چندی از جدیدترین خودروهای خارجی 2022

چندی از جدیدترین خودروهای خارجی 2022

جدیدترین اخبار خودروهای خارجی

در چند روز گذشته دنیای خودرو حاوی اخبار جدیدی از برندهای معتبر بوده است. بی ام و قرار است که سال آینده قوی ترین خودروی زیر مجموعه M را تولید کند. در این بین پورشه نیز بیکار نمانده و به دنبال راهی کردن یک شاسی بلند ۷ نفره در بازار است. رقابت گسترده ای که در زمینه تولید اتومبیل به وجود آمده علاقه‌ مندان را بیش از پیش هیجان زده کرده است. با این وجود بررسی اخبار 2022 نشان می‌دهد که میان علاقمندان، چالش های بحث برانگیزی در مورد بهترین اتومبیل ها رخ داده است.

چندی از جدیدترین خودروهای خارجی 2022

با توجه به شرایطی که در سال ۲۰۲۱ مشاهده کردیم و برندهای معتبر اتومبیل های خود را با کیفیت فوق العاده روانه بازار کردند، نگاه‌ها به سال ۲۰۲۲ عمیق تر شده است. در این بین بد نیست بدانید خیز شرکت های بزرگ خودروسازی مانند هوندا برای ارائه خودروهای برقی جالب توجه به نظر می رسد. رونمایی شاسی بلند مدرن و جدید نیسان روگ 2022 نشان داد که این محصول با قیمت استثنایی روانه بازار شده است.

در 2022 منتظر چه خودروهایی باشیم؟

برای مبارزه با خودروهای هامر GMC و ریویان R1T، جیپ گرند چروکی و هوندا سیویک، خود را مهیای ورود به بازار می کنند. کارشناسان بر این باورند که سال آینده می تواند سال شکوفایی خودروهای الکترونیکی باشد. با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ اتومبیل فورد موستانگ Mach_E نگاه ها را به خود جلب کرد، انتظار می رود در سال آینده نیز فورد بتواند محصولی بی نظیر روانه بازار کند.

سهم پورشه از شاسی ‌بلندها

چندی از جدیدترین خودروهای خارجی 2022

تولید یک خودروی شاسی بلند توسط پورشه از مواردی است که علاقه‌مندان به اتومبیل به شدت منتظر آن هستند. بررسی ها نشان می دهد که این برند محبوب و فوق العاده به دنبال طراحی و ساخت یک شاسی بلند بزرگ و هفت نفر است. این شرایط نشان می‌دهد که طراحان در پورشه به دنبال جایگزینی محصولی برای شاسی بلند ۵ سرنشین خود یعنی پورشه‌ کاین هستند. فروش فوق العاده ۹۳۰۰۰ دستگاه از پورشه کاین نشان می دهد که محصول هفت نفره در حال طراحی، می تواند عملکرد بی‌نظیری از خود نشان دهد. با توجه به بازار خودروهای شاسی بلند، مدیران پورشه نیز به دنبال دریافت سهمی از این زمینه دارند.

وانت برقی نیسان، خودرویی فوق العاده مدرن

هدف گذاری نیسان برای تولید خودرو الکتریکی خود به 5 سال آینده اختصاص یافته است. نیسان قصد دارد یک وانت الکتریکی برای رقابت با سایر رقبای خود مانند جنرال موتورز، فورد و تسلا روانه بازار کند. چهار کانسپت جدید ارائه شده توسط نیسان که طراحی آن ها صورت گرفته است، می‌توانند انقلابی در این زمینه ایجاد کنند. نیسان می گوید که در پنج سال آینده با پروژه ۱۷ میلیون یورویی این خودرو را به بازار عرضه می کند.

احتمالاً یکی از کانسپت هایی که نیسان طراحی کرده است به به عنوان نسل جدید لیف، وارد بازار خواهد شد. یک اتومبیل روباز دو نفره از دیگر گزینه‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند به عنوان مدل الکتریکی نیسان معرفی شود.

بی ام و XM، قوی ترین مدل سری M

رونمایی بی ام و (BMW) از کانسپتی جدید با ظاهری فوق العاده لوکس و مدرن نشان می دهد که این برند به دنبال تولید یک شاسی بلند در مجموعه‌ خودروهای M است. این خودرو یک محصول با موتور الکتریکی و ۸ سیلندر بوده که ۷۵۰ اسب بخار نیرو می تواند ایجاد کند. طراحی فوق ‌العاده استاندارد این محصول به شکلی است که با نیروی باتری می‌تواند ۸۰ کیلومتر حرکت نماید. بی ام و بیان کرده هدف گذاری از تولید این محصول خود را برای سال آینده در نظر گرفته و همزمان با ۵۰ سالگی سری M در تابستان آینده به بازار عرضه می‌شود. بررسی های تخصصی این بی ام و XM نشان می‌دهد این محصول می‌تواند قدرتمندترین محصول این سری بیان شود. علاوه بر این طراحان به دنبال ارائه محصولی برای رقابت با پورشه کاین، توربو و لامبورگینی اوروس هستند.

بازار خودروهای شاسی بلند در سال ۲۰۲۲

چندی از جدیدترین خودروهای خارجی 2022

اتومبیل سازان در ایالات متحده آمریکا به دنبال ارائه چند مدل قدرتمند شاسی بلند هستند. محبوبیت بالای خودروهای شاسی بلند موجب شده که در چند وقت اخیر نگاه بسیاری از کمپانی های تولیدی به این رده از محصولات باشد. آئودی RS Q8  با قدرت فوق العاده ۵۹۱ اسب بخار و تاپ اسپید ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت در آستانه تولید قرار گرفته است. در این بین رولزرویس کولینان ار جمله شاسی‌بلندهای است که می‌تواند  راننده را به شدت هیجان انگیز کند. بی ام و نیز با ارائه آلپینا XB7 با ۶۱۲ اسب بخار نشان داده که در این زمینه فعالیت خود را انجام داده است. بدون تردید اتومبیل شگفت ‌انگیز الکتریکی ارائه شده توسط تسلا با نام X PLAID با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه ها در این زمینه می‌تواند شناخته شود.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو