سایپا کوییک اس (Quick S) بررسی تخصصی و مشخصات فنی+عکس

سایپا کوییک اس

 بعد از موفقیت قابل توجه کوییک و کوییک آر ، سایپا تصمیم گرفت تا این خانواده را بزرگتر کند و نتیجه ی این تصمیم یک فیس لیفت جدید به نام کوییک s است. مهمترین و اساسی ترین تغییر کوییک s به نسبت مدل معمولی سپر جلو ، جلوپنجره و چراغ های عقب جدید و همینطور تغییرات کمی در طراحی داخلی ماشین هستند.

خبرهای فیس‌لیفت خودروی کوئیک در اوایل سال جدید از طرف مدیران سایپا به بیرون درز کرد و حالا پس از حدود ۵ ماه و با شروع پیش فروش ،نام این خودروی جدید مشخص شده است. حدود ۳۰ هزار نفر در اولین پیش فروش کوییک s برای خرید آن صف کشیدندو همین  پیش فروش نشان می‌دهد که این خودرو تا چه اندازه می تواند از لحاظ بازار فروش خوب عمل کند. طراحی ظاهری کوییک s یا همان کوئیک ۹۹ از روی یوزپلنگ ایرانی الگو برداری شده است و به همین دلیل قرار بود با نام کوئیک چیتا به بازار عرضه شود. اما هنگام عرضه در سایپا این نام به کوییک اس تغییر پیدا کرد.

تفاوت های کوییک اس با کوییک

 از جمله مهم ترین تفاوت های کوئیک معمولی و فیس لیفت یا همان کوییک اس می شود به جلو پنجره و سپر جلوی جدید ، چراغ های عقب و سپر عقب جدید ، خط جانبی روی گلگیر و درب های جلو و برخی از قسمت های کابین خودرو اشاره نمود. جالب است بدانید کوئیک اس نیز مانند کوئیک r قرار است به صورت دو رنگ عرضه شود. یعنی سقف ها و آیینه ها رنگ متفاوت از رنگ بدنه داشته باشند.

کوییک s

مشخصات فنی کوئیک S

مثل همیشه سایپا تصمیم ندارد به موتور ماشین دست بزند و کوئیک S نیز همانند تیبا ، کوئیک ، ساینا و کوییک آر از موتور M15 استفاده می کند. این موتور با ۱۵۰3 سی‌سی حجم می تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. در حال حاضر کوئیک اس فقط با جعبه دنده ۵ سرعته دستی عرضه می شود. اما قرار است پس از گذشت مدت زمانی از عرضه ، سایپا اقدام به تولید و عرضه ی نمونه اتوماتیک نیز بنماید. قابل توجه است که سایپا اعلام کرده در کوییک اس قرار است به جای جعبه دنده CVT از جعبه دنده اتوماتیک معمولی AT استفاده کند.

داخل سایپا کوییک اس

تیپ ها و آپشن های کوییک اس

 کوئیک اس قرار است در دو تیپ ساده و فول آپشن به بازار عرضه شود در حال حاضر خبری از جعبه دنده اتوماتیک نیست و هر دو با دنده ی دستی وارد بازار می شوند زیرا سایپا در تولید و مونتاژ گیربکس های اتوماتیک به مشکلات جدی برخورده و تصمیمی برای تولید خودروهای اتوماتیک ندارد. در نمونه ی ساده شاهد امکاناتی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین ، ترمز ABS و EBD و سیستم کمکی ترمز ، فرمان هیدرولیک ، چراغ های روز ، سنسور پارک دنده ، عقب کامپیوتر سفری و نمایشگر تعویض دنده هستیم. اما در نمونه ی فول آپشن امکانات دیگری مانند رینگ آلومینیومی ، سنسور نور ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی دارای ناوبری ماهواره‌ای و قابلیت نمایش تلفن‌همراه بر روی نمایشگر ، دوربین عقب ، سنسور نمایش باد لاستیک ها و صندلی های چرم به موارد بالا افزوده شده اند.


مطالعه مطالب زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

مقایسه تیبا و پراید

معرفی سایپا کوییک آر ( Quick R )

همه چیز در مورد سایپا شاهین

معرفی انواع پژو پارس


امکانات سایپا کوییک اس

 

قیمت کوییک S

با توجه به اینکه مبلغ پیش ثبت نام این خودرو ۴۱ میلیون تومان بود و با تجربه ای که سایپا در دریافت مبلغ پیش ثبت نام ها نشان داده انتظار می رود کوییک اس با مبلغ نهایی بیش از ۸۰ میلیون تومان به بازار راه یابد. که چندان رقم کمی برای یک خودروی تولید سایپا آن هم قیمت کارخانه به حساب نمی آید. اما با این حال باید دید وضعیت خرید و فروش و قیمت این خودرو در بازار به چه شکل رقم میخورد و آیا مثل برادرانش میتواند بازار خوبی کسب کند یا خیر. 

اتاق کوییک اس


راهنمای اطلاع از قیمت خودرو:

قیمت النترا

قیمت گرنجور

قیمت اسپورتیج

قیمت سوناتا هیبرید

قیمت سراتو وارداتی

قیمت مزدا 3 جدید صندوقدار


 

مقالات مرتبط

  • ابراهیم 17 . 12 . 2021

    سلام
    خرداد 1400 مبلغ 72 میلیون واریز وجه اولیه
    آبان 1400 تکمیلی 83 میلیون

    مجموع 155 میلیون!

    پاسخ دهید !
  • نادر کولیوند 31 . 08 . 2021

    یکی نیست جلوشونو بگیرنصف پول پارسال دادیم حالا الان بایدسه برابرشوبدیم

    پاسخ دهید !
  • نادر کولیوند 31 . 08 . 2021

    خدالعنت کنه این شرکت سایپا زورگو بی خاصیت یه ماشین بنجول درست میکنه هزار اسم روش میزاره در اصل یک گوهه کویک اس کویک ار کویک اس جم کنید کاسه کوزهاتون دوزا یزیدا شمرا

    پاسخ دهید !
  • اردشیر 25 . 08 . 2021

    1 دوست درجه. دار ارتشی داشتم. حقوقش بعد از 18 سال خدمت 5 ملیون بود. اینقدر ترس و اظطراب داشت که توی کارش مردم ازشون ذره ای ناراضی باشن. می‌گفت. اصلا برای ما اینکه مردم آزمون ناراضی باشن. قابل قب ل نیست و این مسئله باعث افسردگی و غمگینی. ترسم ن میشه در صورتی که حق مردم هم نمیخورن. می‌گفت، ما باوجود این مردمه که وجود داریم. آدم چی بگه چطوری این خودروسازها و مسئولین شون این همه نارضایتی و آه و نفرین میشنون و عین خیالش ن نیست.

    پاسخ دهید !
  • علی جوان 21 . 07 . 2021

    سلام خدالعنت کنه موقع صبت نام میگن کوییک اس هزاارتا اپشن داره حالا فرغون تحویل میدن حرومشون باشه پولا

    پاسخ دهید !
  • خودرو بی کیفیت و باند دزدان 08 . 06 . 2021

    شیوه جدید دزدان و کلاهبرداران مملکت اسلامی. یا تو مملکت باید پارتی داشته باشی که اون چیزی که درخواست دادی بدن یا زیر قیمت دلالی بخری. قرعه کشی که همش نمایشی بود چون. با چشم خودم دیدم اونی که در خود ایران خودرود کار میکرد باز ماشین گرفته بود اونم دنا خب چجوری کسی که ماشین داشته باز بهش ماشنی دادین این برام سؤال 🤔🤔🤔

    پاسخ دهید !
  • بی نام 25 . 05 . 2021

    سلام. تیبا 2 بهتره یا کوییک اس؟

    پاسخ دهید !
  • رو 19 . 02 . 2021

    دزدسایپا و شورای رقابت ….قبلا شورا رقابت تو باندشون راه نمیدادن الان دستشون تو یه کاسه هس مگه میشه قیمت خودرو سایپا و ایرانخودرو یکی باشه …کوییک اس نوشتیم میگن نداریم گو خوردید همون اول نگفتید باید صرر مردم بدید بر پدر مادر دزد لعنت …اقای رییس ورود کن

    پاسخ دهید !
    • مدیریت سایت 21 . 02 . 2021

      متاسفانه بازار خودروی بخاطر انحصار واقعا بی سر و سامان هستش

      پاسخ دهید !
      • علی 25 . 11 . 2022

        سلام وقت بخیر
        یه سوال داشتم ؟
        سپر جلو کوییک s به کوییک معمولی G میخوره ?

        پاسخ دهید !
        • Unknown 17 . 12 . 2022

          تمامی اپشن های کوییک اس روی کوییک معمولی و ساینا نصب میشه و هیچ مشکلی نداره

          پاسخ دهید !
  • بهروز 14 . 01 . 2021

    خرداد ماه 99 ثبت نام کردیم کوییک اس به هزار وعده سر مارو شیره مالید سایپا که تحویل به موقع میدیم قیمت مناسب میدیم و … الان بعد از 7 ماه هنوز خط تولید نداره این ماشین! این دزد ها تو این مدت با پولمون سود کردن حالا هنوز هم مشخص نیست که اصلا این ماشین تولید بشه یا نه و با چه قیمتی خیلی جالبه! توی کدوم کشور بی درو پیکری میشه اینجوری کلاهبرداری کرد جز ایران؟

    پاسخ دهید !
    • Vvv 09 . 02 . 2021

      بر پدر مادرتون لعنت که تو5 ماه 5 بار افزایش قیمت از 63تومن تا 144
      معلوم نیست چه ماشینی اونجا بدن

      پاسخ دهید !
      • مدیریت سایت 21 . 02 . 2021

        متاسفانه اوضاع ناجوره تو خودروهای داخلی. ایشالا به ثبات و ارامش برسه بازار

        پاسخ دهید !
    • مدیریت سایت 21 . 02 . 2021

      متاسفانه…ناراضی خیلی زیاد هست تو موضوع کوئیک اس

      پاسخ دهید !
  • پورعباس 04 . 01 . 2021

    یعنی خدا ازشون نگذره،اگه قیامتی هم درکار باشه ازشون نمیگذرم اگرم نه. نوش جونشون
    6 ماه پول مارو گرفتن به مبلغ 41 میلیون الان فقط 6 ماه گذشته میگن 90 میلیون باید برای تکمیل دعوتنامه بدید
    این انصافه ،پول ماهم 6 ماه ارزش خودشو داشت حالا چی .انصرافم بخا بدیم میگن 3 ماه پولتونو بهتون نمیدیم ،امکان تبدیل و معاوضه هم نمیدن، خودروسازی که وابسته به وارداتی هستید غلط میکنی کارخونه رو راه اندازی میکنی .ملت رو به تمسخر گرفتن .مگه مردم ما در امدشون دلاری براساس دلاره.من که توان مالیش رو نداشتم مجبور شدم ،همینجوری بدمش یکی دگه رو. تا بتونم همون 41 تومنم رو بگیرم.خدا ازتون نگذره.اگر41 تومن رو زمین برای زندگی خریده بودم تا الان ارزشش بهتر از این بود ،بیام کد ملیم رو خراب کنم،دولتم فکر میکنه مردم پول دارن خودرو میخرن،نمیدونن از این و اون،قرض میکنن،بعدبا هزاران سختی بدهیشونو بدن،فک میکنن جیب مردم هم مثل خودشون که حق بیت المال رو میخورن روایه،دنیا زود گذره،خوب و بدش زود میگذره،

    پاسخ دهید !
    • مدیریت سایت 21 . 02 . 2021

      ایشالا رفع شه این مشکل

      پاسخ دهید !
  • امیرحسین 04 . 12 . 2020

    اینام فیس لیفتای طوفانی میزننا… ممد آقا ماست فروش سر کوچه ما قشنگ تر از اینا پراید تیونینگ میکنه!

    پاسخ دهید !
  • مهدی 22 . 11 . 2020

    آقا نخرید
    از سایپا چیزی نخرید

    پاسخ دهید !
    • امیر 02 . 03 . 2021

      بر پدر و مادر همتون لعنت که یه چیزی عکس میزارین برای ماشین بعد یچیز دیگه میدین آخه عوضیا کوییک اس مگه مانیتور نداشت که الان بدون مانیتور هیچ کوفتو رهر ماری فقط همون کوییکه چراغاشو عوض کردین دارین میدین یه مشت گوساله نفهم جمع شدین دارین تر میزنین تو مملکت خاک تو سرتون و بر پدر و مادرتون لعنت

      پاسخ دهید !
  • ساسان 21 . 11 . 2020

    سلام دوستان همش دروغه ، برج چهار 99 کوئیک s ثبت نام کردم تو فروش ویژه الان که دعوت نامه برای تکمیل وجه اومده میگن فقط کوئیک معمولی تحویل میدیم ! دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیستش ! گول این مارهای خوش خط وخال رو نخورین .

    پاسخ دهید !
  • رضا 27 . 09 . 2020

    سلام مگر قرار نبود کویک اس اتوماتیک باشه همچینین گفتن گیربکسش cvt به AT تغییر پیدا کرده

    پاسخ دهید !

افزودن دیدگاه

×
منو