خود شده است. این مدل دارای موتور۱.۶ لیتری بنزین‌ سوز مجهز به توربوشارژر است که ۱۷۷ اسب‌­بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور رو از طریق گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل میکند. کیا اسپورتیج 2022 در بازه قیمتی بین سه میلیارد تومان تا سه میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. خرید اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج 2022

قیمت کیا سید 2022

کیا سید یک هاچ بک مناسب اما نه هیجان انگیز است. مدل Ceed 2022 یک خودروی هاچ بک ساخت کیا با 5 در و 5 صندلی است که از سال 2021 به فروش می رسد. اواخر سال 2021، یک نسخه فیس لیفت شده از کیا Ceed با طراحی کمی تغییر یافته (شامل چراغ های عقب LED جدید و تمیز روی تریم GT-Line)، نشان جدید این برند، تریم جدید کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته در تریم های بالاتر و تجهیزات ایمنی جدید عرضه شد. موتور کیا سید 2022 دارای حداکثر قدرت 204 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 265 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه می باشد. نیرو توسط چرخ جلو (FWD) با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به جاده منتقل می شود. مصرف سوخت 6.2 لیتر در 100 کیلومتر و حداکثر سرعت 140 مایل در ساعت برای این مدل اعلام شده است. داخل کابین این مدل از بهترین ویژگی های کیا سید 2022 است، این خودرو عمدتاً فاقد پلاستیک ارزان قیمت است و واقعاً با فولکس واگن گلف قابل مقایسه است. همچنین فضای داخلی نسبتاً جادار است، مخصوصاً برای سرنشینان جلو می باشد. در کل کیا سید 2022 گزینه مقرون به صرفه و با رتبه ایمنی پنج ستاره Euro NCAP و لیست بلند بالایی از ویژگی های ایمنی و رفاهی استاندارد برای خریدی مطمئن می باشد. خرید کیا سید 2022

قیمت کیا سید 2022

قیمت کیا سلتوس 2022

کیا سلتوس 2022 شیک، جادار و دارای بسیاری از آخرین فناوری ها و ویژگی های ایمنی در دسترس به زودی در ایران به فروش می رسد. کیا سلتوس 2022 ورود نسبتا جدیدی به کلاس شاسی بلندهای کوچک است. سلتوس سال گذشته معرفی شد و در خط تولید کیا ار لحاظ اندازه بین سئول و اسپورتیج قرار می گیرد. فضای داخلی سلتوس مملو از موادو متریال با کیفیت برتر است که به این مدل کمک می‌کند خودروی گران‌تری به نظر برسد، اگرچه این یک شاسی بلند ساب کامپکت است، اما چهار بزرگسال می توانند به راحتی داخل آن قرار بگیرند. اگر نیاز به حمل بار دارید، صندلی‌های عقب جمع می‌شوند تا فضای بار تا 62.8 فوت مکعب فراهم شود که کمی بیشتر از حد انتظار برای یک کراس اوور کوچک است. به طور کلی، ما تحت تأثیر استایل، فناوری و کابین جادار سلتوس 2022 قرار گرفتیم، اما چند ایراد وجود دارد که آن را از صدر رده بندی SUV های کوچک حفظ نمی کند، مانند صندلی های جلو که برای رانندگی های طولانی خیلی راحت نیستند. کیا دو موتور چهار سیلندر مختلف را در سلتوس ارائه می دهد: یک موتور 2.0 لیتری با 146 اسب بخار قدرت و دیگیری ک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ که 175 اسب بخار تولید می کند. مدل‌های پایه از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بهره می‌برند، اما تریم‌های لوکس با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر عرضه می‌شوند. خرید کیا سلتوس 2022

قیمت کیا سلتوس 2022

قیمت کیا K5 

کیا K5 دارای سبک و جوهری است که آن را از سایر سدان های خانوادگی متوسط متمایز می کند. به لطف سیستم تعلیق عالی و کابینی بی‌صدا، رانندگی با آن بسیار آسان است و در سفرهای طولانی‌ راحت را برای شما فراهم می کند. کیا K5 2022 یک سدان سایز متوسط است که امروزه یکی از خودروهای مورد علاقه افراد مختلف محسوب میشود. هنگامی که سال گذشته به عنوان جایگزینی برای کیا اپتیما معرفی شد، K5 با استایل تیز و فضای داخلی راحت و آرام خود، همه ای طرفداران کیا را تحت تاثیر قرار داد. لیست بلندبالایی از ویژگی های استاندارد و قیمتی مناسب به جذابیت K5 افزوده است. کیا K5 2022 در پنج تیپ LX، LXS، GT-Line، EX و GT موجود است. همه مدل ها دارای دیفرانسیل جلو می باشد و تمام چرخ محرک (AWD) برای LXS و GT-Line در اختیاری راننده است. K5 مجهز به موتور I4 توربوشارژ است. مدل پایه دارای موتور 1.6 لیتری است که 180 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن بر متر گشتاور تولید می کند و به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شود. با استاندارد FWD، شتاب این مدل 7.8 ثانیه ثبت شده است. خرید کیا K5 2022

قیمت کیا K5 

مشاوره خرید خودروهای کیا

جهت اطلاع از قیمت و اخبار خودروهای کیا مدل 2022 در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو