به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخصات کی ام سی جی 7

به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخات کی ام سی جی 7

KMC J7

KMC J7 در راه بازار خودروهای داخلی، اگر شما هم جزو طرفداران سفت و سخت سدان های خانوادگی هستید، این خودروی ساده اما در عین حال شیک از محصولات شرکت کرمان موتور می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخات کی ام سی جی 7

معرفی KMC J7

بعضی ها احتمال می دهند که خودروی KMC J7 سدان جدید  که قرار است است توسط شرکت کرمان موتور رونمایی شود، از طرف بازار خودروی ایران یک جایگزینی برای سدان های قدیمی و محبوب پذیرفته شده است. همواره محصولات بسیار زیادی وارد بازار خودروی ایران شده اند که حتی بعد از توقف تولیدشان نیز چیزی از محبوبیت ان ها کم نشده و همچنان در میان خریداران پر طرفدار هستند. از جمله این خودرو ها می توان به نیسان ماکسیما، مزدا 3 نسل اول و سیتروئن زانتیا اشاره کرد که در دهه 80 دیگر تولید ان ها متوقف شد و بیشتر از 11 سال است که در خطوط تولید ایرانی مونتاژ نشده اند. از علت های محبوبیت این خودرو ها می توان به شتاب خوب و طراحی مدرن و توانایی حرکتی بالا اشاره کرد که توانستند در طول سال ها سهم خوبی از بازار خودروی ایران بدست آورند و حتی همچنان نیز امروزه در بازار خودروهای دست دوم از فروش خوبی برخوردار هستند. اکنون با خبر تولید خودروی KMC J7 انتظار می رود که دوباره خودروی سدانی با شتاب عالی و ویژگی های خوب و به روز در بازار خودروی ایران وارد شود.

به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخات کی ام سی جی 7

طراحی KMC J7

از نظر طراحی ظاهری اگر این خودرو را بررسی کنیم نکته قابل توجه و ویژه ای که وجود دارد این است که KMC J7 نسبت به مدل قبل پختگی بیشتری دارد و خطوط تیزتری که در طراحی بخش خارجی این خودرو به کار رفته است باعث می شود که در نگاه اول حس ستیزه جویانه و تهاجمی در بیننده ایجاد کند و خریداران مخصوصا مشتریان جوان در هنگام رو به رو شدن با این خودرو حس مواجهه با یک سدان اسپرت را پیدا کنند. در طراحی بخش عقب خودرو نیز به دلیل استفاده از چراغ های به هم پیوسته نمایی زیبا و جذاب به وجود امده است. شیشه کم شیب عقب این خودرو در کنار طول کوتاه درب صندوق باعث شده است تا حد زیادی ظاهر این خودرو به خودروهای کوپه مشابه شود و همچنین پروفیل هایی که در طراحی بدنه خودرو به کار رفته اند انقدر حجم پردازی شده اند که باعث می شوند خودرو ظاهری عضلانی داشته باشد. طراحی کابین و داخل خودرو همواره برای خریداران مهم و حائز اهمیت بوده است. داخل خودرو و کابین KMC J7 بسیار مدرن طراحی شده است. در قسمت زیرین آن یک نمایشگر بزرگ به صورت عمودی قرار گرفته است که با داشتن دکمه هایی در آن قسمت اطلاعات لازم را نشان می دهد و کنترل قسمت های مختلف را بر عهده دارد. کیفیت متریال به کار برده شده در داخل این خودرو نسبتا مطلوب و خوب است و با داشتن فضای کافی برای راحت نشستن 3 بزرگسال در ردیف عقب بر مزیت خود افزوده است. در کل اگر بخواهیم آن را مقایسه کنیم هم قسمت خارجی و هم کابین آن از طراحی جذاب و منحصر به فردی برخوردار است. که باعث شده است این خودرو از رقیبان خود نیز زیباتر به نظر برسد.

به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخات کی ام سی جی 7

مشخصات فنی KMC J7

این خودرو نسبت به مدل قبلی خود از نظر فنی تغییراتی پیدا کرده است که بر کیفیت و قدرت آن افزوده است. این نسخه جدید KMC J7 یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ دارد که حداکثر قدرت و سرعت آن 184 اسب بخار و حداکثر گشتاوری آن 300 نیوتن متر است. این خودروی که قرار است در بازار ایران عرضه شود دارای یک گیر بکس 6 یا احتمالا 7 سرعته است. این خودرو را تا حدودی جزو خودروهای با مصرف سوخت مناسب می دانند که مصرف سوخت ان در داخل شهر 8.8 لیتر در صد کیلومتر، مصرف سوخت ان در خارج از شهر 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر  و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 7 لیتر در صد کیلومتر گزارش شده است. موتور KMC J7 4 سیلندری است که 16 عدد سوپاپ دارد  ودارای شتاب صفر تا صد 7.6 ثانیه است. این خودرو که دارای وزن 1485 کیلوگرم است از نظر ابعادی و اندازه طول آن 4780 میلی متر، عرض آن 1820 میلی متر و ارتفاع آن 1492 میلی متر است همچنین فاصله بین محور های آن 2770 میلی متر بدست آمده است. این خودرو که گفتیم از نظر فضا و جا نسبتا بزرگ است ظرفیت صندوق عقب آن 540 لیتر و همچنین ظرفیت باک بنزین ان نیز 55 لیتر است. یک مزیت دیگری که خودروی KMC J7 از ان بهره مند است و جزو نکات مثبت و خوب برای این خودرو به حساب می اید این است که پیشرانه ی این خودرو به دلیل بهره مندی از سیستم تزریق مستقیم سوخت علاوه بر ارتقای راندمان موتور و بهینه سازی مصرف سوخت در کاهش حساسیت موتور نسبت به کیفیت بنزین نیز بسیار تاثیر گذار است زیرا که در کشور ما کیفیت بنزین معمولی با موتور خودرو های معمولی مخصوصا آن هایی که توربو شارز دارند بسیار سازگار نیست. همچنین استاندارد آلایندگی این خودرو نیز 6 یورو است.

به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخات کی ام سی جی 7

خدمات رفاهی و امکانات جانبی KMC J7

از نظر خدمات جانبی و امکانات رفاهی اگر به بررسی این خودرو بپردازیم، مهم ترین امکانات رفاهی برای هر خودرو و خریدار، داشتن کیسه های هواست که این مدل دارای کیسه های هوا برای سرنشینان جلو و کیسه هوای جانبی می باشد. از نظر ترمز و پایداری نیز ترمز آن ABS, EBD, ESP, HSA, TCS است. از دیگر تجهیزات آن نیز می توان به داشتن دوربین 360 درجه، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل باد لاستیک ها، سنسور نور و باران و داشتن سانروف اشاره کرد.

به زودی KMC J7 کرمان موتور در بازار ایران | مشخات کی ام سی جی 7

جمع بندی

KMC J7 یک خودروی سدان خانوادگی از محصولات شرکت کرمان موتور است که قرار است در بازار خودروی ایران عرضه شود. رونمایی از این خودرو، خبری عالی برای کسانی است که جزو طرفداران پر و پا قرص سدان های خانوادگی هستند. برخی از منتقدان معتقدند که این خودرو قرار است جایگزینی برای خودروهای سدان محبوب و قدیمی شود و به محبوبیت و فروش خوبی در میان خریداران خودرو برسد.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

  • الهام دشتی 27 . 06 . 2023

    هرکس سوارشدن مبارکش باشه جای منم خالی کنه ممنون ،خیلی زیباست،حسرتبرانگیز

    پاسخ دهید !

افزودن دیدگاه

×
منو