واردات خودروهای نیسان از کشور عمان

واردات خودروهای نیسان از کشور عمان

محصولات نیسان ممکن است از عمان وارد شود

محصولات نیسان که در کشور ژاپن تولید می‌شوند، همواره مورد توجه طرفدران خودرو بوده‌اند. این خودروها با ویژگی‌های خاص خود، می‌توانند اقشار مختلف را به خود جلب کنند. به همین دلیل محبوبیت آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست.

احتمالا به گوش شما هم رسیده است که در چند ماه گذشته برخی از شرکت‌های خصوصی قصد داشتند محصولات نیسان را وارد بازار ایران کنند. این شایعات به طور کلی تایید و یا تکذیب نشد. اما به تازگی خبر جدیدی درباره واردات محصولات نیسان به گوش می‌خورد. طبق گفته‌های برخی از رسانه‌های خبری، یک شرکت خصوصی به تازگی درخواست واردات محصولات نیسان را از کشور عمان به وزارت صمت ارائه کرده است. طبق اخبار منتشر شده، این شرکت پیش از این در زمینه خودرو و واردات آن هیچ سابقه‌ای نداشته است. حتی احتمال می‌رود که در صورت قبول این درخواست، خودروهای اقتصادی این برند نیز وارد بازار ایران شود. طبق گفته‌ها، این شرکت قصد دارد ۶ نسخه از خودروهای این خودرو سازی را وارد کشور کند. مبدا این واردات همچنین کشور عمان اعلام شده است.

خودروسازی نیسان در یک نگاه

بهتر است بدانید که شرکت خودروسازی نیسان در شهر یوکوهاما ژاپن واقع شده است. این شرکت در سال ۱۹۳۳ میلادی بنا شده است. نیسان علاوه بر تولید خودروهای خود که در دنیا بسیار معروف و سرآمد هستند، محصولات دیگری نظیر لیفتراک، موتور قایقرانی و وسایل نقلیه تجاری نیز تولید می‌کند که شهرت آن‌ها دست کمی از خودروهای لوکس این شرکت ندارد. به همین دلیل این خودروسازی به شهرت و اعتبار جهانی دست یافته است. این شرکت در حال حاضر ۱۲ مدل خودرو سواری و ۴ مدل خودروی کار و تجاری مانند پیکاپ، ون و مینی‌بوس را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

واردات خودروهای نیسان

قیمت خودروهای نیسان

طبیعی است بخش زیادی از خودروهای این شرکت قیمت‌های بالایی دارند. این قیمت برای خودروهای لوکسی که امکانات بیشتری دارند، به مراتب بیشتر نیز می‌شود. اگر سایر محصولات این شرکت مانند لیفتراک، موتور قایقرانی و.. را در نظر نگیریم، باید بگوییم بیشتر خودروهای سواری این شرکت بیشتر از ۲۰ هزار یورو قیمت دارند. به همین دلیل حدس زده می‌شود در صورت قبول درخواست واردات خودروهای نیسان به ایران، خودروهای اقتصادی و با قیمت پایین‌تر این شرکت وارد ایران خواهند شد تا خریداران به راحتی بتوانند این محصول را خریداری کنند. همچنین احتمال می‌رود در صورت واردات، مدل‌های سانی و کیکس در ابتدا راه خود را به بازار باز کنند.

آیا نیسان به زودی وارد بازار ایران خواهد شد؟

در دوره قبلی واردات خودروهای نیسان به ایران، شرکت سهیل بهوان از گروه بهوان اینترنشنال، با شرکت جهان نوین توافقاتی برای واردات خودرو انجام دادند. شرکت سهیل بهوان نماینده رسمی نیسان در کشور عمان است. بعید نیست در ادامه نیز این همکاری شکل بگیرد.

با وجود عدم ثبات ارز در کشور ما، ممکن است این تصمیم دستخوش تغییراتی شود. و یا ممکن است در صورت واردات خودروهای نیسان، خودروهای مرقون به صرفه‌تر این شرکت برای فروش وارد بازار ایران شوند. اما همچنان همکاری با کشور عمان و واردات خودروهای نیسان از این کشور به ایران، می‌تواند اتفاق بزرگی برای علاقه‌مندان این خودروها باشد.

با وجود اینکه هنوز جزئیات بیشتری از این درخواست به دست رسانه‌ها نرسیده است، اما زمزمه‌های واردات نیسان بیش از پیش به گوش می‌رسد.

جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با کارشناسان اتوخسروانی در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو