جنسیس GV80 ، اولین و لوکس ترین شاسی بلند کره

کلمه جنسیس تا چند سال پیش برای تعدادی از مدل های خودروهای هیوندای به کار می رفت. اما چند سالی است به عنوان یک برند جدید خودرو سازی فعالیت می کند. برند جنسیس به عنوان زیر مجموعه برای گروه خودروسازی کیا هیوندای فعالیت می کند.

کمپانی جنسیس فعالیت خود را با تولید خودروی جنسیس جی ۷۰ آغاز نمود و در ابتدای امر خودرویش یعنی جنسیس g۷۰ توانست عنوان بهترین خودروی سال را از آن خود نماید. که نشان از شروع طوفانی این برند جذاب کره ای داشت.

بعد از مدت ها جنسیس مدل جی ۸۰ که خودروی جذاب تری به نسبت جی ۷۰ بود را معرفی نمود. اما این کمپانی پا را فراتر گذاشت و خودروی جنسیس g۹۰ را به عنوان لوکس ترین سدان کره ای و به عنوان رقیبی برای خودرو های مطرحی چون بنز اس کلاس و بی ام و سری ۷ معرفی نمود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

اولین شاسی بلند جنسیس

 با توجه به تمایل روزافزون خرید خودروهای شاسی بلند این کمپانی تازه تاسیس تصمیم گرفت تا در این بازار طرفدار و پرفروش نیز نماینده ای داشته باشد. به همین دلیل دو سال پیش از یک کانسپت شاسی بلند رونمایی کرد که با توجه به طراحی خاص و زیبا توانست بسیار مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.

به دلیل موفقیت بالای این کانسپت، حال پس از ۲ سال کمپانی جنسیس نمونه ی تولیدی این خودرو را رونمایی و عرضه کرده است و فروش آن آغاز شده. این خودروی شاسی بلند زیبا جنسیس GV80 نام دارد.

 

همچنین پیشنهاد میکنیم از صفحه ی زیر بازدید فرمایید :

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”مشخصات فنی تویوتا لندکروز 2021 ” style=”3d” color=”peacoc” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fautokhosravani.com/toyota-landcruiser-2021/%2F|||”][vc_separator border_width=”3″][/vc_column]

 

طراحی جنسیس GV80

 در طراحی ظاهری خودرو اولین چیزی که جلب توجه می کند چراغ های جلو و عقب خودرو است که به صورت دو خط باریک طراحی شده و حس متفاوت و زیبایی به خودرو می بخشد.

جلو پنجره مشبک با ابعاد بزرگ همخوانی بسیار زیادی با ابعاد بزرگ خودرو دارد و کاملاً در نگاه اول متوجه این خواهید شد که هدف از تولید این شاسی بلند رقابت با لوکس ترین شاسی بلند های دنیا می باشد. همچنین جنسیس برای این خودروی زیبا رنگ های بسیار جذابی را مد نظر قرار داده  تا به جذابیت و زیبایی خودرو بیفزاید. 

طراحی خارجی جنسیس شاسی بلند بسیار لوکس، جذاب و زیبا ساخته شده است. اما باید بگوییم طراحی داخلی آن بی اندازه زیباتر و جذاب تر از طراحی خارجی است و می توان آن را یکی از بهترین و لوکس ترین شاسی بلند های دنیا از لحاظ طراحی داخلی قلمداد نمود. استفاده زیاد از چرم و چوب در داخل خودرو فوق العاده آن را لوکس و جذاب کرده است.

طراحی داخل جنسیس GV80

یک نمایشگر بزرگ ۱۴.۵ اینچی که به صورت افقی کشیده شده است، در مرکز داشبورد جای گرفته که یکی از بزرگترین نمونه‌های نمایشگر در داخل خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. همچنین سیستم  تهویه و تمام دکمه های دیگر خودرو نیز به صورت تاچ در کنسول خودرو قرار گرفته اند که فوق العاده طراحی داخلی خودرو را مدرن و جذاب کرده اند.

به دلیل اینکه مانیتور کمی از راننده دور است و ممکن است هنگام کار کردن با این مانیتور بزرگ حواس راننده پرت شود جنسیس یک سیستم بسیار پیشرفته برای کنترل این نمایشگر در نظر گرفته که به صورت کنترل از راه دور با حرکت دست کار می کند.

همچنین این خودرو به یک سیستم بسیار پیشرفته حذف صداهای داخل کابین مجهز شده تا با امواج فراصوت صداهای مختلف از جمله صدای موتور و صدای لاستیک ها و باد را خنثی کنند تا سرنشینان در نهایت آرامش و سکوت از حضور در این خودروی فوق العاده مدرن لذت کافی را ببرند. 

 

همچنین پیشنهاد میکنیم از صفحه ی زیر بازدید فرمایید :

[vc_row][vc_column][vc_btn title=” شرایط فروش هیوندای آزرا ” style=”3d” color=”peacoc” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fautokhosravani.com/hyundai-model/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b2%d8%b1%d8%a7%2F|||”][vc_separator border_width=”3″][/vc_column]

 

موتور جنسیس شاسی بلند

برای قلب تپنده این شاسی بلند لوکس و زیبا چند موتور مختلف در نظر گرفته شده. که از آن جمله می توان به موتور ۲۵۰۰ سی سی توربو شارژ با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و موتور شش سیلندر ۳۵۰۰ سی سی با ۳۸۰ اسب بخار قدرت و همچنین یک موتور دیزل توربوشارژ ۳۰۰۰ سی‌سی با ۲۷۸ اسب بخار قدرت و ۵۸۸ نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده.

 

همچنین پیشنهاد میکنیم از صفحه ی زیر بازدید فرمایید :

[vc_row][vc_column][vc_btn title=” خودروی هامر در ایران ” style=”3d” color=”peacoc” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fautokhosravani.com/all-about-hummer%2F|||”][vc_separator border_width=”3″][/vc_column]

 

قیمت جنسیس GV80

در حال حاضر برای بازار کره فقط نمونه ی ۳۰۰۰ سی سی توربو دیزل تولید می شود و تولید مابقی موتور ها به آینده‌ای نزدیک موکول شده. این نیرو به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود و می‌تواند برای این خودروی بزرگ شتاب صفر تا صد ۶ ثانیه ای را به ارمغان آورد. که شتاب بسیار خوب و قابل توجهی برای خودرویی با این ابعاد به نظر می رسد.

البته باید گفت کره ای ها برای شاسی بلند پرچمدار خودشان به هیچ وجه قیمت پایینی را انتخاب نکرده‌اند. شروع قیمت این خودرو حدود ۶۰ هزار دلار خواهد بود که قیمتی نزدیک به بسیاری از شاسی بلندهای بنز و بی ام و به حساب می آید.این قیمت بالا شاید کمی مسیر را برای شاسی بلند جنسیس سخت کند.

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو