فلوید می ودر، بوکسوری که کلکسیون ماشین دارد

فلوید می ودر یکی از بهترین بوکسورهای حرفه ای تاریخ است و در ۵۰ مسابقه ی حرفه ای خودش حتی یک باخت هم نداشته و هر ۵۰ مسابقه را پیروز از میدان بیرون آمده. او در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۷ به عنوان بهترین بوکسور دنیا انتخاب شده است. او در سال های کار خود از لحاظ درآمد بالاتر از ورزشکاران معروفی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار گرفته است و یک بار در سال به عنوان پردرآمدترین سلبریتی دنیا برگزیده شده است. درآمد فلوید می ودر در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.این بوکسور خوش آوازه یک شعار بسیار معروف دارد: اگر موفقیت جرم است پس مرا اعدام کنید.

می ودر علاقه بسیار زیادی به خودرو دارد و یکی از گرانترین کلکسیون های خودروی دنیا را است .از جمله معروف ترین خودروها و گران ترین خودروهای او می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مرسدس بنز SLR مک لارن

مرسدس بنز SLR مک لارن یکی از خاص ترین خودروهای است که کمپانی مرسدس تا به حال تولید نموده است. این خودرو با همکاری کمپانی انگلیسی مک لارن ساخته شده و از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۰ به تولید می‌رسید اما در سال ۲۰۱۱ نمونه‌ای با تولید محدود ۲۵ عددی تولید شد که دارای صفر تا صد ۳.۶ ثانیه حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت عرضه شد.

بنز میباخ s۶۰۰ و G63

بنز میباخ s۶۰۰ با رنگ خاص نقره‌ای مات در سال ۲۰۱۵ خودروی بعدی است که با تولید محدود و قیمت ۲۱۰ هزار دلار به بازار راه یافت. این خودرو از موتور ۱۲ سیلندر با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و صفر تا صد ۴.۹ ثانیه و امکانات بسیار لوکس عرضه شده است و هر ثروتمندی را عاشق می کند.

مرسدس بنز جی کلاس 4*4 با رنگ خاص مشکی مات جزو معدود خودروهای شاسی بلند فلوید می ودر میباشد. این خودروی ۲۰۰ هزار دلاری از موتور ۶۹۰ اسب بخاری و ۹۶۰ نیوتن‌متری بهره می برد. صفر تا صد این هیولا فقط ۴.۹ ثانیه طول می کشد.


مطالب زیر را از دست ندهید:

لوکس ترین ماشین های بنز

گران قیمت ترین خودروهای جهان متعلق به چه کسانی است؟

پیمان کارگر کیست؟

مانی خوشبین کیست؟

جدال رضوانی تانک و گلوله ی جنگی

فردیس رضوانی کیست؟

کوروش منصوری


 

بنتلی فلایینگ اسپور و مولسان

کمپانی بنتلی یکی از لوکس ترین کمپانی های خودروسازی دنیا به حساب می آید که زیر مجموعه خودروسازی فولکس واگن می باشد. این خودرو از یک موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندر سوپرشارژ بهره می‌برد. که می‌تواند برای این خودرو ۶۱۶ اسب بخار قدرت ایجاد کند. این موتور قدرتمند باعث می‌شود خودروی لوکسی با ابعاد بزرگ یک بنتلی بتواند در عرض تنها ۴.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ برسد.

یکی دیگر از خودروهای بنتلی فلوید می ودر مولسان می باشد که لوکس ترین نسخه تولیدی کمپانی بنتلی به حساب می‌آید. این خودروی لوکس و زیبا از یک موتور هشت سیلندر ۶۷۰۰ سی سی توربوشارژ با ۵۰۵ اسب بخار قدرت بهره می‌برد که می‌تواند برای این  خودرو صفر تا صد ۴.۸ ثانیه ای را به ارمغان آورد.

رولز رویس فانتوم و ریث

کمتر ثروتمندی در دنیا وجود دارد که خودروی رولز رویس در در کلکسیون خود نداشته باشد. اما فلوید می ودر 1۶ عدد فانتوم دارد که در رنگها و مدلهای مختلف هستند. نمونه های فانتوم او از انواع کوپه و سدان و کروکی و از قیمت ۴۰۰ هزار تا 650 هزار دلار قیمت هستند و بعضی از آنها تقریباً صفر کیلومتر هستند.

رولزرویس ریث خودروی دو در و کوپه ی کمپانی رولزرویس است که با طراحی کوپه شکل و جذاب توانسته طرفداران زیادی در بین عاشقان خودرو کسب کند. صفر تا صد این زیبای کوپه  ۴.۳ ثانیه طول می کشد و از یک موتور ۶۲۴ اسب بخاری بهره می برد. قیمت این خودرو ۳۰۰ هزار دلار است و 3 عدداز آن در کلکسیون می ودر موجود است.

لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی یکی از معروف ترین کمپانی های ساخت خودروهای سوپر اسپرت در دنیا به حساب می‌آید و خودروهای آن  طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از قوی ترین و بهترین خودروهای این کمپانی لامبورگینی اونتادور است که در لیست خودروهای فلوید می ودر خودنمایی می کند. لامبورگینی اونتادور از یک موتور ۱۲ سیلندر با 6500 سی سی حجم بهره می‌برد که می‌تواند برای این خودرو ۶۹۰ اسب بخار قدرت به ارمغان بیاورد. صفر تا صد لامبورگینی اونتادور 2.9 ثانیه به طول می‌انجامد. این بوکسور معروف لامبورگینی های دیگری از جمله مورسیه لاگو نیز دارد.

 

فراری انزو و لافراری

فراری انزو یکی است پرطرفدارترین خودروهای کمپانی فراری است که به افتخار بنیانگذاری این کمپانی نامگذاری شده است.این خودروی خاص با تولید محدود عرضه شده و قیمت آن ۳.۲ میلیون دلار است.تنها ۴۰۰ عدد فراری انزو در دنیا وجود دارد. صفر تا صد این خودروی جزاب و گران ۳.۱ ثانیه است و از آن تحت عنوان یک اثر هنری یاد می شود.

فراری لافراری آپرتا خودروی بعدی این بوکسور معروف آمریکایی است. آپرتا جزء خاص ترین تولیدات کمپانی فراری به حساب می آید و تنها ۴۹۹ عدد از آن در دنیا وجود دارد که همگی بالای یک میلیون دلار قیمت دارد. 500 امین عدد از آپرتا نیز تولید شد که در یک حراجی به قیمت 10 میلیون دلار به فروش رسید. صفر تا صد این خودرو ۳.۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

استون مارتین one-77

استون مارتین one-77 خودروی بعدی در کلکسیون بوکسور معروف است که تنها ۷۷ عدد از آن در دنیا وجود دارد. نمونه پایه ی این خودرو ۲.۴ میلیون دلار قیمت دارد اما با برخی آپشن ها و افزودنی ها قیمت آن تا ۳ میلیون دلار بالا می‌رود. که خودروی فلوید می ودر نمونه 3 میلیون دلاری از این زیبای انگلیسی است. موتور 7۳۰۰ سی سی ۱۲ سیلندر این خودرو می‌تواند ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید نماید و از صفر تا صد آن تنها ۳.۵ ثانیه طول  میکشد.

پاگانی هوایرا

پاگانی هوایرا یکی از گرانترین خودروهای دنیا به حساب می آید و تعجبی ندارد که در لیست خودروهای یک کلکسیونر حضور داشته باشد. از این خودروی سوپر اسپرت خاص تنها ۱۰۰ عدد ساخته شده که از موتور ۱۲ سیلندر توربوشارژ مرسدس بنز با ۷۲۰ اسب بخار قدرت بهره می برد. صفر تا صد خودرو ۲.۸ ثانیه است و به عنوان بهترین خودروی سوپر اسپرت دنیا در سال ۲۰۱۲ انتخاب شده قیمت این خودرو ۱.۴ میلیون دلار است.

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون یکی از موفق ترین و معروف ترین خودروهای دنیا است. این ابر خودرو پس از موفقیت بسیار زیاد و رکورد شکنی های نام آورانه در مدل های مختلفی عرضه شده است. نمونه گرند اسپرت یکی از آخرین مدل بوگاتی ویرون هایی است که تولید شد و یکی از خاص ترین بوگاتی ویرون های دنیا نیز به حساب می آید. در سال ۲۰13 ایران خودرو توانست رکورد سرعت ۴۰۵ کیلومتر بر ساعت را بشکند و به عنوان سریع ترین خودروی بدون سقف دنیا معرفی شود. موتور ۱۲۰۰ اسب بخاری ۱۶ سیلندر این خودرو می توانند صفر تا صد ۲.۶ ثانیه را به ارمغان بیاورد و سریع ترین خودروی بدون سقف دنیا باشد.

فلوید می داده علاقه بسیار زیادی به بوگاتی ویرون دارد و سه بوگاتی ویرون دیگر نیز دارد که هر کدام بین ۱.۷ تا ۳ میلیون دلار قیمت دارند.

بوگاتی شیرون

خودروی فوق العاده خاص بوگاتی شیرون که به دلیل تولید محدود بسیاری از افرادی که توان مالی خرید آن را دارند از داشتن آن محروم هستند. 200 عدد از خودرو های بوگاتی شیرون قبل از رونمایی خودرو پیش فروش شدند و فلوید می ودر یکی از اولین افرادی بود که توانست با پرداخت سه و نیم میلیون دلار صاحب این خودرو شود. حداکثر سرعت این خودرو ۴۶۳ کیلومتر در ساعت می باشد و صفر تا صد آن ۲.۱ یک ثانیه طول می کشد.

کونیگزک CCXR

کونیگزک CCXR گرانترین خودروی فلوید می ودر است که حدود ۵ میلیون دلار برای داشتن آن هزینه کرده است. یک موتور ۴۸۰۰ سی سی سوپر شارژ با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار در قلب این خودرو قرار گرفتند و شتاب صفر تا صد  ۲.۹ ثانیه ای برای این خودرو ایجاد کرده است. کونیخزگ یکی از معروف ترین کمپانی های ساخت خودروهای ابر اسپرت است که با وجود این که پیشینه ی زیادی ندارد از اسم و رسم بسیاری برخوردار است.

خودروهای دیگر فلوید می ودر

فلوید می ودر خودرو های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در این لیست آورده نشده است. از آن جمله می توان به چند خودروی بنتلی، چند نمونه خودروی کلاسیک، چند خودروی اسپرت از جمله پورشه ۹۱۱، بنز sls، فراری ۵۹۹، لامبورگینی مورسیه لاگو، فراری ۴۵۸ و برخی خودروهای دیگر اشاره نمود.


راهنمای دسترسی به صفحات اصلی سایت

صفحه اصلی سایت

خرید خودروی اقساطی

خرید خودرو


 

مقالات مرتبط

افزودن دیدگاه

×
منو