جک JS6 برند سهول خودروی جدید کرمان موتور

جک جی اس 6

خودروی جدید کرمان موتور جایگزین جک JS5 تحت عنوان JS6

کرمان موتور مونتاژ کننده قدر محصولات جک در ایران می باشد و طبق گفته های پیشین این تولیدکننده، به زودی خودروی جک JS6 را وارد خاک ایران خواهد کرد. کرمان موتور، این خودروساز داخلی، فعلا در رابطه با برنامه ها و اهدافی که برای عرضه و فروش خودروی جک JS6 دارد تصمیمات خود را به طور کامل مشخص نکرده است؛ با این حال مطمئنیم که رونمایی از این محصول جدید و آغاز فروش و عرضه آن در ایران زمان زیادی نخواهد برد.

احتمالا با ورود این خودرو به خاک ایران مونتاژ خودروی جک اس 5 را از دایره تولیدات کرمان موتور خارج شود و به صورت رسمی و علنی خودروی جک JS6 جایگزین جک JS5 خواهد شد. جک JS6 نسخه ای برتر از جک JS5 بوده و به صورت چشمگیری ارتقا یافته است. چندی پیش این خودرو در روسیه قیمت گذاری شده و متقاضیان به صورت پیش فروش اقدام به تهیه و خرید آن نموده اند.

کرمان موتور پس از موفقیت در فروش مدل های جک JS5 تصمیم به آپدیت کردن آپشن های این اتومبیل و حتی ارتقا آن به مدل جدیدتری گرفت. پیاده سازی این تصمیم برای این گروه خودروسازی قدرتمند زمان زیادی نبرد و اکنون خودروی جک JS6 به عنوان جایگزین رسمی و همیشگی خودروی جک JS5 معرفی شده است.

صنعت خودروسازی چین با پیشرفت چشمگیری در مدت کوتاهی روبرو شده و امروز یکی از بهترین کشورهای خودروسازی جهان محسوب میشود. شکوفایی این کشور در صنعت خودروسازی طی چند سال اخیر به صورت جدی اتفاق افتاده است. جک از مهم ترین خودروسازان قدیمی و مهم در چین محسوب می شود.

معرفی جک JS6

جک JS6 در گروه خودروهای شاسی بلندهای کوچک قرار می گیرد که در این دسته هیوندای توسان و کیا اسپورتیج نیز قرار دارند. طول و عرض این خودرو 4605 در 1890 میلی متر بوده و از ارتفاع 1700 میلی متری برخوردار است.

این خودرو مشابه سایر خودرهای چینی از پیشرانه ی 5/1 لیتری نوع توربو شارژر و چهار سیلندر در قسمت قلب تپنده اتومبیل بهره برده است. سیستم تزریق سوخت در این خودرو به صورت مستقیم فعالیت می کند و تولید 174 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور توسط موتور جک js6 در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

این خودرو چندی پیش در بازار روسیه حضور داشت و به مرور راندمان تولیدی آن با کاهش چشمگیری رو برو شد. تحلیل گران بازار خودرو این موضوع را به عدم سازگاری خودرو با سوخت موجود در روسیه اعلام کرده اند. نیروی محرکه مورد نیاز برای این پیشرانه از طریق گیربکس 6 سرعته 2 کلاچه به قسمت محور پیشین خودرو منتقل می شود.

مدل کامفورت خودروی جک JS6 مجهز به ترکیبی از چراغ های هالوژن و ال ای دی، روکش چرمی برای صندلی ها، نمایشگر 3/12 اینچی بسیار به روز، گرمکن برای صندلی های جلو، دوربین دنده عقب و کروز کنترل، سنسور پارک و … تولید شده است و در مدل لوکس این خودرو آپشن ها به طب بیشتر و بهتر انتخاب شده اند.

قیمت جک JS6

ورود این خودرو به کشور روسیه در دو مدل کامفورت و لوکس صورت گرفته و امیدواریم هر دو نسخه این خودرو از سوی کرمان موتور در کشور ایران نیز داشته باشیم. شنیده شده مدل کامفورت این کراس اوور حدود یک میلیارد و 500 میلیون قیمت گذاری شده است و گفته می شود تیپ لوکس با توجه به آپشن های بیشتر حدوده 140 میلیون تومان بیشتر قیمت گذاری شود.

تعقیب کنندگان خودروهای چینی امیدوارند ایرادات خودروی جک JS5 در نسخه جایگزین آن جک JS6 به صورت کامل رفع شده باشد و در این خودرو از مشکلاتی چون پایین بودن کیفیت رنگ بدنه، مصرف سوخت بالا و عملکرد کند گیربکس اتومات خبری نباشد.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

 

مقالات مرتبط

  • عادل نجفی نوجه ده 19 . 12 . 2022

    شرایط پیش فروش دارد

    پاسخ دهید !
    • مدیریت سایت 19 . 12 . 2022

      بله لطفا با شما 48421-021 جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش تماس حاصل فرمایید

      پاسخ دهید !
  • عادل نجفی نوجه ده 19 . 12 . 2022

    شرایط اقساط دارد

    پاسخ دهید !
  • فرشاد 14 . 12 . 2022

    ای کاش حداقل با این قیمتها یک خودروی چینی با برند جک یا فونیکس بیاد که 4wd یا همون چهار چرخ متحرک باشه،مطمئن هستم رقابت اونجوری جذابتر میشه بین چینی ها

    پاسخ دهید !

افزودن دیدگاه

×
منو