جشن پایان سال 1400 مجموعه های اتوخسروانی، اتوشناس، موتوخسروانی

جشن پایان سال 1400 مجموعه های اتوخسروانی، اتوشناس، موتوخسروانی

در آستانه‌ی بهاری دیگر خانواده بزرگ اتوخسروانی در جشن پایان سال این شرکت حضور یافتند تا با سپاس از زحمات و تلاش تمامی پرسنل زحمتکش و توانمند که یک سال دیگر در کنار هم بودن را جشن بگیرند و با امیدی مضاعف در جهت رسیدن به اهداف و موفقیت هرچه بیشتر مجموعه و خود، در سال جدید گام بردارند.

پس از گذشت یکسال  پرتلاش در کنار هم به رسم هر ساله با برگزاری جشن پایان سال 1400 و به مناسبت آغاز سال جدید خورشیدی و عید باستانی نوروز، خانواده بزرگ اتوخسروانی و اتوشناس به پیشواز سال نو 1401 می روند.

سال 1400 سالی پر فراز و نشیب بود و با وجود سختی های فراوان از جمله پاندمی کرونا و رکود شدید اقتصادی با تلاش زیاد تمامی کارکنان در نهایت به انتهای سال 1400 رسیده ایم.

جشن پایان سال 2 مجموعه اتوخسروانی و اتوشناس در تاریخ 1400/12/27 با حضور مدیرعامل 2 مجموعه آقایان علی خسروانی و حسین خسروانی و تمام کارکنان و مدیران به همراه خانواده در هتل المپیک تهران برگزار شد.

ابتدا آقای علی خسروانی در این مراسم با تبریک سال نو و ضمن تقدیر از زحمات همه کارکنان این شرکت اظهار داشت: “از حضور و تلاش شما و همسران گرامیتان در سالی که گذشت صمیمانه تشکر می‌کنم. و همچنین برای تمامی همکارانی که در کنار ما هستن و یا از ما جدا شده اند نیز آرزوی سالی با سلامتی و موفقیت هر چه بیشتر دارم.”

جشن پایان سال 1400 مجموعه های اتوخسروانی، اتوشناس، موتوخسروانی

در ادامه مراسم پس از سخنرانی آقای علی خسروانی، استند آپ آقای سعید فتحی و کنسرت گروه سون ادامه یافت و در آخر صرف شام که بخش پایانی این مراسم بود.

از حضور تمامی پرسنل اتوخسروانی و اتوشناس و همراهان و خانواده های گرامیشان صیمیمانه مچکریم. اميد است كه با لطف و ياري خداي متعال بتوانيم خدمات خود را هر چه بهتر ارائه دهيم و موجبات رضايتمندي بيشتر شما عزیزان و مشتریان گرانقدر را فراهم آوریم.

[aparat id=’aYi7I’]

[aparat id=’cbzQ6′]

[aparat id=’GlsbB’]

جشن پایان سال مجموعه های اتوخسروانی، اتوشناس، موتوخسروانی

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو