قیمت سراتو ۲۰۲۲

کیا سراتو ۲۰۲۲ توسط کوشا خودرو وارد شده است و در بازار به دو صورت به فروش خواهد رسید. این خودرو هم در بازار بورس کالا و هم توسط فعالین در عرصه بازار خودرو و نمایشگاه‌ها قابل خرید است. قیمت این خودرو در دبی حدود ۶۶۰۰۰ درهم برآورد شده است. بدیهی است بعد از ورود این خودرو به ایران و عبور از گمرکی، مبلغ ان افزایش خواهد داشت. ممکن است قیمت آن بعد از ورود به ایران به ۱ میلیارد تومان و یا حتی بیشتر از آن نیز برسد. در کل فرق چندانی نخواهد داشت که شما چه روشی را برای خرید کیا سراتو ۲۰۲۲ انتخاب کنید. زیرا در نهایت مبلغ قابل توجه‌ای روی قیمت اصلی خودرو اعمال می‌شود. اما خرید از فعالین بازار خودرو می‌تواند راه مناسبی برای شما باشد. زیرا هم از اعتبار و اطمینان بالایی برخوردار است، هم مطمئن خواهید بود که خودرو در زمان مناسبی به دست شما می‌رسد و هم دردسرهای بازار بورس را نخواهید داشت.

کیا سراتو ۲۰۲۲ وارد ایران شد

معرفی Cerato 2022 (Forte)

نسل جدید کیا با عنوان کیا سراتو ۲۰۲۲ وارد بازار ایران شد. کیا سراتو توسط کوشا خودرو به صورت وارداتی وارد بازار شده است. بعد از مسئله مهم واردات خودرو و تصویب قوانین مختلف در این رابطه، برخی از شرکت‌هایی که می‌توانند خودرو وارد بازار ایران کنند مشخص شدند. یکی از این شرکت‌ها کوشا خودرو است. کوشا خودرو به تازگی از محصول جدید وارداتی خود در بیلبوردها و تبلیغات سطح شهر رونمایی کرده است. این محصول کیا سراتو ۲۰۲۲ است. این خودرو در اصل محصول کشور کره است. بعد از موفقیت نمونه‌های قبلی کیا سراتو که آن ها هم به صورت وارداتی و مونتاژ بودند، احتمال می‌رود از کیا سراتو ۲۰۲۲ نیز استقبال گسترده‌ای به عمل بیاید و حتی بتواند بازار خودروی ایران را در دست خود بگیرد.

سراتو ابتدا به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه شد. اما بعدها سایپا سعی کرد آن را به صورت مونتاژ به بازار تقاضا خودرو ایران وارد کند. اما این همکاری به دلیل تحریم‌ها لغو شد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو بهتر است کمی درباره مشخصات فنی و ظاهری آن صحبت کنیم.

کیا سراتو ۲۰۲۲ وارد ایران شد

مشخصات فنی و ظاهری کیا سراتو ۲۰۲۲

کیا سراتو ۲۰۲۲ در دو مدل و تیپ با پیشرانه ۱.۶ و ۲ لیتری تولید شده است. تیپ پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانایی تولید ۱۲۶ اسب بخار قدرت را دارد. همچنین گشتاور آن ۱۵۴ نیوتون بر متر است. در مدل پیشرانه ۲ لیتری قدرت آن به ۱۵۰ اسب بخار می رسد و گشتاور خودرو نیز ۱۹۲ نیوتون بر متر است. البته در هر دو تیپ کیا سراتو ۲۰۲۲ جعبه دنده به صورت ۶ سرعته اتوماتیک طراحی شده است که نیرو را به چرخ های جلو خودرو می‌رساند. حجم باک این خودرو ۵۲ لیتر است و حدود ۱۰ ثانیه طول خواهد کشید تا شتاب این خودرو از نقطه صفر به صد برسد. سیستم ترمز و پایداری این خودرو شامل مجموعه ABS، EBD، BAS، ESC می‌شود. این خودرو در مجموع ۶ کیسه هوا دارد که برای راننده و سرنشین جلو به صورت جانبی و پرده‌ای قرار داده شده است. سیستم صوتی این خودرو مجموعه کاملی را با خود به همراه دارد. این خودرو قابلیت پخش CD و MP3 دارد و همچنین به رابط USB و iPod مجهز است.

روی فرمان خودرو کلیدهایی تعبیه شده است که شما می‌توانید از طریق آن سیستم صوتی خودرو را کنترل کنید. همچنین برای مدیریت بهتر خودرو و رانندگی، کامپیوتر مخصوص سفری در داخل کابین خودرو قرار داده شده است. شیشه‌های این خودرو به صورت ضد اشعه طراحی شده‌اند تا سلامت سرنشینان این خودرو را فراهم کند. چراغ‌ها کیا سراتو به سیستم روشن شدن خودکار در صورت نیاز مجهز است. برای عملکرد بهتر در پارک عقب سنسوری قرار داده شده است که به کمک نمایشگر، به راننده در پارک صحیح خودرو کمک می‌رساند. تمامی آینه‌های این خودرو نیز به صورت کاملا اتوماتیک قابل تنظیم هستند.

چراغ‌های آلومینیومی، چراغ‌های اتوماتیک جلو، دستگیره درب کروم و چراغ مه شکن جلو و عقب برخی دیگر از ویژگی‌های ظاهری این خودرو است.

کیا سراتو ۲۰۲۲ وارد ایران شد

ظاهر این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که برای بیشتر سلیقه‌ها مناسب است و همه آن را دوست دارند. این ظاهر زیبا همخوانی مناسبی با سایر بخش‌های خودرو دارد.

در مجموع کیفیت ساخت، امکانات مناسب خودرو، ظاهری مناسب انواع سلیقه‌ها و بهبود آپشن‌های خودرو نسبت به نمونه‌های قبلی خود، باعث می‌شود این خودرو را در رده خودروهای محبوب و پر طرفدار قلمداد کنیم.

بهتر است بدانیم در تیپ دوم این خودرو در کنار موتور ۲ لیتری امکانت دیگری نیز به خودرو اضافه شده است. ایربگ این نسخه از کیا سراتو ۲۰۲۲ به صورت ۱۰ نقطه ای طراحی شده است. همچنین برای سهولت در پارک، علاوه بر سنسور عقب، سنسور جلو در خودرو تعبیه شده است. تهویه این تیپ کیا سراتو ۲۰۲۲ به صورت دو کاناله و اتوماتیک صورت می‌گیرد. همچنین راننده می‌تواند هر طور که راحت بود، حالت رانندگی خود را تنظیم کند و از آن لذت ببرد.

تلگرام اتوخسروانی

فروش کیا سراتو ۲۰۲۲

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

کیا سراتو ۲۰۲۲ وارد ایران شد

مشاوره خرید کیا سراتو ۲۰۲۲

جهت اطلاع از قیمت و اخبار واردات خودروی کیا سراتو مدل ۲۰۲۲ در سال 1401 با شماره 48421-021 تماس حاصل فرماید؛ و یا در تلگرام اتوخسروانی عضو شوید.

×
منو