خودرو های کارشناسی شده اتوخسروانی

خودرو های کارشناسی شده اتوخسروانی

ضرورت انجام کارشناسی برای خودروهای کارکرده و حتی صفر کیلومتر بسیار اهمیت دارد. زیرا از نظر کارشناسان خودرو، خرید خودرو، بدون مشورت در مورد صحت و سلامت آن با یک فرد متخصص می‌تواند ضررهای مالی و جانی زیادی برای شما داشته باشد؛ ممکن است خودرویی که قصد خرید آن را دارید از لحاظ ظاهری بسیار مناسب به نظر برسد، اما ایرادهای فنی جدی داشته باشد که از چشم شما پنهان بماند.
کارشناسی خودرو به معنای بررسی دقیق خودرو در ابعاد مختلف فنی، ظاهری، موتوری و غیره است که با هدف تعیین ارزش واقعی خودرو و اعلام نظر در خصوص سلامت، ایمنی و کیفیت آن انجام می‌شود.

اتوخسروانی با بهره گیری از متخصصین حوزه کارشناسی مرکز خدمات خودرویی اتوشناس خدماتی چون کارشناسی فنی، کارشناسی رنگ و بدنه خودرو و کارشناسی اصالت شاسی و موتور خودرو را ارائه می دهند؛ و در پایان فرآیند کارشناسی ماشین، برگه گزارش وضعیت خودرو (با هولوگرام رسمی شرکت) همراه با ضمانت صد در صدی جبران خسارت (بدون سقف مالی) در صورت تشخیص اشتباه، به مشتریان گرامی ارائه میگردد.

با کارشناسی خودرو،
معاملات خرید و فروش خودرو با اطمینان خاطر و سلامت بیشتر صورت می گیرد.

 

ویدئوی آشنایی با خودرو های کارشناسی شده در اتوخسروانی

سوالات متداول FAQ

تفاوت معاینه فنی و کارشناسی خودرو چیست؟

معاینه فنی خودرو با هدف بررسی استاندارد های جهانی یک خودرو است؛ درحالی که در کارشناسی تخصصی خودرو، تمامی قسمت های یک خودرو بررسی می شود و قیمت دقیق خودرو نیز مشخص می شود؛ که تفاوت معاینه فنی و کارشناسی خودرو می باشد.

کارشناسی خودرو در کجا انجام میشود؟

کارشناسی خودرو توسط کارشناسان متخصص در محل مشتری یا در شعب اتوخسروانی و یا مراکز اتوشناس قابل انجام است.

برای کارشناسی خودرو تضمینی وجود دارد؟

بله، شما می توانید از گارانتی مغایرت یک هفته ای که به خریداران تحویل داده می شود، استفاده نمایید. که در صورت هرگونه مغایرت میان موارد مندرج در برگه فروش خودرو و یا برگه کارشناسی تحویلی با وضع موجود خودرو به لحاظ تصادف، رنگ شدگی و یا تعویض قطعات، تا مدت 7 روز از تاریخ فروش، امکان مرجوع نمودن خودرو از طرف خریدار و عودت وجه بدون پرداخت هیچگونه هزینه یا ضرر و زیان وجود دارد.

کارشناسی از لحاظ اصالت خودرو نیز انجام می شود؟

بله، یکی دیگر از کارشناسی های خودرو بررسی اصالت شاسی، اتاق و موتور خودرو میباشد.

هزینه کارشناسی خودرو چقدر است؟

کارشناسی خودرو ها در اتوخسروانی به صورت کاملا رایگان است.

در کارشناسی خودرو چه مواردی بررسی می‌شوند؟

کارشناسی بدنه و رنگ خودرو، کارشناسی فنی و اصالت خودرو از مواردی است که در هنگام کارشناسی خودرو بررسی میگردد.

مجله و اخبار اتوخسروانی MAGAZINE

×
منو